Skrevet av Emne: Metteflette vil, kan og får det til!  (Lest 125037 ganger)

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #225 : 30. april 2008, 21:37 »
Når alt er som mørkest og tristest kan det bare bli lysere og lettere etter hvert vet du.
Ikke stress så mye med dette at du sliter deg enda mer ut pga. dårlig samvittighet  Wink

Ja, etter nedover går det oppover Wink Jeg stresser ikke med det egentlig... Men, denne gangen merkes det på kroppen at det var barn nr tre og to kjappe etter hverandre. Jeg har gått ned kiloene, men magen er som en brøddeig og det trives jeg ikke med... Det er vel en stor grunn til at jeg vil så gjerne få kommet igang...

Men nå gir jeg meg selv til etter 17.mai med å komme skikkelig igang, då burde det aller verste pollenet være over og jeg ser mannen igjen. Nå er det høysesong så jeg er alene med alle tre hele dagene, og alt som må gjøres her hjemme....

Nå er det selvangivelse og seng! Eller ikke, for nå våknet minsten..
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #226 : 02. mai 2008, 22:51 »
Jeg har med grøss og gru innsett noe! Jeg er blitt en av dem jeg aldri ville bli!! woot
Jeg klager og klager på form , vekt osv, også trøkker jeg i meg drittmat istedenfor sunn mat og får ikke trent! NÅ er det SLUTT!!

Allergimedisinene hjelper også litt så nå må det endring til!! For nå føler jeg meg så feit og blubben at jeg blir forbanna på meg selv! Embarrassed
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #227 : 04. mai 2008, 14:11 »
20 minutter med pilates!
Jeg starter med det jeg...
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #228 : 05. mai 2008, 14:08 »
Fått trent litt på ballen min, men minsten får tenner og ville opp for trøst...
Jeg kommer tl å prøve pilatesen eller ball hver dag, begge deler er på dvd og funker i stua.
Etter 17. mai blir det normale tilstander med jobbing for gubben, så da kan jeg gå på gymmet om morgenen annenhver uke og kveld el hjemme andre uka Smile

Ser litt lysere på det idag Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #229 : 06. mai 2008, 14:02 »
Dagens trening er husvask i høyt tempo, mens to av mine nydelige jenter sover Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #230 : 09. mai 2008, 00:10 »
Jeg har klippet håret helt kort!! jepp, kort!

Jeg har også klart å skade meg i nakken, sovner med minsten i senga og da slapper jeg ikke nok av.... Så jeg skulle vri meg ut av senga på en måte og det sa pang bak i høyre skulder.. kjipe greier, så jeg drøyer pilates en dag eller tre. Og den andre dvden lånte jeg vekk i noen dager.
Er litt dumsnill av og til...

Ellers så har jeg rydda hele kjelleren, gubben og jeg skal flytte til nytt soverom Smile

Imorgen skal jeg gå tur!!

Jeg har også klart å spise litt mer normalt og inni granskauen så mye mer sulten jeg er woot
Godt med mat Grin

Nå er det sengetid Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #231 : 15. mai 2008, 08:36 »
Har ennå ikke fått tilbake dvden min, den må etterlyses.. Har ikke fått time hos fysio, men nakken er litt lettere da. Nå er det snart håp om å fo kommet meg på gymmet!! Neste uke sannsynligvis, det roer seg nå Smile

Idag skal jeg til byen med min bror og familien, sammen med mine to yngste. Jeg skal spise is Smile

Ha en fin 17.mai!!! Grin
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #232 : 26. mai 2008, 21:55 »
En time med aerobic og core/styrke. Deilig, men skjelven etterpå! Nå er det dusj og seng Smile
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #233 : 14. juni 2008, 23:58 »
Tiden flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr forbi!! Ingen trening i finperioden som var pga høy konsetrasjon av gresspollen. Slo meg litt ut kan en si...

Nå er det bånn gass og siste innspurt før ferietid, og jeg gleder meg til august for da får jeg en treningspartner!!

Mystique fra TF kommer flyttende nedover og vi har en avtale om å få trent sammen ihvertfall, og forhåpentligvis være litt sosiale også Grin

Fortsatt god helg Smile
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #234 : 18. oktober 2008, 22:54 »
 Embarrassed Dette var jammen flaut, det er over tre måneder siden sist jeg førte noe opp her!!!
HERREGUD!!!!! woot

Tenkte nå jeg skulle komme med en oppdatering. Jeg har nok nevnt et eller annet sted at jeg skulle prøve meg som dagmamma for et vennepar nå fra og med oktober. Det tok vel knapt nok en 1/2 dag før jeg er nesegrus av beundring for alle som jobber med andre sine barn og TRIVES med det!!
Det er virkelig ikke noe for meg så jeg har krøpet til korset og sagt at de må finne en annen. Det løste seg heldigvis til alles glede.
Så jeg er dagmamma ut måneden så er det bare meg og jentene mine på dagtid igjen Smiley

Jeg arbeider igjen nå og er på jobb tre kvelder i uken, har ikke fått trent noenting på evigheter og føler meg skikkelig dvask og feit rett og slett.

