Skrevet av Emne: Øke vekt på forskjellige øvelser.. Trenger hjelp!  (Lest 986 ganger)

Utlogget DaMeion

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Heisann! Er en gutt på 16 år og har trent 1 år. Veier 80kg, er 172cm høy

Ok.. Problemet er økning i vekt på forskjellige øvelser. Eneste jeg merker at jeg øker i er benkpress og skulderpress.. Er litt merkelig for jeg tar 95kg 1rm på benkpress(trener med 15 reps her), og 30kg hantler på skulderpress 8reps, så kommer det til markløft der jeg akkurat klarer 110kg 1rm(trener med 8 reps) som jeg føler er bajs dårlig, og bicepscurl er en SKAM der klarer jeg ikke mer en 30kg(ez-stang greien) 10 reps, og nedtrekk ligger på 50kg x 15...
har nesten hatt null økning på mark, curl, og nedtrekk siden jeg begynte å trene..
Ser til og med kompisser som nettop har begynt å trene som tar like mye som meg på de øvelsene..

Kostholdet ser jo relativt greit ut og.. tunfisk boks og havregryn til frokost, 3 egg på skolen og en sånn protein bar, 300g kjøtt med ris 1,5 time før trening, prot shake etter trening, og en halv tunfisk omelett som består av 2 bokser tunfisk og 4 egg når jeg kommer hjem fra trening.
går minst 3 frukt iløpet av dagen og 3liter++ vann...

Er altid i støket når jeg går på trening og energien er på topp bare så det er sagt..

Takker for svar!  Smiley

Utlogget jaudaFintVær

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

  • Donuts?
Har du teknikken inne?

Utlogget Linseprinsen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 122
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 122

Viss du legger ut hvordan du trener så er det mulig å se om du trener feil. Har en liten følelse av at du trener mye benk, og lite mark Smiley Men det kan være feil.

Ser du får i deg mye proteiner og fett, men spiser du ikke mer karbohydrater en havregryn og ris?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!