Skrevet av Emne: Hvor mye tar DU i benken?  (Lest 258241 ganger)

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #285 : 15. februar 2007, 16:19 »
skjønner.. prøver bare å ta innlegg seriøst..men ser ut som ikke alle gjør det

?
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget Muden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 352
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 352

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #286 : 15. februar 2007, 16:22 »
?
ser ikke ut som du tar det seriøst når du legger inn bullshit.. uansett hva det er du prøver å få frem
17 år
173 cm høy
1RM's:                   

vekt: 70 kg
bp: 115 kg
ml: 170 kg                     
Benpress: 340kg

BILDEPROFIL: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=54667.0

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #287 : 15. februar 2007, 16:35 »
ser ikke ut som du tar det seriøst når du legger inn bullshit.. uansett hva det er du prøver å få frem

Vet ikke hva som gjør mitt innlegg så usaklig i forhold til mange andre innlegg på forumet her, det var noe jeg skrev for å få fram ett poeng! tror ikke du skjønte hva jeg mente, du kan prøve å lese alt på nytt igjen også kanskje du skjønner det etterhvert.

Og btw, du er jo ikke så serriøs selv når du svarer på ting du har 0 peiling på..
sikter til ett innlegg jeg leste ista hvor du skrev at om en har stagnert og blitt overtrent så bør man ta en pause på 2 dager også er det bare å kjøre på med trening igjen etter de 2 dagene.
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget Muden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 352
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 352

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #288 : 15. februar 2007, 16:39 »
Vet ikke hva som gjør mitt innlegg så usaklig i forhold til mange andre innlegg på forumet her, det var noe jeg skrev for å få fram ett poeng! tror ikke du skjønte hva jeg mente, du kan prøve å lese alt på nytt igjen også kanskje du skjønner det etterhvert.

Og btw, du er jo ikke så serriøs selv når du svarer på ting du har 0 peiling på..
sikter til ett innlegg jeg leste ista hvor du skrev at om en har stagnert og blitt overtrent så bør man ta en pause på 2 dager også er det bare å kjøre på med trening igjen etter de 2 dagene.
da er vi like gode.. no hard feelings;)
17 år
173 cm høy
1RM's:                   

vekt: 70 kg
bp: 115 kg
ml: 170 kg                     
Benpress: 340kg

BILDEPROFIL: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=54667.0

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #289 : 15. februar 2007, 16:45 »
hmm, jeg prøvde bare å få fram ett poeng da.. Men ok skal ikke kvervulere Wink
No hard feelings eyy  Wink
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget Muden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 352
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 352

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #290 : 15. februar 2007, 16:49 »
Vet ikke hva som gjør mitt innlegg så usaklig i forhold til mange andre innlegg på forumet her, det var noe jeg skrev for å få fram ett poeng! tror ikke du skjønte hva jeg mente, du kan prøve å lese alt på nytt igjen også kanskje du skjønner det etterhvert.

Og btw, du er jo ikke så serriøs selv når du svarer på ting du har 0 peiling på..
sikter til ett innlegg jeg leste ista hvor du skrev at om en har stagnert og blitt overtrent så bør man ta en pause på 2 dager også er det bare å kjøre på med trening igjen etter de 2 dagene.
jo jeg er seriøst.. jeg snakker bare etter egne erfaringer jeg.. og det funka bra for meg.. så hvorfor skulle det være useriøst da? og du trenger heller ikke å være kvass.. jeg skjønte poenget ditt.. men er unødvendig uansett.. kan jo ikke vite om du snakker bullshitt eller ikke..
17 år
173 cm høy
1RM's:                   

vekt: 70 kg
bp: 115 kg
ml: 170 kg                     
Benpress: 340kg

BILDEPROFIL: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=54667.0

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #291 : 15. februar 2007, 17:21 »
jo jeg er seriøst.. jeg snakker bare etter egne erfaringer jeg.. og det funka bra for meg.. så hvorfor skulle det være useriøst da? og du trenger heller ikke å være kvass.. jeg skjønte poenget ditt.. men er unødvendig uansett.. kan jo ikke vite om du snakker bullshitt eller ikke..