Så nå er jeg på utkikk etter et ok gym, som jeg kan tegne medlemskap på uten å ruinere meg. Trenger noe "alenetid" kjenner jeg.

Så håper jeg kommer igang snart!!!
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #235 : 22. oktober 2008, 12:23 »
Jeg har funnet gym med barneparkering hvor jeg i tillegg ikke blir ruinert!!! Dance
Jeg har også barnevakt i bakhånd hvis barneparkeirng ikke funker, så jeg er motivert og klar.

Jippi!!! Grin
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #236 : 24. oktober 2008, 23:44 »
For et drittvær det har vært her!! Helt vanvittig! Jeg er den som trer på meg klær og er ute i all slags vær, men jeg har kapitulert og kjørt strekninger jeg skjemmes over... Huh
Trening er det ennå ikke blitt, den O STORE dagen blir forhåpentligvis ca 3/11.
Kjenner det kribler helt ned i tærne bare på tanken å få trent igjen!!!

Men det jeg har gjort idag er å løpe opp og ned trappene sinnsykt mange ganger, jeg har vasket vasket og vasket enda mer. Og i og med jeg har tre etasjer i huset mitt, hvor stua er på toppen og vaskemaskin og lekerom i bunn, så sier det seg selv at det blir mange trappetrinn iløpet av en dag!!

Noe som minnet meg på at jeg skulle gå til anskaffelse av en skrittteller!!

Nok dill fra meg! God natt Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #237 : 05. november 2008, 22:51 »
Her har vi vært en tur på sykehuset med et forstoppet barn, det var ikke noe kult i det hele tatt!! Ellers så har vi minsten som styrer 1-4 timer hver natt med de der tennene, sur hele dagen og suggellet renner... Jeg gleder meg til de er igjennom.
Hadde store forhåpninger om å komme igang med treninga, men på toppen av det hele er jeg blitt småsjuk, så det er utsatt til neste uke desverre...

Livet med tre unger er travelt.... Huh
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Metteflette!
« #238 : 06. november 2008, 11:02 »
Hehe, tenker de som fremdeles er unge og uten barn og leser dette synes dette livet ditt virker som et totalt kaos og et styr uten like  biggrin

Og det er nettopp det det er til tider. Var jo bare 16 mnd. mellom mine gutter og den tiden de var små er nesten som visket ut av memorien min. Alt var så hektisk og kaotisk ligsom og tiden føyk avsted i et forrykende tempo. Når vi da startet butikken da de var 3 og 4 år og jeg jobbet 6 dager i uka !!
Skjønner ikke hvor jeg hentet tid og krefter ifra.

I dag er de to rolige og flinke gutter, eldstemannen er på sesjon i dag og mamma synes det er litt rart og vemodig ligsom.

Good luck fremigjennom  Smile
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Metteflette!
« #239 : 07. november 2008, 17:39 »
Hehe, tenker de som fremdeles er unge og uten barn og leser dette synes dette livet ditt virker som et totalt kaos og et styr uten like  biggrin

Og det er nettopp det det er til tider. Var jo bare 16 mnd. mellom mine gutter og den tiden de var små er nesten som visket ut av memorien min. Alt var så hektisk og kaotisk ligsom og tiden føyk avsted i et forrykende tempo. Når vi da startet butikken da de var 3 og 4 år og jeg jobbet 6 dager i uka !!
Skjønner ikke hvor jeg hentet tid og krefter ifra.

I dag er de to rolige og flinke gutter, eldstemannen er på sesjon i dag og mamma synes det er litt rart og vemodig ligsom.

Good luck fremigjennom  Smile

Uff ja, det er jo til tider kaotisk og hektisk her. Jeg har jo begynt å jobbe igjen også, men det er heldigvis ikke så mye mer enn ca 12 timer uka, rene ferien å komme seg ut av huset Grin
Jeg skal faktisk ringe Aktiv nå etterpå og få meg en instruksjonstime, så jeg SKAL igang neste uke. Får prøve en gang i uka til å begynne med, så får vi se etterhvert.

Du har jammen vært god Anne, og det med tid og krefter er et mysterium til tider. Jeg prøver å sette meg ned innimelloom og tenke på hvor heldig jeg egentlig er!!
Tre flotte jenter, flott mann, topp jobb, kjekt hus og muligheten til å faktisk se barna mine vokse opp uten å måtte gå i full jobb. I dagens samfunn så er det jo nesten en luksus.
Så travelt , men topp!!! Grin

Lykke til du også Anne Wink
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!