Skrevet av Emne: Respons?  (Lest 16956 ganger)

Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
Sv: Respons?
« #60 : 03. juni 2007, 15:17 »
Jeg kjenner både Maneater (Geir) og Carbs (Marius) ganske godt og de er ikke akkurat noen små pingler, for å si det slik Wink
Marius tar 100 i benken, det gjorde han for en god stund siden. Geir ser egentlig litt større ut enn Marius, så at Geir tar 100 i benken er ikke noen stor overraskelse Tongue
Nei nei nei, jeg tror på dem 100%.

17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Sv: Respons?
« #61 : 03. juni 2007, 22:10 »
Jeg kjenner både Maneater (Geir) og Carbs (Marius) ganske godt og de er ikke akkurat noen små pingler, for å si det slik Wink
Marius tar 100 i benken, det gjorde han for en god stund siden. Geir ser egentlig litt større ut enn Marius, så at Geir tar 100 i benken er ikke noen stor overraskelse Tongue
Nei nei nei, jeg tror på dem 100%.


Ja men få så den videoen da, så ser vi på om det er 100% sikkert..!
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget carbs

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 89

  • Spread those lats!
Sv: Respons?
« #62 : 03. juni 2007, 22:19 »
Det er mye for han. . .

ok, grunnlegg svaret takk..når du skal være så spydig kan du vel for faen gi oss en grunn, annet enn at du har 1,5k innlegg og tror du kan si hva du vil Smiley
170cm, 70kg, BMI: 24,5

BP: 100
ML: 121
KB: Hakke prøvd, men er svak Tongue

170cm
68kg
16 år

I don"t jog, it makes me spill my protein shake.

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=47999.0

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Respons?
« #63 : 04. juni 2007, 03:16 »
ok, grunnlegg svaret takk..når du skal være så spydig kan du vel for faen gi oss en grunn, annet enn at du har 1,5k innlegg og tror du kan si hva du vil Smiley
Spydig han? Han sier jo bare sannheten. Det er jo ikke mye kjøtt på den kroppen så det er jo mye. Legg ut film da!
195 høy

Utlogget carbs

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 89

  • Spread those lats!
Sv: Respons?
« #64 : 04. juni 2007, 10:38 »
Spydig han? Han sier jo bare sannheten. Det er jo ikke mye kjøtt på den kroppen så det er jo mye. Legg ut film da!

Nei men hvorfor er det mye for "maneater" spesielt? Som om 100 i benken ikke er mye for 80% av de andre her på forumet?
170cm, 70kg, BMI: 24,5

BP: 100
ML: 121
KB: Hakke prøvd, men er svak Tongue

170cm
68kg
16 år

I don"t jog, it makes me spill my protein shake.

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=47999.0

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Respons?
« #65 : 04. juni 2007, 14:05 »
Nei men hvorfor er det mye for "maneater" spesielt? Som om 100 i benken ikke er mye for 80% av de andre her på forumet?
Fordi han er ganske tynn vel. Men stå på tror deg gjerne jeg men hadde vært kjekt med film.
195 høy

Utlogget Dogpit

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Respons?
« #66 : 04. juni 2007, 14:38 »
Stå på Maneater. Bildene ser bra ut, og du har definitivt potensiale. Ét og tren, og det vil gå deg vel. BP'en din tror jeg fullt og helt på.

Utover det vil jeg få si følgende:
Lenge siden jeg har vært inne her nå. Regget meg for tre år siden, har ikke skrevet mange innlegg, men lest veldig mye. Det er veldig mange dyktige personer her inne som har mye å bidra med, og som har hjulpet meg mye :-)

Noe av årsaken til at det er lenge siden jeg har vært her inne, er derimot slike innlegg som dominerer denne posten. Tåpelige innlegg med høy fjortisfaktor. Om han lyver eller ikke, spiller ingen rolle. Han ville uansett ikke være den første. Og med tanke på alle de godt trente menneskene som frekventerer dette forumet, er det ikke så rart om noen legger på noen kilo (ikke rettet til Maneater).

Poenget med en bildelogg/treningslogg er å kommentere problemområder, fremgang, komme med tips og råd osv., ikke å mobbe vedkommende. Vi går glipp av mye konstruktiv kritikk ved å spamme en post med nonsens, fordi de som faktisk har greie på trening, de som har vært på forumet i mange år, ikke gidder å lese tråden.


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Respons?
« #67 : 04. juni 2007, 14:40 »
Stå på Maneater. Bildene ser bra ut, og du har definitivt potensiale. Ét og tren, og det vil gå deg vel. BP'en din tror jeg fullt og helt på.

