Skrevet av Emne: Den store hårtråden  (Lest 30469 ganger)

Utlogget Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: Spørsmål til de feminine!
« #75 : 02. januar 2007, 10:48 »
Synes det er råtøft når jeg hører om jenter som ikke prøver å leve opp til alle forventingene til dere gutta. Skulle gjerne gått med en busk under armene selv, hadde jeg bare hatt litt mer guts.
Greit nok og ikke finne det tiltrekkende, men ikke la det gå utover jenta  Grin

Støtter deg 100%
Selv om jeg overhode ikke føler noe avsmak for jenter som fremhever femenine detaljer, så er det nå en gang naturen sjøl som gjør den beste jobben når noe virkelig vakkert skal utformes!
Også er det jo noe med selvstendige jenter, som tør ta egene valg Smiley

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Spørsmål til de feminine!
« #76 : 02. januar 2007, 14:11 »
Gutter skal ikke barbere seg under arma! Det er bög! Du kan stusse det litt kanskje hvis det stikker ut av t-skjorta Smiley

Hår er jo naturlig. Egentlig på jenter også, men hvorfor skal det være ekkelt på jenter egentlig? Media har tatt over!!!

sterk,blid og ronkefri

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Spørsmål til de feminine!
« #77 : 02. januar 2007, 14:13 »
Jenter med mye hår, som ikke dusjer og som generelt følger ottar-idealene er IKKE sexy, svært få gutter synes det. Selv om 15-åringene her tydeligvis føler en trang til å tekkes noen som har uttalt seg positivt om det.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Treneral

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 964
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 964

  • Yeeeeees!
Sv: Spørsmål til de feminine!
« #78 : 02. januar 2007, 14:31 »
What would Steve-o do?
It's a lifestyle.

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=49679.0"
>Min treningslogg [/url]

Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Sv: Spørsmål til de feminine!
« #79 : 02. januar 2007, 16:22 »
Gutter skal ikke barbere seg under arma! Det er bög! Du kan stusse det litt kanskje hvis det stikker ut av t-skjorta Smiley

Hår er jo naturlig. Egentlig på jenter også, men hvorfor skal det være ekkelt på jenter egentlig? Media har tatt over!!!


Vel det har alltid vært sånn at jenter skal ha mere feminine trekk som tilsier at de ikke skal ha hår under armene, på bena og armene.
Og det med at gutter shaver seg under armene er ikke bøg så lenge de stiller i f.eks fitness eller bodybuilding.

Utlogget Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: Spørsmål til de feminine!
« #80 : 02. januar 2007, 17:31 »
Jenter med mye hår, som ikke dusjer og som generelt følger ottar-idealene er IKKE sexy, svært få gutter synes det. Selv om 15-åringene her tydeligvis føler en trang til å tekkes noen som har uttalt seg positivt om det.. Wink

For å si det sånn så er det en lang linje fra å de jentene som prøver å gjøre seg deilig for menn som tenner på jenter langt under den sexuelle lavaldere på den ene sida, og de jentene som følger "ottar idealene" på den andre sida.
Jeg er ikke spesielt fan av noen av de to ytterpunktene, men liker nok jenter litt mere "naturlig" en det du gjør.

Og for å ta en tur innome det opprinelige topicet, uten å si noe om legningen til de gutta som barbrere seg unader arma, så håper jeg virkelig ikke det blir noe "trend" å for gutta å barebere kroppshår i allle retninger.

Utlogget Schultz-

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

Sv: Spørsmål til de feminine!
« #81 : 03. januar 2007, 01:31 »
Gutter skal ikke barbere seg under arma! Det er bög! Du kan stusse det litt kanskje hvis det stikker ut av t-skjorta Smiley

Hår er jo naturlig. Egentlig på jenter også, men hvorfor skal det være ekkelt på jenter egentlig? Media har tatt over!!!



Jeg shaver meg annenhver dag under armene og er storfornøyd, heller ikke gay.  håper jeg da... bare behagelig, om folk shaver seg under armene er deres sak, om en person liker det eller ikke, er deres sak
Trent siden 1. Januar 06'

- 18 år
- 86 kg
- 185 cm

Jeg trener ikke for at jentene skal snu seg... Det er gutta som skal snu seg

Loggbok M/Bilder: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=47402

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Spørsmål til de feminine!
« #82 : 03. januar 2007, 01:33 »
For å si det sånn så er det en lang linje fra å de jentene som prøver å gjøre seg deilig for menn som tenner på jenter langt under den sexuelle lavaldere på den ene sida, og de jentene som følger "ottar idealene" på den andre sida.
Jeg er ikke spesielt fan av noen av de to ytterpunktene, men liker nok jenter litt mere "naturlig" en det du gjør.

Og for å ta en tur innome det opprinelige topicet, uten å si noe om legningen til de gutta som barbrere seg unader arma, så håper jeg virkelig ikke det blir noe "trend" å for gutta å barebere kroppshår i allle retninger.

