Skrevet av Emne: Dennis Potential Wolf.  (Lest 14222 ganger)

Utlogget Mr.offseason

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #15 : 07. januar 2007, 23:20 »


han har ikke festet så høyt, han har bare ikke trent nedre rygg så bra.

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #16 : 07. januar 2007, 23:44 »

han har ikke festet så høyt, han har bare ikke trent nedre rygg så bra.

Jo, han har høyt lats feste... PUNKTUM
"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Utlogget Mr.offseason

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #17 : 08. januar 2007, 12:43 »
hehe,leste faktiskt det her i flex i sta. han må trene mer nedre rygg. og som dere ser... så er det ikke festet så høyt. derimot dennis james har høyt latsfeste. bare se forskjellen.

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #18 : 08. januar 2007, 13:59 »
hehe,leste faktiskt det her i flex i sta. han må trene mer nedre rygg. og som dere ser... så er det ikke festet så høyt. derimot dennis james har høyt latsfeste. bare se forskjellen.

Det er genetisk bestemt hvordan musklaturen hans skal se ut...
Muskelen vi snakker om er "Latissimus Dorsi" og er EN muskel...
Hvordan skal du da få trent nedre lats...?
Du kan ikke forme en muskel, du kan bare gjøre den større.

http://www.exrx.net/Graphics/LatissimusDorsiSide.gif

Om kompisen din har en vanvittig bra peak på biceps, tror du at det er treningen hans som har gjort at muskelen ser slik ut? (nå snakker jeg ikke om størrelse, men om form) Det er GENETIKKEN hans
"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Utlogget Mr.offseason

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #19 : 08. januar 2007, 16:21 »
Det er genetisk bestemt hvordan musklaturen hans skal se ut...
Muskelen vi snakker om er "Latissimus Dorsi" og er EN muskel...
Hvordan skal du da få trent nedre lats...?
Du kan ikke forme en muskel, du kan bare gjøre den større.

http://www.exrx.net/Graphics/LatissimusDorsiSide.gif

Om kompisen din har en vanvittig bra peak på biceps, tror du at det er treningen hans som har gjort at muskelen ser slik ut? (nå snakker jeg ikke om størrelse, men om form) Det er GENETIKKEN hans

hehe. om ikke du vet at det går ann å trene nedre del av ryggen/latsen(alså ikke korsryggen) har vi ingenting å diskutere. fred ut

Utlogget XerxesTheOneAndOnly

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 121

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #20 : 08. januar 2007, 17:24 »



Han vil ikke få noe lavere feste enn det du ser her. Og den cocky attituden din har du ingen grunn til å ha heller.
Benk: 85
Bøy: 115
Mark: 140*2

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #21 : 08. januar 2007, 17:33 »
hehe. om ikke du vet at det går ann å trene nedre del av ryggen/latsen(alså ikke korsryggen) har vi ingenting å diskutere. fred ut

Og hvordan gjør man det?

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #22 : 08. januar 2007, 19:44 »
hehe. om ikke du vet at det går ann å trene nedre del av ryggen/latsen(alså ikke korsryggen) har vi ingenting å diskutere. fred ut

Hvis du ser på dette bildet...



Ser dette ut som to muskler?

Det er EN muskel og heter Latissimus Dorsi og den kan ikke endre form til å bli større nede og ikke oppe......
 
Eneste du kan bestemme er størrelsen...
Om du velger å tro på blader som Flex, så værsegod...
"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Utlogget Mr.offseason

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 138
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 138

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #23 : 08. januar 2007, 22:34 »
haha,for meg er det ikke om å gjøre å være mest mulig bokorm, som mange andre her inne. og ha rare ord og rettskrivning. jeg sier bare lol. ta heller å spørr en som har litt peil på det du;)

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #24 : 08. januar 2007, 23:09 »
haha,for meg er det ikke om å gjøre å være mest mulig bokorm, som mange andre her inne. og ha rare ord og rettskrivning. jeg sier bare lol. ta heller å spørr en som har litt peil på det du;)

Vet ikke hvem som skal være oppgitt her jeg...  Shocked
Tror du hadde hatt godt av å være litt bokorm av og til, så du lærer noe, som tydeligvis trengs...

