Skrevet av Emne: Når skal jeg "get laid"  (Lest 76861 ganger)

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Når skal jeg "get laid"
« #90 : 22. januar 2007, 21:51 »
'spillere'?
Er det så utrolig in å skulle være en player? 'Alle' sier jo de er det og at det er så kult, rått og blabla, men viser seg jo gang på gang at det stort sett bare er pur løgn. Er ikke vanskelig å få seg noe når som helst bare man gidder, har jo egne internettsider for sånt tilogmed. Trenger ikke ha noe spesiell mentalitet eller noe.

Jeg hater ikke de, skjønner bare ikke hvorfor ungdom skal fremme å pule rundt så voldsomt. Random sex blir aldri like bra som å ha en fast partner, det finner de fleste ut av før eller senere.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget mr.b1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Når skal jeg "get laid"
« #91 : 22. januar 2007, 21:57 »
'spillere'?
Er det så utrolig in å skulle være en player? 'Alle' sier jo de er det og at det er så kult, rått og blabla, men viser seg jo gang på gang at det stort sett bare er pur løgn. Er ikke vanskelig å få seg noe når som helst bare man gidder, har jo egne internettsider for sånt tilogmed.

Jeg hater ikke de, skjønner bare ikke hvorfor ungdom skal fremme å pule rundt så voldsomt. Random sex blir aldri like bra som å ha en fast partner, det finner de fleste ut av før eller senere.

Hehe, jeg skjønner godt hva du sier. Men det at tilfeldige ligg ikke er like bra som med en partner man har hatt over en stund, er jo en universall sannhet. Men det betyr ikka at random sex er dårlig gjør det vel?
Høres jo ut til at man ikke skal pule visst man er singel.

Sex er bra uansett, men det kan bli mye bedre en bare bra.

Utlogget Schultz-

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

Sv: Når skal jeg "get laid"
« #92 : 23. januar 2007, 00:18 »
'spillere'?
Er det så utrolig in å skulle være en player? 'Alle' sier jo de er det og at det er så kult, rått og blabla, men viser seg jo gang på gang at det stort sett bare er pur løgn. Er ikke vanskelig å få seg noe når som helst bare man gidder, har jo egne internettsider for sånt tilogmed. Trenger ikke ha noe spesiell mentalitet eller noe.

Jeg hater ikke de, skjønner bare ikke hvorfor ungdom skal fremme å pule rundt så voldsomt. Random sex blir aldri like bra som å ha en fast partner, det finner de fleste ut av før eller senere.
Jeg har erfart både random og partner... og selv om jeg ikke er stolt av det eller noe, så må jeg si at jeg liker random mye bedre, litt mer spenning rundt det. Syntes nå jeg da
Trent siden 1. Januar 06'

- 18 år
- 86 kg
- 185 cm

Jeg trener ikke for at jentene skal snu seg... Det er gutta som skal snu seg

Loggbok M/Bilder: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=47402

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Når skal jeg "get laid"
« #93 : 23. januar 2007, 08:20 »
Sitat
folk med samme mentalitet som meg får seg mye

Kan jeg ikke tenke meg..

Sitat
de viser det ikke overfor jenter, men er harde spillere som kaprer mer enn de hatene der ute som hater spillere

Du er klar over at du kopierer, i et heller labert forsøk, utsagn fra arbeidsløse amerikanere?
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget kriweb

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 211

Sv: Når skal jeg "get laid"
« #94 : 23. januar 2007, 08:30 »
Jeg har erfart både random og partner... og selv om jeg ikke er stolt av det eller noe, så må jeg si at jeg liker random mye bedre, litt mer spenning rundt det. Syntes nå jeg da

Du er 17 år.. ikke for å høres ut som moren din men. Jeg håper jo for din del at det er noe du vokser av deg, du får sikkert en annen tankegang når du blir moden.
Men i og med at du har valgt en slutty livsstil, så får du huske å be safe!  Smiley

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Når skal jeg "get laid"
« #95 : 23. januar 2007, 11:04 »
Jeg vil nå bare ha en kos jeg da.

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: Når skal jeg "get laid"
« #96 : 23. januar 2007, 11:12 »
Du er 17 år.. ikke for å høres ut som moren din men. Jeg håper jo for din del at det er noe du vokser av deg, du får sikkert en annen tankegang når du blir moden.
Men i og med at du har valgt en slutty livsstil, så får du huske å be safe!  Smiley

selvfølgelig er fast partner ønskelig.

dog så er det mange tilfeller av personer som er single pga trange timeplaner,kresenhet, uvanlige interesser osv.

skal disse da ikke ha sex da fordi andre i andre situasjoner syns det det er slutty med sex utenom forhold?
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget kriweb

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 211

Sv: Når skal jeg "get laid"
« #97 : 23. januar 2007, 11:19 »
Jeg vil nå bare ha en kos jeg da.

 Smile

selvfølgelig er fast partner ønskelig.

dog så er det mange tilfeller av personer som er single pga trange timeplaner,kresenhet, uvanlige interesser osv.

skal disse da ikke ha sex da fordi andre i andre situasjoner syns det det er slutty med sex utenom forhold?

