Skrevet av Emne: Steroider farlige?  (Lest 32718 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Steroider farlige?
« #15 : 06. januar 2007, 20:17 »
Eh.. jo.. les hva han skriver da mann.. han skriver "ikke som jeg har merket".. osv.. Wink
Hehe damn, har du sett. My bad.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Geir Ø

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

  • Ingen smerte ingen fremgang..
Sv: Steroider farlige?
« #16 : 06. januar 2007, 22:49 »
må si meg enig at det er forskjell på forbruk om miss bruk.. men expedite om han veier rund 60 kilo slik som meg så kan det hende han ikke har satt olivenolje.... vekt kommer også inn i bildet heer spørr du meg
Mine meritter

BP:112.5 KB:150 ML:130

Høyde: 165cm
Vekt:63kilo

Utlogget Schultz-

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

Sv: Steroider farlige?
« #17 : 19. januar 2007, 02:04 »
det er jo helt inviduelt hvordan steroider kan virke og bivirke på deg, friske og sunne menn som har stor peiling på hva de driver med kan tilogmed bare ha positive virkninger. Har sett en liten dokumentar om miljøer i amerika hvor deet er så åpenlyst med steroider at de får full veiledning og tar tester jevnt for å bruke det på en effektiv og ikke farlig måte, disse menneskene har brukt steroider opptil 30 år av og på uten noen som helst betydelige bivirkninger, men klart, ville ikke satset på dette av egne personlige meninger.
Trent siden 1. Januar 06'

- 18 år
- 86 kg
- 185 cm

Jeg trener ikke for at jentene skal snu seg... Det er gutta som skal snu seg

Loggbok M/Bilder: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=47402

Utlogget Kurt-Inge

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: Steroider farlige?
« #18 : 19. januar 2007, 14:09 »
ok, det finnes mange forskjellige typer steroider, fks pillesteroider d-bol(dianabol) skader leveren og gjør at man får leverkreft etterhvert..man tar offte d-bol sammen med noe annet, fks d-bol og testo som man injekter med sprøyte i muskel, lår/biseps/rompe/skulder osv..d-bol tar man som regel første perioden av ein bolekur pgr av og få ein kickstart fordi det virker med en gang og testoen fks tar man ein dose av ca hver 5dag for det sitter i deg eistund før det er oppbrukt, og det tar 2-3 uker før det kicker skikeligt in og virker ontli men det er 3 typer av testo so eg vet om vertfall og  en virker med en gang men dem må man ta ved sprøyte dagli da. ein kur varer gjerne 2 mndes tid så er det stopp så går man bolefri noen mnd før man tar ny kur. dem avslutter offte kuren med noe annet eg ikke husker va heter som hjelpe med og holde på det meste man har gaina av muskler og sånt..

Ang dem heavye bodybuilderene sjekker seg hoss legen osv og passer på og tar mye annet for og beskytte lever mest muligt og sånt og vet mer en oss vandelige folk:) for det er diverse medikamenter man kan ta i tilleg og.
mange av dem unge som man hører om har død osv er sikkert fordi dem bare gafler i seg og passer ikke på og ta pause og går gjerne hele året rundt på bol og tar ingenting for og hjelpe kroppen i tilleg.

Ein bivirkning som er ein ting som skjer når man går på bol er at man begynne utvikle damebryster etter lengre tid og det begynner komme melk i brystene osv. det man offte gjør da er og ta noe tror det var etteleranet for brystkreft eller noe sån, vertfall noe man tar i tilleg for og forhindre at det skjer så man holder det i sjakk.
så har jo man kviser og sån så man offte får av og gå på bol og ellers andre ting som hårtap kan skje om det fks ligger i familien at man får hårtap i tidlig alder er det større sjangs for at man får det når man går på bol.
Større sjangs for hjerteinfarkt osv pulsen er mye høyere når man går på bol.

gode gamle arnolden spiste dianabol som om det var drops:) hehe på den tida var dianabol pillene veldi vandelig
Alder: 23
Høyde: 187cm
Vekt: 85kg

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Steroider farlige?
« #19 : 19. januar 2007, 14:26 »
Sier ikke at det er feil, men skjønner ikke logikken med utvikling av kvinnelige bryster når man tar det mannlige kjønnshormon?

