Skrevet av Emne: Deff+Kardio  (Lest 690 ganger)

Utlogget Pix

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Deff+Kardio
« : 23. februar 2007, 20:14 »
Hey hey.

Jeg har noen spørsmål om kardio og deffing, nå er det snart på tide og tenke på en liten deff, lurte da hva som var best kardio for forbrenning + noe kondisjon.

Om morgenen har jeg lest at en rolig gange på 30-45 er svært bra men har sett litt på gerilja kardio, og dette virker veldig bra. Så hva andbefaler dere og kjøre om morgenen?

Og trenger jeg og kjøre noe etter styrkeøkta? Trener stryke 4 ganger i uken. Lønner det seg da og kjøre kardio etter styrke økt? Og i så fall hva? Og hvor lenge? Eller ta styrkefrie dager og kjøre kardio? Eller holder det med en morgen tur/Gerilja Kardio?
Burde gerilja kardio alltid kjøres på tom mage?

Takk for svar! =)

Utlogget lillegutt88

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 211

  • fisk og sundt blir du en muskel bunt :D
Sv: Deff+Kardio
« #1 : 23. februar 2007, 20:21 »
ta å gå om morningen .. Gk om morningen bør du ikkke gjøre... mister muskler og du kan lett besvime siden du har så lavt blodsukker då

janne

  • Gjest
Sv: Deff+Kardio
« #2 : 25. februar 2007, 15:08 »
Rolig gange på morgenkvisten er ikke riktig, men rask gange derimot, det er fint. Da gjerne i 45-60 minutter. Jeg pleier ikke å ha annen kardio enn på morgenen, men det kommer jo ann på hvor lett det er for deg å gå ned. Noen må opp i to og tre økter om dagen på slutten av dietten for å nå målene sine, men det har heldigvis ikke vært nødvendig for meg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!