Jeg vet godt det, er singel selv. Men det er tydeligvis forskjell på folk, jeg har ingen interesse av å ligge rundt med folk jeg ikke aner hvem er. Så nøden er jeg ikke.
Sier ikke at det er slutty å ha sex i andre situasjoner enn i et forhold, men når man presterer å si noe sånt som "kjør på med alt som kryper og går i så tidlig som mulig alder, kapre så mange som mulig og stopp aldri, dont hate the player, hate the game.", så mener jeg at man er en smule easy.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Når skal jeg "get laid"
« #98 : 23. januar 2007, 12:02 »
Smile

Jeg vet godt det, er singel selv. Men det er tydeligvis forskjell på folk, jeg har ingen interesse av å ligge rundt med folk jeg ikke aner hvem er. Så nøden er jeg ikke.
Sier ikke at det er slutty å ha sex i andre situasjoner enn i et forhold, men når man presterer å si noe sånt som "kjør på med alt som kryper og går i så tidlig som mulig alder, kapre så mange som mulig og stopp aldri, dont hate the player, hate the game.", så mener jeg at man er en smule easy.

En smule easy? Da er man så lett at selv Grethe Roede ville spist deg. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Schultz-

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 538
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 538

Sv: Når skal jeg "get laid"
« #99 : 23. januar 2007, 12:36 »
Smile

Jeg vet godt det, er singel selv. Men det er tydeligvis forskjell på folk, jeg har ingen interesse av å ligge rundt med folk jeg ikke aner hvem er. Så nøden er jeg ikke.
Sier ikke at det er slutty å ha sex i andre situasjoner enn i et forhold, men når man presterer å si noe sånt som "kjør på med alt som kryper og går i så tidlig som mulig alder, kapre så mange som mulig og stopp aldri, dont hate the player, hate the game.", så mener jeg at man er en smule easy.
jeg er en gutt og får credz av venner jo mer jeg player, jenter derimot skjer det stikk motsatte, kjipt egentlig
Trent siden 1. Januar 06'

- 18 år
- 86 kg
- 185 cm

Jeg trener ikke for at jentene skal snu seg... Det er gutta som skal snu seg

Loggbok M/Bilder: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=47402

Utlogget mr.b1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Når skal jeg "get laid"
« #100 : 23. januar 2007, 13:28 »
Du er 17 år.. ikke for å høres ut som moren din men. Jeg håper jo for din del at det er noe du vokser av deg, du får sikkert en annen tankegang når du blir moden.
Men i og med at du har valgt en slutty livsstil, så får du huske å be safe!  Smiley


Og hvorfor er det gale å være "slutty"?

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Når skal jeg "get laid"
« #101 : 23. januar 2007, 13:32 »

Og hvorfor er det gale å være "slutty"?

Fordi da ender man opp som en sliten, infisert Paris Hilton.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget mr.b1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Når skal jeg "get laid"
« #102 : 23. januar 2007, 13:49 »
Fordi da ender man opp som en sliten, infisert Paris Hilton.

Du kan værsegod prøve å være saklig.

Utlogget kriweb

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 211

Sv: Når skal jeg "get laid"
« #103 : 23. januar 2007, 14:00 »

Og hvorfor er det gale å være "slutty"?

Du tuller nå? Så det er i dine øyne en positiv egenskap? Hoho.. lykke til!

Fordi da ender man opp som en sliten, infisert Paris Hilton.

 woot

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Når skal jeg "get laid"
« #104 : 23. januar 2007, 14:06 »
Du kan værsegod prøve å være saklig.

Du spør meg om et saklig svar på hvorfor man ikke skal være slutty? En slut er en som peiser over alt en kommer over. Siden du ikke skjønner dette selv, kan jeg godt forklare det for deg.

Har du sex med alt du kommer over, vil mest sannsynligvis standarden din synke. Du vil ende opp med å ha sex med mange jenter som kanskje ikke ser tilfredsstillende ut edru. Jeg tar for meg utseende, da jeg regner med at en som peiser over alt en kommer over, ikke er interessert i hvorvidt dama er flink i matlaging. Hvor kult er det å ha Sylvia Brustad på samvittigheten.

De fleste syntes ikke dette er tøft. Bortsett fra gutter på 16-18, og et mindre tall jenter. Du vil derfor svekke dine muligheter med en "riktig" jente senere, som setter pris på standhaftighet, verdighet og stolthet. At du pulte halve bygda di\ halve besetningen på sportsbaren i Oslo, vil ikke være et pluss.

Mine erfaringer er at de som har hatt seg med 50-100++ partnere vil ikke klare å omstille seg til å ha sex med samme person for alltid. Omvendelsestiden blir om ikke vanskelig, og dette ender opp med la oss si kjip oppførsel.

Sykdommer er et kapittel i seg selv. Bekyttelse.

Gjør hva du vil. Pul i vei. Dog, de fleste angrer når de blir i stand til å tenke rasjonelt.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!