Skrevet av Emne: Hvorfor får kolberg gå fritt?  (Lest 3464 ganger)

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Hvorfor får kolberg gå fritt?
« #45 : 12. januar 2007, 21:26 »
skal ikke komme litt tilbake til topic a? hehe... Tongue

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Hvorfor får kolberg gå fritt?
« #46 : 13. januar 2007, 00:48 »
Uansett, formuleringen min var feil, men det er vel noen som tar poenet med at jeg ikke ønsker at Høyre skal bli valgt fordi de vil gjøre Oslo om til verdens største ghettohøl der ingen kan norsk og tilber kriminalitet, dels grunnet dårlig intergreringspolitikk?

Nøyaktig hva ved høyres politikk tilsier at Oslo vil ende opp som verdens største ghetto hvis de kommer til makta? Sånn forresten, hvilket parti mener du man bør stemme?

Edit: Jeg er klar over at man går utenfor temaet nå, men digresjoner skader sjelden et emne hvor hoveddiskusjonen ser ut til å ha dabbet av.

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Hvorfor får kolberg gå fritt?
« #47 : 13. januar 2007, 02:30 »
Nøyaktig hva ved høyres politikk tilsier at Oslo vil ende opp som verdens største ghetto hvis de kommer til makta? Sånn forresten, hvilket parti mener du man bør stemme?

Edit: Jeg er klar over at man går utenfor temaet nå, men digresjoner skader sjelden et emne hvor hoveddiskusjonen ser ut til å ha dabbet av.

En av valgplaketene deres lød slik: "Stem for et mer fargerikt Oslo, stem Høyre. Vi åpner Norges dører".
Jeg tror det sier nok jeg.

Mener FRP er best, liker egentlig ikke noen partier, men så lenge jeg bor i Oslo må jeg værne meg og mitt. Hvis andre partier vil gjøre Oslo verre enn det det er, så skal det fanken meg ikke skje så lenge jeg bor der. Det er ikke alltid det blir flere arbeidere hvis man bare stapper inn tonnehvis av innvandrere i hovedstaten med samma ræva intergrering som det er nå. Politikerne er en gjeng av duster, for ikke lenge sia var det en som syntes det var "koselig" og "fredelig" i groruddalen, blir som å si at alle hadde det bra i sovjet under Stalin.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Hvorfor får kolberg gå fritt?
« #48 : 13. januar 2007, 03:09 »
[uote]En av valgplaketene deres lød slik: "Stem for et mer fargerikt Oslo, stem Høyre. Vi åpner Norges dører".
Jeg tror det sier nok jeg.[/quote]

Jeg er medlem av Oslo Unge Høyre, jeg har aldri sett denne plakaten.. er ikke dette nok et moment fra din fargerike fantasi tro Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Hvorfor får kolberg gå fritt?
« #49 : 13. januar 2007, 03:19 »
[uote]En av valgplaketene deres lød slik: "Stem for et mer fargerikt Oslo, stem Høyre. Vi åpner Norges dører".
Jeg tror det sier nok jeg.

Jeg er medlem av Oslo Unge Høyre, jeg har aldri sett denne plakaten.. er ikke dette nok et moment fra din fargerike fantasi tro Wink

Var når jeg gikk i åttende, dvs. 3 år sia, og da hang det 20 slike plakater nedover t-banestasjonen på stortinget, plakaten var grønn som fanken.


Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Hvorfor får kolberg gå fritt?
« #50 : 13. januar 2007, 05:21 »
"Grønn som fanken"..

nå bruker vel Høyre blå plakater.. Wink

Jeg tror ikke du husker helt riktig nå.. sikker på at det ikke var RVs plakater?
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Hvorfor får kolberg gå fritt?
« #51 : 13. januar 2007, 11:48 »
Jeg har vanskelig for å tro at noe parti har sagt at de skal "åpne norges dører". Selv de partiene som faktisk er for fri integrering ville nok ikke vært dumme nok til å skrive noe så konkret, eller formulere seg på den måten.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!