Skrevet av Emne: Proteinpulver gis bort  (Lest 2711 ganger)

dodraugen2k

  • Gjest
Proteinpulver gis bort
« : 28. februar 2007, 17:02 »
Jepp, du hørte meg. Proteinpulveret er av typen ”Multipower Formel 80+10” og er ifølge den udiskutabelt mest troverdige nettsiden for oss som trener, heijden.no, ”Markedets mest komplette proteintilskudd!”

”Dette er for godt til å være sant!”, tenker du. ”Gratis proteinpulver, du liksom”.

Det er ikke for godt til å være sant. Faktisk, av ren godvilje, kan jeg tilby meg å sende produktet gratis dersom du lever innenfor Norges grenser.

Over til selve produktet; det er snakk om en åpnet boks på 750 gram. Omtrent 400 gram er oppbrukt. Det går ut på dato 23.05.2007, om litt i underkant av tre måneder. Pulveret har skogsbærsmak. Pulveret ble kjøpt for omtrent 10 måneder siden da undertegnede ble lurt av en gammel dame på en livsstilsbutikk; ”Dette må du bare prøve!”, ”Fantastisk pulver, gir deg enorm utvikling!”. Jeg beit på.

Litt om hvorfor jeg gir bort pulveret; jeg hater det. Alt ved det, det finnes ikke en eneste positiv ting ved pulveret, rent bortsett fra smaken som det i hvert fall er mulig å tolerere.

Den største ulempen er helt klart det faktum at pulveret ikke lar seg løse opp under noen omstendigheter. Uansett hvor mye du rører, rister eller visper er du garantert å måtte sluke enorme klumper av faenskapen.

Dersom du som undertegnede foretrekker å riste pulveret kan du se frem til følgende; enorme smerter, vonde bevegelser, psykisk utmattelse, fysisk utmattelse og småskader. Jeg anbefaler deg derfor å ikke bruke pulveret på dager du trener da kreftene det krever å løse opp det lille som lar seg løses opp er såpass enorme at du vil være sliten i omtrent alle overkroppens muskelgrupper samme dag. Pulveret egner seg derfor perfekt til dager hvor det er ben som skal trenes!

Jeg anbefaler ingen å bruke markedets mest komplette proteintilskudd. Men jeg gir heller bort det jeg har igjen enn å kaste det (har nytt pulver fra PF på vei), og er du klar for en hverdag preget av aggresjon grunnet umulighetene ved pulveret kan dette være tingen for deg.

Ta kontakt via PM.

(Mer info om pulveret: http://www.heijden.no/?12,catcontent/3272/27736)

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Proteinpulver gis bort
« #1 : 28. februar 2007, 17:05 »
Ettersom jeg hater å kaste ting og virkelig ikke vil ha dette selv: "kjøperen" får med en gratis DVD. Cat o' Nine Tails av tidenes skrekkregissør, Dario Argento. Har to av filmen, har dermed ikke bruk for den ene.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Proteinpulver gis bort
« #2 : 28. februar 2007, 17:22 »
Og dette bare gir du bort? Tar det jeg, om ingen andre har meldt seg. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Proteinpulver gis bort
« #3 : 28. februar 2007, 17:26 »
Ok. Send meg en PM med adresse, så skal jeg få sendt det etter helga (jobber i morgen, fredag og lørdag rett etter skole).

Utlogget ST

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: Proteinpulver gis bort
« #4 : 28. februar 2007, 17:38 »
Bare lurer på om du har prøvd å løse det opp i både varm og kald væske?

Utlogget Tonje_86

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 167

Sv: Proteinpulver gis bort
« #5 : 28. februar 2007, 17:40 »
Æsj, skulle sett tråden før for da ville jeg gladelig tatt imot Smiley En stavmikser må vel gjøre jobben. Den fungerer på andre pulver ihvertfall. Hadde vært kjekt å testet om det der pulveret smaker godt.
Høyde: 160 cm
Vekt: 58kg

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Proteinpulver gis bort
« #6 : 28. februar 2007, 17:43 »
Mikser hadde nok gjort susen, men personlig synes jeg ikke smaken av skogsbær er noe særlig, og når jeg uansett har nytt pulver fra proteinfabrikken på vei gidder jeg ikke beholde det. Du får spørre warlock hva han synes når han har fått testet det.

Edit: Ser at Andreas Hjelmtveit bruker dette pulveret. Mannen må digge klumper (eller være i besittelse av mikser).

Utlogget DanielP

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 994
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 994

  • Skal nok bli stor, bare vent og se ;)
Sv: Proteinpulver gis bort
« #7 : 28. februar 2007, 22:33 »
Rart det der.. Har brukt dette pulveret ved veldig mange anledninger. Kan si at jeg aldri har opplevd noe særlig klumping. Og de gangene jeg har vært med andreas, så har ikke han heller klaget på noe klumping i shaken..
http://www.danielp.no. -- blogg om mitt comeback til scenen

http://www.proteinfabrikken.no/- For de beste kosttilskudd.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Proteinpulver gis bort
« #8 : 28. februar 2007, 22:47 »
Synd jeg har vært borte hele dagen, for ellers så skulle jeg meldt meg tidligere. Elsker smaken på Multipower-produktene Smiley
Smiley

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Proteinpulver gis bort
« #9 : 02. mars 2007, 13:12 »
Der var pulveret sendt, sammen med noen andre overaskelser.

Sånn ellers klarte jeg å glemme den eneste måleskjeen min oppi pulverboksen, så du får visst en slik en også :p

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Proteinpulver gis bort
« #10 : 07. mars 2007, 17:05 »
Da har jeg altså mottatt pakka hehehe! Overaskelser var det i allefall, det skal være sikkert. En tom tube med fettkrem og en Twix som har gått up på dato. biggrin Og proteinpulver og film, seff. Skal smake på shaken etter at jeg har trent heheh
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Proteinpulver gis bort
« #11 : 07. mars 2007, 17:42 »
Haha, nyt det hele. Twixen er faktisk jævlig god.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Proteinpulver gis bort
« #12 : 07. mars 2007, 22:31 »
Shaken var jo_umulig_ å blande ut. Rister som f men skjer jo ingen ting. Ligner litt på sur, klumpete melk, bare at det er rosa og lukter kjempegodt. biggrin Får prøve med stavmikser eller noe.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: Proteinpulver gis bort
« #13 : 07. mars 2007, 22:38 »
har brukt 80+10 sjokolade i en år ca.. aldri hatt problemer med klumper!! stavmikser ftw < 3

Kim Dalen

  • Gjest
Sv: Proteinpulver gis bort
« #14 : 07. mars 2007, 22:48 »
Hvor mye har dere betalt for multipower produktene? Det koster jo vanligvis 350-370 for 750gram, hvis jeg ikke husker feil.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!