Så.. jenter kan slippe om de vil.. fordi det er "naturlig".. men gutter kan ikke gjøre om de vil.. fordi..

tja..


jaja.. Smiley
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Spørsmål til de feminine!
« #83 : 03. januar 2007, 09:54 »
Gutter skal ikke barbere seg under arma! Det er bög! Du kan stusse det litt kanskje hvis det stikker ut av t-skjorta Smiley

Hår er jo naturlig. Egentlig på jenter også, men hvorfor skal det være ekkelt på jenter egentlig? Media har tatt over!!!



Hår er naturlig på jenter og på gutter. Og det er for det meste media som har fått gutter til å tro at jenter er helt fri for hår.
At ei jente ikke gidder å barbere seg, fordi hun ikke har noe trang til å leve opp til det gutter og media vil, kan sjeldent sammenlignes med at folk skal slutte å dusje og pusse tenna. (Som noen sa tidligere).
Å ha hår er ikke i nærheten av å være slaskete og uhygienisk.

For min del så må bare gutter barbere seg hvor de vil, og jeg syns også jenter får la være å barbere seg om det er det de vil. Hvor pent det er er jo mer eller mindre opp til hver enkelt person.

Utlogget Duracell

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: Spørsmål til de feminine!
« #84 : 03. januar 2007, 12:35 »
Så.. jenter kan slippe om de vil.. fordi det er "naturlig".. men gutter kan ikke gjøre om de vil.. fordi..

tja..


jaja.. Smiley

jeg sa ikke noe om at gutta ikke kan... bare håper vi slipper de forventingene jentene "må" leve opp til om dagen

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Spørsmål til de feminine!
« #85 : 03. januar 2007, 12:45 »
Hår er naturlig på jenter og på gutter. Og det er for det meste media som har fått gutter til å tro at jenter er helt fri for hår.
At ei jente ikke gidder å barbere seg, fordi hun ikke har noe trang til å leve opp til det gutter og media vil, kan sjeldent sammenlignes med at folk skal slutte å dusje og pusse tenna. (Som noen sa tidligere).
Å ha hår er ikke i nærheten av å være slaskete og uhygienisk.

For min del så må bare gutter barbere seg hvor de vil, og jeg syns også jenter får la være å barbere seg om det er det de vil. Hvor pent det er er jo mer eller mindre opp til hver enkelt person.

"det gutter og media vil"..


Det er jo her feilen ligger... Wink Det er interessant at de samme som sier "hvis jenta vil så.." tydeligvis mener at dette er enveiskjørt..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Ventura

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 636
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 636

Sv: Spørsmål til de feminine!
« #86 : 11. januar 2007, 16:47 »

Er du 10 år eller? For noe totalt bortkasta å si! Hvorfor skal jenter leve opp til det gutter mener er rett? Du veit at jentekroppen er hårete av natur? Det er NORMALT å ha hår under armene og ellers hvor man barberer det bort.
Det tøffeste er når jenter faktisk driter langt i hva små fjortisgutter måtte mene om hår, og faktisk lar det gro. OM det er det de selv vil.

uenig, jenter med masse hår under armene er udelikat. Smiley

Utlogget fitwoman

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 13

Sv: Spørsmål til de feminine!
« #87 : 29. mars 2007, 14:01 »
du bør barbere. for mye hår er ikke pent Smiley Smiley
Lightweight baby! Yeah!

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Spørsmål til de feminine!
« #88 : 29. mars 2007, 14:11 »
Personlig liker jeg ikke kroppshår .

Men ikke alle kler å ikke ha kroppshår da Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Lille-My

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 58

Sv: Spørsmål til de feminine!
« #89 : 30. mars 2007, 08:27 »
Det er rart med det... Hår er greit enkelte steder. Men jeg ser heller at en mann har mindre enn for mye, om dere skjønner... Hår på bryst og armer skal ikke tas!! Har man sinnsykt mye under armene, er det jo lov til å trimme det litt.
Og hva man gjør  "der nede" er vel opp til en selv, men personlig foretrekker jeg at det ikke er så mye der, og da skjønner jeg jo at dere mannfolk også synes det er greit med lite... woot
Og at jeg barberer meg under armene, har ingenting å gjøre med å gi etter for et mediepress. Det er bare bedre sånn! Det samme med legger... Det er ikke mye pent med de værste hårete leggene på sommeren...

Mental bilde; kar på 110kg sitter å barberer lårene...UFFF... turn off!!!

Kort oppsummering:

Hår på ryggen= ÆSJ
Hår på lår= har man så har man..
Hår under armene= trimmings er tingen..
Hår på brystet= OK
Hår på i skrittet=ÆSJ

men det er nå bare min mening...
Noen ganger må man bare si :FUCK IT

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!