Skrevet av Emne: steroider  (Lest 8592 ganger)

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: steroider
« #15 : 08. november 2006, 21:52 »

Utlogget careface

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

SV: steroider
« #16 : 08. november 2006, 22:14 »

Hva er det som beviser at disse karene aldri har brukt steorider?
shut up!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: steroider
« #17 : 08. november 2006, 22:28 »
Ingen verdens ting. Det er et kjent faktum at de fleste av dem bruker ett eller annet uansett.

Det er dog mulig å bli veldig stor uten AAS, men det er vanskelig å oppnå med en lav fettprosent. Du kan bli et gedigent monster rent om du vil, men å komme i skikkelig konkurranseform med samme muskelmasse er nær sagt umulig.

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: steroider
« #18 : 09. november 2006, 20:58 »
Ingen verdens ting. Det er et kjent faktum at de fleste av dem bruker ett eller annet uansett.

Det er dog mulig å bli veldig stor uten AAS, men det er vanskelig å oppnå med en lav fettprosent. Du kan bli et gedigent monster rent om du vil, men å komme i skikkelig konkurranseform med samme muskelmasse er nær sagt umulig.

ANOTHER FIRST BY THE INBA!!!

2006 Perth Australia the INBA will be using blood tests for athletes.

We test by Polygraph, Urine Analysis or both, pending on competition.

If you fail the test you will be subject to suspension starting at 5 years pending on competition. If the test is failed at a second time, you will be banned from the organization for life.

Also check for your products on our Banned and Approved Substances Sections!!

We want you to live a Healthy, Natural Lifestyle!

2strong

  • Gjest
SV: steroider
« #19 : 09. november 2006, 21:01 »
Hvis bildene kommer fra den konkurransen, så synes jeg at de bør teste test metodene sine også.  Wink

"Farlig" påstand kanskje, men jaja. 

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

Sv: steroider
« #20 : 12. november 2006, 13:18 »
Natural Olympia Vinner vs. Ronnie Coleman






Er jo en del forskjell da  Tongue

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Sv: steroider
« #21 : 12. november 2006, 13:25 »
Sitat
ja det er vell kanskje det, men jeg går jo utifra at hun vet mer om slikt enn meg, siden hun har en utdannelse innenfor slike områder. det var egentlig derfor jeg spurte.

Alle gymlærere jeg har hatt på videregående så langt har ikke hatt peilig i det hele tatt. De har lest gamle gymbøker fra 1970-tallet som har utgått på dato for lengst. Vi skulle ha sprint i gymmen sist uke. Da sa gymlæreren vår at det var viktig med korte skritt og mye frekvens i begynnelsen av en 100m.

Det er så feil som du klarer å få det til. Jeg fortalte han det, og han var meget skeptisk å tenkte at dette kunne umulig stemme med de gamle dritt bøkene hans. Så viste jeg han en film fra elite stevne på 100m, hvor vi lett så at absolutt alle utdøverne tenkte kraft og steglengde de første 5 skrittene og ikke frekvens! Da holdt han kjeft!

Når det kommer til styrketrening, sprint og intervall trening så vil jeg påstå at alle lærere jeg har hatt frem til nå har jeg kunnet mer enn. Ikke for å si at jeg er så veldig god innen faget, men bare for å vise at gymlærere ikke har en dritt peiling. Eneste de er flink til er å dele klassen inn i lag å spille fotball!
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: steroider
« #22 : 12. november 2006, 13:34 »
Alle gymlærere jeg har hatt på videregående så langt har ikke hatt peilig i det hele tatt. De har lest gamle gymbøker fra 1970-tallet som har utgått på dato for lengst. Vi skulle ha sprint i gymmen sist uke. Da sa gymlæreren vår at det var viktig med korte skritt og mye frekvens i begynnelsen av en 100m.

Det er så feil som du klarer å få det til. Jeg fortalte han det, og han var meget skeptisk å tenkte at dette kunne umulig stemme med de gamle dritt bøkene hans. Så viste jeg han en film fra elite stevne på 100m, hvor vi lett så at absolutt alle utdøverne tenkte kraft og steglengde de første 5 skrittene og ikke frekvens! Da holdt han kjeft!

Når det kommer til styrketrening, sprint og intervall trening så vil jeg påstå at alle lærere jeg har hatt frem til nå har jeg kunnet mer enn. Ikke for å si at jeg er så veldig god innen faget, men bare for å vise at gymlærere ikke har en dritt peiling. Eneste de er flink til er å dele klassen inn i lag å spille fotball!
Helt enig med deg.
Forje gymlæreren min mente at man kunne fjerne fett akkurat i hvilken rekkefølge man ville på kroppen. f.eks fjerne fett fra armen var ikke noe problem, bare å ta så mange reps du kunne med lette vekter til man kjente melkesyre så stoppe. Da hadde man jo sett fryktelig morsom ut etterhvert Grin
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Sv: steroider
« #23 : 12. november 2006, 13:49 »
Hvor stor er det egentlig mulig å bli da? Uten drugs

Stor nok!



Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: steroider
« #24 : 12. november 2006, 15:53 »
tricepsman er jo en ett bra eksempel på hva som går ann, å legge seg opp mot mr. olympia blir jo bare for dumt, det er vel ikke ett mål for de fleste.

Man kan bli fryktelig stor med god trening og bra kosthold, men å bli så markert som de er skal man slite med.
Dogg, noen er jo mer markerte i utgangspunktet, og har lettere for å bli stor og markert, en andre med valpefett.

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: steroider
« #25 : 12. november 2006, 15:58 »
Hvis bildene kommer fra den konkurransen, så synes jeg at de bør teste test metodene sine også.  Wink

"Farlig" påstand kanskje, men jaja. 

Er ett par som er blitt tatt der også ja, og de blir hengt ut på hjemmesiden.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: steroider
« #26 : 12. november 2006, 16:24 »
Største menn i norge dopingfrie fra fødselen av, vil jeg påstå er Geir Standal (150 kg).
Nummer to er Olaf Dahl (140 kg). Så kommer nok Randen og Rui.
Det fins sikkert folk som er TYNGRE enn disse, men ikke i muskelmasse og monstersize.
Alle er NIF og NSF, og blir testet.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: steroider
« #27 : 13. november 2006, 17:55 »
Hadde en oppgave i Norsk husker jeg.
Oppgaven gikk ut på å finne en dårlig og misvisende annonse.

Husker at jeg fant en annonse i "FLEX", der de reklamerte for et kosttilskudd.
Tenkte at dette måtte være midt i blinken for oppgaven, da det er lite som er så misvisende som en kostilskudds annonse, der en stor proffbygger er avbildet ?

Fikk bra karakter på oppgaven, men ble litt paff da læreren ga meg begrunnelsen... Hun mente at fargene og layouten på annonsen var det som gjorde den dårlig !?  Huh

Prøvde å forklare henne at kosttilskudd bransjen prøvde å sko seg på yngre folk, ved å gi de falske og urealistiske forhåpninger om å bli som de på bildene.
Prøvde også å forklare henne at det lå en mørkere side bak resultatene til de som var avbildet, og at ikke noe tilskudd i verden kunne hjelpe folk med å oppnå en slik kropp.

Dette skjønte hun ikke noe av, og hun er nok fortsatt i den tro at disse målene er oppnåelige, og at det var fargevalg som gjorde annonsen dårlig.

Moralen ? Det er ikke alltid rett person som står på den rette siden av kateteret.  Grin


Er det mulig.. Har hatt mine krangler med gymlærere oppgjennom tida jeg og ja. Har hatt mye med styrketrening og gjøre, lærere som liksom skal vite alt og avfeier alt man sier som tullprat. Utrolig provoserende, særlig når man veit bedre enn de. Noen av de  har dog vært klar over sin utilstrekkelighet og har prøvd å snakke seg vekk så flausen skulle bli litt mindre... Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget babusjka

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

Sv: steroider
« #28 : 14. november 2006, 16:50 »
Alle gymlærere jeg har hatt på videregående så langt har ikke hatt peilig i det hele tatt. De har lest gamle gymbøker fra 1970-tallet som har utgått på dato for lengst. Vi skulle ha sprint i gymmen sist uke. Da sa gymlæreren vår at det var viktig med korte skritt og mye frekvens i begynnelsen av en 100m.

Det er så feil som du klarer å få det til. Jeg fortalte han det, og han var meget skeptisk å tenkte at dette kunne umulig stemme med de gamle dritt bøkene hans. Så viste jeg han en film fra elite stevne på 100m, hvor vi lett så at absolutt alle utdøverne tenkte kraft og steglengde de første 5 skrittene og ikke frekvens! Da holdt han kjeft!

Når det kommer til styrketrening, sprint og intervall trening så vil jeg påstå at alle lærere jeg har hatt frem til nå har jeg kunnet mer enn. Ikke for å si at jeg er så veldig god innen faget, men bare for å vise at gymlærere ikke har en dritt peiling. Eneste de er flink til er å dele klassen inn i lag å spille fotball!

 rofl  hehe synd, men ofte sant!
Vennlig hilsen Babusjka

Utlogget roed89

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 81
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 81

Sv: steroider
« #29 : 14. november 2006, 20:30 »
Helt enig med deg.
Forje gymlæreren min mente at man kunne fjerne fett akkurat i hvilken rekkefølge man ville på kroppen. f.eks fjerne fett fra armen var ikke noe problem, bare å ta så mange reps du kunne med lette vekter til man kjente melkesyre så stoppe. Da hadde man jo sett fryktelig morsom ut etterhvert Grin

jeg har vært heldig, gymlæreren min på ungdomsskolen hadde drevet masse på med vekter og var tidligere bryter, på videregående fikk jeg en tidligere kondisjonsansvarlig for mfk (trente mfk da de vant cupen, men ikke det året de rykte ned tror jeg)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!