Skrevet av Emne: må man ete sunt for å bli sterk??  (Lest 5863 ganger)

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: må man ete sunt for å bli sterk??
« #45 : 24. februar 2007, 21:56 »
joa.. men har like mykje med gener å gjera:)
Bitte litt overdrivi det der av egene erfaringer må eg si;)

Om det va snakk om forskere ellerno sånt tull så sier dom så mykje fjas uansett:P hehe

arild haugen tror jeg det var som sa det at hans styrke osv kom av ca 70% mat 30% av trening, men har jo veldig mye med gener og gjøre og for og bli sterk og stor:D

Gener er overvurdert, vilje er undervurdert!
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Everhard

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: må man ete sunt for å bli sterk??
« #46 : 24. februar 2007, 22:00 »
Arild Haugen har super-gener! Man skal aldri høre på noen som har det hvis man ikke har slike gener selv.
Når spørsmålet isolert gjelder styrkeøkning så er det som gutta sier bare å ete alt hva du kommer over av mat sånn at du er sikker på at kroppen får nok næring. Spesielt hvis man er ung for da har de fleste kaloriunderskudd og veldig høy forbrenning og dermed behov for mer mat. For lite mat(protein spesielt) gjør at du sliter ut musklene og ingen resultater viser seg, kansje med unntak av mindre volum på muskelmassen og marginalt mindre fettprosent. Resultatet av å spise for lite vil være at man blir trøtt og slapp i kroppen, samt konsentrasjonsvansker og treg på morran...da er det bare å dytte innpå så mange som mulig av mors kjøttkaker og komme seg på gymet og bøy-stativet så fort som mulig Smiley

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: må man ete sunt for å bli sterk??
« #47 : 25. februar 2007, 00:57 »
Vilje e undervurdert ja;) enig:P

kjenner fleir som har såkalte super gener:P et ikkje veldig sunt.. bare så vidt dom har begynt på protein pulver xD men faaan å sterke forde:P

Noe eg ikkje kjem i næreheten av sjølv om eg et som ein 200kg mann og et stort sett sunt (unner meg selfølgelig litt godt av og til da:P) Har av ein eller ana grunn sjuk forbrenning.. ganske lav fett prosent, men et helst over 8 måltider (Og da meiner eg ikkje at et eple e et måltid liksom..)
Westside disciple

Patman

  • Gjest
Sv: må man ete sunt for å bli sterk??
« #48 : 25. februar 2007, 18:12 »
Enig

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!