Hvorfor skal da kvinner bli mer mannlige, når de tar det samme?

Skremselspropaganda?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Steroider farlige?
« #20 : 19. januar 2007, 14:42 »
er ikke skremselpropaganda, utvikling av kvinnelige bryster(gyno) kan man få uten å bruke aas også.

store mengder testo i kroppen "metter" reseptorene og blir omdannet til østrogen når det ikke er "ibruk" lengre, det samme skjer med de som har høy testo produksjon i tenåra og derfor har man noe som heter pubertetsgyno.


kvinner har jo også littegranne testo i kroppen til enhver tid, samtidig som vi har østrogen til enhver tid. men hva tror du skjer med en kvinne når hun plutselig blir fyllt med mannlig kjønnshormon? jo kroppen responderer med å utvikle mannlig trekk.

du kan jo selv sette østrogen i 3 mnder og se hvor du ender opp? hehe Tongue
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Gerry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 312
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 312

Sv: Steroider farlige?
« #21 : 19. januar 2007, 14:59 »
Da blir du sånn som han fengselsvakten i the longest yard! biggrin
Once upon a time, a guy asked a girl "Will you marry me?" The girl said, "NO!" And the guy lived happily ever after and went fishing and hunting alot and drank beer whenever he wanted.

THE END

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Steroider farlige?
« #22 : 19. januar 2007, 21:19 »
ok, det finnes mange forskjellige typer steroider, fks pillesteroider d-bol(dianabol) skader leveren og gjør at man får leverkreft etterhvert..man tar offte d-bol sammen med noe annet, fks d-bol og testo som man injekter med sprøyte i muskel, lår/biseps/rompe/skulder osv..d-bol tar man som regel første perioden av ein bolekur pgr av og få ein kickstart fordi det virker med en gang og testoen fks tar man ein dose av ca hver 5dag for det sitter i deg eistund før det er oppbrukt, og det tar 2-3 uker før det kicker skikeligt in og virker ontli men det er 3 typer av testo so eg vet om vertfall og  en virker med en gang men dem må man ta ved sprøyte dagli da. ein kur varer gjerne 2 mndes tid så er det stopp så går man bolefri noen mnd før man tar ny kur. dem avslutter offte kuren med noe annet eg ikke husker va heter som hjelpe med og holde på det meste man har gaina av muskler og sånt..

Ang dem heavye bodybuilderene sjekker seg hoss legen osv og passer på og tar mye annet for og beskytte lever mest muligt og sånt og vet mer en oss vandelige folk:) for det er diverse medikamenter man kan ta i tilleg og.
mange av dem unge som man hører om har død osv er sikkert fordi dem bare gafler i seg og passer ikke på og ta pause og går gjerne hele året rundt på bol og tar ingenting for og hjelpe kroppen i tilleg.

Ein bivirkning som er ein ting som skjer når man går på bol er at man begynne utvikle damebryster etter lengre tid og det begynner komme melk i brystene osv. det man offte gjør da er og ta noe tror det var etteleranet for brystkreft eller noe sån, vertfall noe man tar i tilleg for og forhindre at det skjer så man holder det i sjakk.
så har jo man kviser og sån så man offte får av og gå på bol og ellers andre ting som hårtap kan skje om det fks ligger i familien at man får hårtap i tidlig alder er det større sjangs for at man får det når man går på bol.
Større sjangs for hjerteinfarkt osv pulsen er mye høyere når man går på bol.

gode gamle arnolden spiste dianabol som om det var drops:) hehe på den tida var dianabol pillene veldi vandelig
1. Skriv norsk
2. Mer detaljert om bruk trenger man ikke være... Wink

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Steroider farlige?
« #23 : 19. januar 2007, 22:13 »
Da blir du sånn som han fengselsvakten i the longest yard! biggrin
æ

litt off-topic men FY FAEN jeg lo i flere timer etterpå! HAAAHAHAHAH.

finnes østrogen tabs? hehe, må få noen til å kjøre en "kur" HAHA!!!
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Kurt-Inge

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 72
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 72

Sv: Steroider farlige?
« #24 : 20. januar 2007, 12:48 »
1: expedite hehe prøvde skrive norsk så godt eg kunne:D
2: hehe nei kansje ikke:)


hehe ja østrogen tabs er ikke det de man tar når fks men vil bli kvinner og for og få bryster tar dem østrogen tabeletter.
Alder: 23
Høyde: 187cm
Vekt: 85kg