Sier at det vertfall er like useriøst og uttale seg om noe du ikke vet hva er, enn å skrive det jeg skrev. og det at du skriver at du var overtrent og fitt for fight igjen etter 2 dager med pause viser bare at du ikke vet hva overtrening er. Du var vell bare sliten en dag også trodde du vell at du var "overtrent".

såg ikke ut som at du skjønte hva jeg mente når du skrev dette:
ser ikke ut som du tar det seriøst når du legger inn bullshit.. uansett hva det er du prøver å få frem


Du er også ny på forumet, så kan si til deg at det finnes 1000vis av poster som er mer userriøse enn den posten jeg skrev.
Dette er heller ikke en serriøs tråd hvor noe serriøst innen trening blir diskutert.
Dette er møteplassen for de som trener, og ikke møteplassen for de som kun skal prate om trening og ikke skrive noe morsomme/userriøse kommentarer.

Jeg er ikke kvass, jeg argumenterer!
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget Muden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 352
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 352

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #292 : 15. februar 2007, 17:30 »
Sier at det vertfall er like useriøst og uttale seg om noe du ikke vet hva er, enn å skrive det jeg skrev. og det at du skriver at du var overtrent og fitt for fight igjen etter 2 dager med pause viser bare at du ikke vet hva overtrening er. Du var vell bare sliten en dag også trodde du vell at du var "overtrent".

såg ikke ut som at du skjønte hva jeg mente når du skrev dette:

Du er også ny på forumet, så kan si til deg at det finnes 1000vis av poster som er mer userriøse enn den posten jeg skrev.
Dette er heller ikke en serriøs tråd hvor noe serriøst innen trening blir diskutert.
Dette er møteplassen for de som trener, og ikke møteplassen for de som kun skal prate om trening og ikke skrive noe morsomme/userriøse kommentarer.

Jeg er ikke kvass, jeg argumenterer!
Sier at det vertfall er like useriøst og uttale seg om noe du ikke vet hva er, enn å skrive det jeg skrev. og det at du skriver at du var overtrent og fitt for fight igjen etter 2 dager med pause viser bare at du ikke vet hva overtrening er. Du var vell bare sliten en dag også trodde du vell at du var "overtrent".

såg ikke ut som at du skjønte hva jeg mente når du skrev dette:

Du er også ny på forumet, så kan si til deg at det finnes 1000vis av poster som er mer userriøse enn den posten jeg skrev.
Dette er heller ikke en serriøs tråd hvor noe serriøst innen trening blir diskutert.
Dette er møteplassen for de som trener, og ikke møteplassen for de som kun skal prate om trening og ikke skrive noe morsomme/userriøse kommentarer.

Jeg er ikke kvass, jeg argumenterer!
eeh nei? jeg sa aldri jeg var fit for fight etter 2 dager igjen.. jeg så jeg begynte å trene med lette vekter etter 3 dager igjen.. les teksten min før du argumenterer..

ja det er sikkert mange flere useriøse poster som er verre en din, men det betyr ikke at du skal legge ut fordi om..gir ingen mening.. det blir diskutert mye innen seriøs trening inne på dette forumet..og er jo normalt og snakke om trening for de som trener? men er så klart at det går ann å legge inn morsomme innlegg eller whatever.. men syns det er unødvendig og bare legge ut løygn og bullshit. jeg skjønner at du kødda, og kansjke ikke mente det..
17 år
173 cm høy
1RM's:                   

vekt: 70 kg
bp: 115 kg
ml: 170 kg                     
Benpress: 340kg

BILDEPROFIL: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=54667.0

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #293 : 15. februar 2007, 17:38 »
Er det rart det er krig her i verden^^

Utlogget Muden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 352
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 352

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #294 : 15. februar 2007, 17:41 »
Er det rart det er krig her i verden^^
hehe=P
17 år
173 cm høy
1RM's:                   

vekt: 70 kg
bp: 115 kg
ml: 170 kg                     
Benpress: 340kg

BILDEPROFIL: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=54667.0

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #295 : 15. februar 2007, 17:53 »
eeh nei? jeg sa aldri jeg var fit for fight etter 2 dager igjen.. jeg så jeg begynte å trene med lette vekter etter 3 dager igjen.. les teksten min før du argumenterer..

ja det er sikkert mange flere useriøse poster som er verre en din, men det betyr ikke at du skal legge ut fordi om..gir ingen mening.. det blir diskutert mye innen seriøs trening inne på dette forumet..og er jo normalt og snakke om trening for de som trener? men er så klart at det går ann å legge inn morsomme innlegg eller whatever.. men syns det er unødvendig og bare legge ut løygn og bullshit. jeg skjønner at du kødda, og kansjke ikke mente det..