Da spør jeg deg, som har så mye peiling...  Lips Sealed
Kan du endre formen på en muskel, ved å trene den på forskjellige måter?
Om du tror du har så riktig som du tror, så bør du greie å svare på dette spørsmålet...
"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #25 : 08. januar 2007, 23:45 »
haha,for meg er det ikke om å gjøre å være mest mulig bokorm, som mange andre her inne. og ha rare ord og rettskrivning. jeg sier bare lol. ta heller å spørr en som har litt peil på det du;)

Spør din lokale boler, fuck bokormene! Grin

Selv har jeg utviklet den øvre delen av bicepsen min rimelig bra i år, snart skal jeg ta for meg den nedre delen. Gleder meg til mange sett med kvartbicepscurl i   foroverbøyd stilling med føttene pekt utover i 187 graders vinkel. Smiley

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #26 : 09. januar 2007, 00:01 »
Spør din lokale boler, fuck bokormene! Grin

Selv har jeg utviklet den øvre delen av bicepsen min rimelig bra i år, snart skal jeg ta for meg den nedre delen. Gleder meg til mange sett med kvartbicepscurl i   foroverbøyd stilling med føttene pekt utover i 187 graders vinkel. Smiley


Bare gled deg, blir en vanvittig tykkelse nederst på biceps ved denne øvelsen..

Selv har jeg begynt med flyes i 40graders vinkel og merker allerede at det har blitt mer masse i høyre hjørne, nederst... Men er bare på ene siden da, så det spørs om jeg må eksperimentere litt med vinkelen... Mye jobb, men faan så verdt det!!!
"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Utlogget dunny

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #27 : 09. januar 2007, 02:35 »
hahah, ikke glem å ta cabel cross med 69 graders vinkel i forhold til jordens akse så du legger litt ekstra masse i venstre hjørne av brystet!
"Do you really think that eating 3000 calories with 225 grams of protein and doing the Weider "confusion training principle" to keep your body offguard will somehow magically make your 175lbs into 250lbs of rock granite monstrosity?
....Get your act together and think this all out or quit your complaining and dreaming and take up tennis." -DC

www.myspace.com/thomasfonn

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #28 : 09. januar 2007, 15:37 »
Vet ikke hvem som skal være oppgitt her jeg...  Shocked
Tror du hadde hatt godt av å være litt bokorm av og til, så du lærer noe, som tydeligvis trengs...

Da spør jeg deg, som har så mye peiling...  Lips Sealed
Kan du endre formen på en muskel, ved å trene den på forskjellige måter?
Om du tror du har så riktig som du tror, så bør du greie å svare på dette spørsmålet...

Prøv å se for deg latissimus dorsi og pectoralis major som to strikker der den ene enden av strikken er samlet i ett punkt mens den andre enden av strikken er spredt utover et stort område.......... Vil belastningen langs den lange innfestingen vær lik i hele lengden helt uavhengig av den vinkelen du trekker i den tynneste enden?
Mulig det kun er av akademisk interesse reint byggemessig, men vinkelen en trekker i har definitivt en betydning mht den kraften som utvikles i muskelfibrene i ulike deler av muskelen - ellers ville det i grunn vært like greit om det var lik innfesting i begge ender av "muskelbuken" - litt mer ala biceps lissom.....
Bare en tanke..


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: Dennis Potential Wolf.
« #29 : 09. januar 2007, 17:15 »
Men vil kroppen prioritere å vokse på det stedet av muskelen som får mest belastning? Mener du at jeg teoretisk sett skulle kunne få et kjempestort bicepshode, samtidig som det andre bicepshode forble normalt?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!