Utlogget Big_Show

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Steroider farlige?
« #25 : 28. januar 2007, 23:50 »


Det så gjer meg forbanna nor eg leser om Steroider i media er att det aldr stor,,
ka dei har brukt,,kor masse og kot lenge

det stor berre mann i 20åra fekk øddlakt livet på grunn av steroider ,, og masse piss om steroider ka det kan gjer med deg

Men uten tvil trur eg at steroider svir meir en det samker uansett

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Steroider farlige?
« #26 : 29. januar 2007, 14:52 »
Skriv norsk!! Wink

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Sv: Steroider farlige?
« #27 : 02. februar 2007, 17:49 »
ok, det finnes mange forskjellige typer steroider, fks pillesteroider d-bol(dianabol) skader leveren og gjør at man får leverkreft etterhvert..man tar offte d-bol sammen med noe annet, fks d-bol og testo som man injekter med sprøyte i muskel, lår/biseps/rompe/skulder osv..d-bol tar man som regel første perioden av ein bolekur pgr av og få ein kickstart fordi det virker med en gang og testoen fks tar man ein dose av ca hver 5dag for det sitter i deg eistund før det er oppbrukt, og det tar 2-3 uker før det kicker skikeligt in og virker ontli men det er 3 typer av testo so eg vet om vertfall og  en virker med en gang men dem må man ta ved sprøyte dagli da. ein kur varer gjerne 2 mndes tid så er det stopp så går man bolefri noen mnd før man tar ny kur. dem avslutter offte kuren med noe annet eg ikke husker va heter som hjelpe med og holde på det meste man har gaina av muskler og sånt..

Ang dem heavye bodybuilderene sjekker seg hoss legen osv og passer på og tar mye annet for og beskytte lever mest muligt og sånt og vet mer en oss vandelige folk:) for det er diverse medikamenter man kan ta i tilleg og.
mange av dem unge som man hører om har død osv er sikkert fordi dem bare gafler i seg og passer ikke på og ta pause og går gjerne hele året rundt på bol og tar ingenting for og hjelpe kroppen i tilleg.

Ein bivirkning som er ein ting som skjer når man går på bol er at man begynne utvikle damebryster etter lengre tid og det begynner komme melk i brystene osv. det man offte gjør da er og ta noe tror det var etteleranet for brystkreft eller noe sån, vertfall noe man tar i tilleg for og forhindre at det skjer så man holder det i sjakk.
så har jo man kviser og sån så man offte får av og gå på bol og ellers andre ting som hårtap kan skje om det fks ligger i familien at man får hårtap i tidlig alder er det større sjangs for at man får det når man går på bol.
Større sjangs for hjerteinfarkt osv pulsen er mye høyere når man går på bol.

gode gamle arnolden spiste dianabol som om det var drops:) hehe på den tida var dianabol pillene veldi vandelig

Jeg tror du har bevegd deg ut på ett område hvor du er dårlig kjent.
Du trekker frem enkelte ting som du rett og slett ikke har peiling på, kan minne litt om vårt lands uvitende media.
Skal folk danne seg et "riktig" bilde av steroider så må man tilegne seg litt kunskap rundt temaet, sånn at man kan trekke frem de negative sidene(uten å overdrive) og trekke frem de positive sidene(uten å rose de helt opp i skyene). Ellers ser jeg liten vits i å utale seg om hvordan det "fungerer".


Norge er ett rart land. Vi har ikke lov til å kjøpe eller selge steroider, men bruke  de har vi lov til.Hvorfor ikke forby det helt eller gi opplæring rundt det. Sånn det er nå er det bare helt latterlig (ta det siste avsnittet mitt med en klype salt :Smiley ) hehe
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Sv: Steroider farlige?
« #28 : 02. februar 2007, 18:08 »
Jeg har funnet ut at det er best å la testiklene mine lage anabole steroider.

hmmm..
Har du noen kilder til det du utaler deg om her JohnBlond?
Hvorfor er du i stand til å produsere anabole steroider, mens andre må få det i seg ved hjelp av sprøyter og tabs?

Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Steroider farlige?
« #29 : 02. februar 2007, 18:08 »
hvorfor ta steroider når man kan ta 400kg i bøy uten ? (Randen)

Medmindre man skal bli proff bygger, hva er poenget?

Om det er for det rent estetiske, for å tiltrekke seg damer, eller for å få "respekt" - hvilken hensikt har det å bruke steroider da?

Respekt fortjener en person som har trent i mange år rent, og bygd seg opp sakte men sikkert.

Når det gjelder kroppslig perfeksjon finnes det ingen snarveier. Bruker man dop, så blir det ofte problemer av det.

Noen kan jo leve et vanlig liv og er erfarne og ansvarlige brukere, men de fleste havner nok i den relativt kunnskapsløse kategorien, og samlivsbrudd, helseproblemer, økonomiske problemer osv hoper seg opp. Lista er lang.

Før man i det hele tatt VURDERER å bruke noen steroider bør man ha trent i mange år, og kommet til et punkt hvor det er svært hardt å komme noe videre.

Jeg tror at mange likevel ville kommet videre om de hadde gått mer vitenskapelig til verks.

Om man er på hell libido-messig når man når alderdommen kan jeg dog skjønne at mange vil forynges ved hjelp av hormoner. Da stiller saken seg noe annerledes, og kan faktisk føre til bedre livsskvalitet.

Jeg har sett så mye elendighet som følge av steroider, at generelt sett kan jeg ikke anbefale det.

Resultater oppnådd med steroider er juks.

Når man slutter med steroider går kroppen sterkt tilbake styrke og muskelmessig, og man får en psykisk nedtur pga det. For mange er det for hardt å takle.

Penger rett i dass vil jeg kalle det.

Før man evt skal trøkke må man spørre seg selv:

"Hva er hensikten med dette, hvorfor vil jeg gjøre dette, hva får jeg ut av dette?"

Dersom man tror at man får respekt av å dope seg, så er det bare tull.

Alle som har peiling kan ganske kjapt se tegnene på at en person er på, og ihvertfall blir jeg selv ikke spesielt imponert over noen som bruker steroider, snarere tvert om.

Spør deg selv - hva er poenget? Hva er gevinsten vs. potensielle farer?

Er dette noe du kan gjøre, og ha god samvittighet for?

Har du tenkt på hvor mye det koster?

Har du tenkt på at du kan bli avhengig?

Får du bedre selvtillit eller livskvalitet ?

Får du bedre jobb, bedre dame?

Personlig synes jeg man skal tenke grundig gjennom det før man eventuelt setter i gang med noe slikt, og deretter skal man tenke grundig gjennom det enda en gang.

Hvis det er størrelsen og styrken som frister, så er det latterlig. Størrelse og styrke kommer om man trener lenge og seriøst nok. Du gidder ikke å trene lenge og seriøst sier du ? Vel - hva er poenget med å trene i utgangspunktet da?

Trening skal være en livsstil, noe som er positivt, noe som du kan ha glede av.

Jeg så et program på discovery om tiltrekning mellom kjønnene, og hva som gjorde en mann attraktiv for en kvinne.

Det forskerene fant ut er at kvinner søker trygghet. De vil ikke ha en stor boler som ektemann, de vil ha en trygg vanlig mann med solid inntekt.

Jeg mener at det ofte ligger bakenforliggende årsaker til det å bruke steroider, psykiske årsaker, komplekser osv.

Men det er ikke kult å være en stor oppblåst ballong. En stakkarslig garasjeboler som hardnakket påstår at han ikke bruker noe som helst når han blir konfrontert med "hva har du tatt?". Tror bolerene at vi andre er dumme?

Du kan ikke forvente å kjøre rundt i en ferrari, og til alle som kommenterer bilen så svarer du bare, neida - det er bare en lada.

Alle ser det er en ferrari, uansett hvor mye man nekter.

Bol er for mennesker som ikke er sterke psykiske nok til å kunne trene dag etter dag, uke etter uke, måned etter måned og som ikke er flinke nok til å spise god kost.

Det mest latterlige som finnes er hobbybolere.

Hva er poenget?Huh

Kanskje tar man 250 i bøy, 170 i benk og 270 i markløft og har bola i 10 år, men dette er noe mange styrkeløftere også tar, som har trent rent..

Hva er poenget?Huh

Galskap sier jeg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!