Skrevet av Emne: K-1 Scandinavia 2004  (Lest 2833 ganger)

Utlogget K1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

K-1 Scandinavia 2004
« : 29. oktober 2003, 14:24 »
Noen som vet når line- up`en er klar?? Dette blir artig.....

Utlogget jens-mulla

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 786
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 786

  • nice guys finish last
Re:K-1 Scandinavia 2004
« #1 : 29. oktober 2003, 14:34 »
håper han idiot-kickbokseren fra Bergen (?) skal være med, han som tapte mot Larry Lindvall i fjor var det vel.

Storkoste meg når han fikk juling. I begynnelsen av kampen rakte Lindvall (som har vunnet mere enn denne drittungen kan drømme om) frem handsken, som man vanligvis gjør rett etter at dommeren har startet. Nordmannens reaksjon var da et frontspark, totalt respektløst, både for sporten og motstanderen.

Når du er så blåst og selvgod at du totalt avfeier en sånn gest fra en av Skandinavia's mest meriterte thaiboksere fortjener du faen ikke å få stille mere. Er han med, skal jeg sitte benket for å se han ryke ut i år også.
question everything

Utlogget RM

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Eat lean, train mean and sleep like a baby
Re:K-1 Scandinavia 2004
« #2 : 29. oktober 2003, 16:10 »

Utlogget Jubalong Hoppstokk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 443
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 443

Re:K-1 Scandinavia 2004
« #3 : 30. oktober 2003, 14:12 »
håper han idiot-kickbokseren fra Bergen (?) skal være med, han som tapte mot Larry Lindvall i fjor var det vel.

Storkoste meg når han fikk juling. I begynnelsen av kampen rakte Lindvall (som har vunnet mere enn denne drittungen kan drømme om) frem handsken, som man vanligvis gjør rett etter at dommeren har startet. Nordmannens reaksjon var da et frontspark, totalt respektløst, både for sporten og motstanderen.

Når du er så blåst og selvgod at du totalt avfeier en sånn gest fra en av Skandinavia's mest meriterte thaiboksere fortjener du faen ikke å få stille mere. Er han med, skal jeg sitte benket for å se han ryke ut i år også.

hvordan tapete han? håper det var ko!
sjokk og vantro

Utlogget jens-mulla

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 786
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 786

  • nice guys finish last
Re:K-1 Scandinavia 2004
« #4 : 30. oktober 2003, 14:47 »
knockout etter 1.27 i første runde  Smiley

Thomas Rosvol het han vist, Bergen kickboksingklubb.
question everything

Utlogget boXer

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 296
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 296

Re:K-1 Scandinavia 2004
« #5 : 30. oktober 2003, 19:15 »
håper han idiot-kickbokseren fra Bergen (?) skal være med, han som tapte mot Larry Lindvall i fjor var det vel.

Storkoste meg når han fikk juling. I begynnelsen av kampen rakte Lindvall (som har vunnet mere enn denne drittungen kan drømme om) frem handsken, som man vanligvis gjør rett etter at dommeren har startet. Nordmannens reaksjon var da et frontspark, totalt respektløst, både for sporten og motstanderen.

Når du er så blåst og selvgod at du totalt avfeier en sånn gest fra en av Skandinavia's mest meriterte thaiboksere fortjener du faen ikke å få stille mere. Er han med, skal jeg sitte benket for å se han ryke ut i år også.


Hallo!
ingen pene utalelser å kalle han en idiot! Jeg kjenner ikke Thomas personlig, Men mener at det skal langt mere til for å kalle noen en idiot.

Jeg er en kickboxer , har også gått endel boksekamper. var i ABC open i gøteborg for noen år siden. når kampen startet strakk jeg venstre arm frem for å hilse på vanlig kickboxing vis. jeg fikk da kjapt en på trynet. Hvorpå dommeren stoppet kampen og ga meg tilsnakk for hilsingen dette skulle ikke gjøres fikk jeg beskjed om!!
etter at gonggongen hadde startet

Thomas hadde vel ikke den rutinen og er/var vel ikke på det nivået som skulle til for å delta på ett arragement.
han var sikkert psyket opp av Bård i ringhjørnet, og var anntagelig så nervøs at han ikke tenkte klart. normalt vil jeg si at gutta i fra bergen er sportslige gutter.

snakket med Erling havnå i forkant av stevnet i fjor.  Han hadde da gjort ett forsøk på å få med Leif Olve Dolonen Larsen . Det kunne vært festligere å se på..


Konkurrerende utøver i kickboxing/boksing.
mosjonist utøver i styrkeløft
Knebøy 180- Benk 122,5 - Mark 215 (stevne) Knebøy 190- Benk 142,5 - Mark 200 ( trening)

Utlogget jens-mulla

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 786
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 786

  • nice guys finish last
Re:K-1 Scandinavia 2004
« #6 : 30. oktober 2003, 22:47 »
håper han idiot-kickbokseren fra Bergen (?) skal være med, han som tapte mot Larry Lindvall i fjor var det vel.

Storkoste meg når han fikk juling. I begynnelsen av kampen rakte Lindvall (som har vunnet mere enn denne drittungen kan drømme om) frem handsken, som man vanligvis gjør rett etter at dommeren har startet. Nordmannens reaksjon var da et frontspark, totalt respektløst, både for sporten og motstanderen.