Utover det vil jeg få si følgende:
Lenge siden jeg har vært inne her nå. Regget meg for tre år siden, har ikke skrevet mange innlegg, men lest veldig mye. Det er veldig mange dyktige personer her inne som har mye å bidra med, og som har hjulpet meg mye :-)

Noe av årsaken til at det er lenge siden jeg har vært her inne, er derimot slike innlegg som dominerer denne posten. Tåpelige innlegg med høy fjortisfaktor. Om han lyver eller ikke, spiller ingen rolle. Han ville uansett ikke være den første. Og med tanke på alle de godt trente menneskene som frekventerer dette forumet, er det ikke så rart om noen legger på noen kilo (ikke rettet til Maneater).

Poenget med en bildelogg/treningslogg er å kommentere problemområder, fremgang, komme med tips og råd osv., ikke å mobbe vedkommende. Vi går glipp av mye konstruktiv kritikk ved å spamme en post med nonsens, fordi de som faktisk har greie på trening, de som har vært på forumet i mange år, ikke gidder å lese tråden.

Enig i dette. Mod'ene kan jo rydde litt her..
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Pål Ulv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 722
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 722

Sv: Respons?
« #68 : 04. juni 2007, 15:53 »
26. mai 2006, 09:07
Stå på Maneater. Bildene ser bra ut, og du har definitivt potensiale. Ét og tren, og det vil gå deg vel. BP'en din tror jeg fullt og helt på.

Utover det vil jeg få si følgende:
Lenge siden jeg har vært inne her nå. Regget meg for tre år siden, har ikke skrevet mange innlegg, men lest veldig mye. Det er veldig mange dyktige personer her inne som har mye å bidra med, og som har hjulpet meg mye :-)

Noe av årsaken til at det er lenge siden jeg har vært her inne, er derimot slike innlegg som dominerer denne posten. Tåpelige innlegg med høy fjortisfaktor. Om han lyver eller ikke, spiller ingen rolle. Han ville uansett ikke være den første. Og med tanke på alle de godt trente menneskene som frekventerer dette forumet, er det ikke så rart om noen legger på noen kilo (ikke rettet til Maneater).

Poenget med en bildelogg/treningslogg er å kommentere problemområder, fremgang, komme med tips og råd osv., ikke å mobbe vedkommende. Vi går glipp av mye konstruktiv kritikk ved å spamme en post med nonsens, fordi de som faktisk har greie på trening, de som har vært på forumet i mange år, ikke gidder å lese tråden.



Veldig gode poeng du har, men jeg tror du også legger på litt ang forumtiden din Wink

Registreringsdato:  26. mai 2006, 09:07

Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Respons?
« #69 : 04. juni 2007, 17:30 »
ble mye ut av det med benkpress, men så klart kunne vært kjekt å sett det Tongue

Utlogget Dogpit

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Respons?
« #70 : 04. juni 2007, 21:06 »
26. mai 2006, 09:07
Veldig gode poeng du har, men jeg tror du også legger på litt ang forumtiden din Wink

Registreringsdato:  26. mai 2006, 09:07

Jeg la merke til de når jeg postet innlegget, og regnet med at det ville bli kommentert;-) Faktum er at jeg registrerte meg en eller annen gang i 2003, og jeg har hatt flere innlegg og noen honnørposter. Hvorfor dette er blitt borte vet jeg ikke. Tror det var en omlegging en eller annen gang, hvor "gamle" profiler ble slettet/nullstilt. Om du eller andre tror på denne forklaringen, driter jeg igrunnen i.

Utlogget Maneater

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

Sv: Respons?
« #71 : 05. juni 2007, 15:24 »
Som sagt lyger jeg,hadde jeg kun lurt meg selv.. Trener for min egen skyld ikke for dere!
9mnd trening

BP:  100 1RM

Markløft: 140 1RM

Knebøy: Svak 80-90 1RM

Vekt: 74kg
182cm høg;D
16år
Har også vert kretsmester i Judo og har første gradering i Phillipino martial arts!

Goll Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Respons?
« #72 : 05. juni 2007, 15:39 »
Tok 100 i benk når jeg var 17, og veide 70 kg.

Har ikke problemer med å tro det for min del.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Jigga88

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 85

Sv: Respons?
« #73 : 05. juni 2007, 18:51 »
Hva er vitsen med å diskutere så om de 100 kg'ene. Tar han 100 så tar han 100. 
the only way to clear my head is in these weights i'm liftin'

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Respons?
« #74 : 06. juni 2007, 08:57 »
Peter Crouch e jo eit levande bevis på d! Han tar visst like mykje i benk som dei andre gutta på lage.. Utruli men sant!

Hey, Pool fan eller? Der sanka du ditt første honnør.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!