Dette skrev du, ser at du i ettertid etter at jeg kommenterte det har forandra det til at du pratet om deg "selv"

men hvis det skulle ha seg at du har overtrent så ta 2-3 dager fullstendig fri, og reduser treningsvolum og intensitet med 30-40 % for de neste 1-2 ukene

og skjønner ikke hva du kvervulerer etter ? Du har gjort nøyaktig det samme som meg for 3 dager siden, bare at du ikke hadde noe poeng i det hele tatt i det du skrev.
Du skrev:

overtrening er oppskrytt

Også etterpå:

det var bare en kødd;)

Why??
Du burde se over hva du gjør selv, før du begynner og kommentere andre.
Det kan hende at du trodde at overtrening var oppskrytt, helt til du fikk noen komentarer i mot, så du skrev at du kødda etterpå, men er det tilfelle så har du uttalt deg om noe du ikke har peiling på igjen.

Cased Closed, I Win
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget Muden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 352
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 352

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #296 : 15. februar 2007, 18:00 »
Dette skrev du, ser at du i ettertid etter at jeg kommenterte det har forandra det til at du pratet om deg "selv"

og skjønner ikke hva du kvervulerer etter ? Du har gjort nøyaktig det samme som meg for 3 dager siden, bare at du ikke hadde noe poeng i det hele tatt i det du skrev.
Du skrev:

Også etterpå:

Why??
Du burde se over hva du gjør selv, før du begynner og kommentere andre.
Det kan hende at du trodde at overtrening var oppskrytt, helt til du fikk noen komentarer i mot, så du skrev at du kødda etterpå, men er det tilfelle så har du uttalt deg om noe du ikke har peiling på igjen.

Cased Closed, I Win
Dette skrev du, ser at du i ettertid etter at jeg kommenterte det har forandra det til at du pratet om deg "selv"

og skjønner ikke hva du kvervulerer etter ? Du har gjort nøyaktig det samme som meg for 3 dager siden, bare at du ikke hadde noe poeng i det hele tatt i det du skrev.
Du skrev:

Også etterpå:

Why??
Du burde se over hva du gjør selv, før du begynner og kommentere andre.
Det kan hende at du trodde at overtrening var oppskrytt, helt til du fikk noen komentarer i mot, så du skrev at du kødda etterpå, men er det tilfelle så har du uttalt deg om noe du ikke har peiling på igjen.

Cased Closed, I Win
er ikke det litt feil a? du sier no og mener no anna?
jeg visste at overtrening ikke var oppskytt.. gå å legg deg^^ hehe..neida, men I dont care.. kan vel si vi var like gode
17 år
173 cm høy
1RM's:                   

vekt: 70 kg
bp: 115 kg
ml: 170 kg                     
Benpress: 340kg

BILDEPROFIL: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=54667.0

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #297 : 15. februar 2007, 18:09 »
er ikke det litt feil a? du sier no og mener no anna?
jeg visste at overtrening ikke var oppskytt.. gå å legg deg^^ hehe..neida, men I dont care.. kan vel si vi var like gode

jeg skrev "det kan hende". Og hva mener du med at jeg skriver en ting og mener noe anna? jeg mener det jeg skriver.

U don't care for du har gått tom for argumenter da eller?

Du "kjefta" på meg for noe du selv hadde gjort for 3 dager siden, bare at du var verre mtp at du ikke hadde noe poeng i det.

That's it, end of discussion = )
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget Muden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 352
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 352

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #298 : 15. februar 2007, 18:12 »
jeg skrev "det kan hende". Og hva mener du med at jeg skriver en ting og mener noe anna? jeg mener det jeg skriver.

U don't care for du har gått tom for argumenter da eller?

Du "kjefta" på meg for noe du selv hadde gjort for 3 dager siden, bare at du var verre mtp at du ikke hadde noe poeng i det.

That's it, end of discussion = )
nå som vi har snakka en del og blitt så gode venne:) du har vel ikke noen erfaring med kreatin? hadde vært flott om du kunne dele det med meg.. siden e skal begynne i morra;)
17 år
173 cm høy
1RM's:                   

vekt: 70 kg
bp: 115 kg
ml: 170 kg                     
Benpress: 340kg

BILDEPROFIL: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=54667.0

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Hvor mye tar DU i benken?
« #299 : 15. februar 2007, 18:16 »
Jo, kan en ting eller 2 om kreatin ja.. Hva er det du lurer på om det da? Og hvilket Kreatin er det snakk om ?
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!