Når du er så blåst og selvgod at du totalt avfeier en sånn gest fra en av Skandinavia's mest meriterte thaiboksere fortjener du faen ikke å få stille mere. Er han med, skal jeg sitte benket for å se han ryke ut i år også.


Hallo!
ingen pene utalelser å kalle han en idiot! Jeg kjenner ikke Thomas personlig, Men mener at det skal langt mere til for å kalle noen en idiot.

Jeg er en kickboxer , har også gått endel boksekamper. var i ABC open i gøteborg for noen år siden. når kampen startet strakk jeg venstre arm frem for å hilse på vanlig kickboxing vis. jeg fikk da kjapt en på trynet. Hvorpå dommeren stoppet kampen og ga meg tilsnakk for hilsingen dette skulle ikke gjøres fikk jeg beskjed om!!
etter at gonggongen hadde startet

Thomas hadde vel ikke den rutinen og er/var vel ikke på det nivået som skulle til for å delta på ett arragement.
han var sikkert psyket opp av Bård i ringhjørnet, og var anntagelig så nervøs at han ikke tenkte klart. normalt vil jeg si at gutta i fra bergen er sportslige gutter.

snakket med Erling havnå i forkant av stevnet i fjor.  Han hadde da gjort ett forsøk på å få med Leif Olve Dolonen Larsen . Det kunne vært festligere å se på..

Pent eller ikke bryr jeg meg ikke om, når du svarer med dirty tricks der en av Skandinavias mest meriterte thaibokser ønsker deg velkommen i din første K1 fight, så er du rett og slett usportslig.

Pre-fight presentasjonen gav heller ikke akkurat det mest sympatiske intrykket av fyren.
question everything

Utlogget K1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5


Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
Re:K-1 Scandinavia 2004
« #8 : 05. november 2003, 15:02 »
jeg er enig med mulla her, lasta akkurat ned kampen, og det er regelrett morsomt å se at bergenseren får grisejuling.. Wink


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget K1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Re:K-1 Scandinavia 2004
« #9 : 09. februar 2004, 14:20 »
Har 2 bill til K1 Skandinavia 14.02.04 til salgs Sad Angry Huh Sad Cry!! Får ikke dratt selv pga familie... Billettene er dyre, men de er også Ringside!!! Intr. bes henvende seg på mail ganske fort.

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Re:K-1 Scandinavia 2004
« #10 : 18. februar 2004, 18:10 »
hva synes dere om resultatene?

Utlogget TheBoxer

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Re:K-1 Scandinavia 2004
« #11 : 03. mars 2004, 08:01 »
Likte godt han svensken som kom finalen, var jo minst i størrelse av alle (90 kg) men var aggressiv når han først fikk inn noen slag/spark, og var ganske ok med hendene til å være kick/thaibokser.. Likte ikke at han svære branden vant, følte ikke at han var noe spesielt teknisk eller spennende å se på, var bare STOR..Dumt at svensken ikke hadde mer krefter igjen til en ekstrarunde, etter min mening ledet han såvidt kampen...

Michael Mcdonald var også kul å se på, så rimelig topptrent ut! Og var meget god med hendene, det er også kjekt å se på..

Tror ærlig talt ikke Dolonen hadde klart seg så godt, han har ikke trent boksing så lenge (jada, vet han har gått i det før også), og er nok litt for treg til å hevde seg her, i tillegg til at bena hans mest sannsynlig ikke tåler mye juling siden han ikke har erfaring fra kickboksing med low kisck eller muay thai...
"No teammates
 No timeouts
 Nowhere to hide"

"It's not the size of the dog in the fight, It's the size of the fight in the dog."

"Your mind can make you train
Your body can create power
But only your heart can make you a Champion!"

Utlogget eon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 127

Re:K-1 Scandinavia 2004
« #12 : 03. mars 2004, 17:06 »
Kor kan eg finna kampen mellom Larry Lindvall og Thomas Rosvol ?

Utlogget joeBoxer

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Re:K-1 Scandinavia 2004
« #13 : 03. mars 2004, 20:59 »
Av de som gikk turneringskamper(altså ikke superfight-gutta) synes jeg absolutt det var han store belgieren som fortjente å vinne. Virka som om han var den eneste som hadde trent seriøst nok til å tåle 3 runder i oppkjøringa til kampene.

Var flere ganger jeg så folk var pressa opp i hjørnene men fighterne stoppet plutselig bare å slå(virka som om dem var helt tomme for pust) for å la motstanderen komme ut av hjørnet igjen og inn i kampen.

Proffboksere elsker jo en slik posisjon hvor de kan stå å jobbe med kroppsslag så lenge som mulig og virkelig  mørne motstanderen, men det virka ikke som om folk hadde kondis til det.

Så en topptrent Dolonen tror jeg ikke hadde hatt en umulig oppgave her om han hadde fått trent low-kicks i oppkjøring.

En thai-kamp derimot med albuer hade nok vært verre.

Utlogget TheBoxer

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Re:K-1 Scandinavia 2004
« #14 : 07. mars 2004, 10:34 »
Har du noen gang sett dolonen topptrent? Han har nok ikke nok kondisjon til å holde ut flere kamper med 3 minuttersrunder (forutsatt at han hadde kommet videre), han blir jo sliten etter bare noen få runder med boksing...Minner meg litt om bob sapp faktisk..

"No teammates
 No timeouts
 Nowhere to hide"

"It's not the size of the dog in the fight, It's the size of the fight in the dog."

"Your mind can make you train
Your body can create power
But only your heart can make you a Champion!"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!