Skrevet av Emne: wang toppidrettsgymnas  (Lest 5413 ganger)

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: wang toppidrettsgymnas
« #15 : 10. mars 2007, 20:57 »
turn er nok noe av det som er vanskligst å bli god i. krever enormt med trening. ring skolen og hør hva de kan tilby deg, eller send brev.

nå er vel heller ikke norge det landet med de største tradisjoner innenfor turn.

internasjonalt er turn en utrolig tøff sport.

hør med landslaget i turn hva de anbefaler.

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: wang toppidrettsgymnas
« #16 : 10. mars 2007, 21:01 »
stallion, å høre med de er nok ikke det lureste. (landslaget altså, hvis noen ikke forstod det).
De vil forslå å droppe skolen og trene fulltid (har en venninne som ble anbefalt og gjør akkurat det).

Ekstremt dedikert gjeng.
Greit å ha en utdannelse man kan falle tilbake på når ankler, knær og skuldre går til helvete.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Utlogget -kristine

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 12

Sv: wang toppidrettsgymnas
« #17 : 10. mars 2007, 21:06 »
hehe.. tror nok ikke det blir noen internasjonal konkuranse på meg/oss (laget),., men det er nok en del klubber rundt om i norge.. men er ikke mange som vet om det Tongue.. er mange utrolig flinke lag.. foreksempel har jeg hørt om STAG turn.. de konkurrerer internasjonalt.. er mange flere også da.. Tongue

Har vært på wang en dag å sett litt.. etter det jeg så, så trener de masse styrke, noe som jeg kan ha godt av Tongue.. men jeg er så redd for at jeg kommer til å gå lei av det osv.. men skal snakke med de trenerne/lærerne som er på wang snart når jeg skal på opptaksprøve Wink.. hehe

Greia med wang er jo at man skal få kombinert trening med skole/utdanning da.. Tror ikke de vil si at jeg skal droppe skolen.. men får se Tongue hehe

Utlogget fotballexperten

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Sv: wang toppidrettsgymnas
« #18 : 19. mars 2007, 15:36 »
Går i 9 klasse nå og har bestemt meg for å prøve å komme inn inn på toppidrett enten st.olavs eller wang forskjellen er at den ene skolen er privat og den andre er offentlig. Noen som har gått på noen av disse skolene og har noen positive/negative ting å si.
"I don't play against a particular team. I play against the idea of losing"

Eric Cantona

Utlogget mekto

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6

Sv: wang toppidrettsgymnas
« #19 : 27. april 2007, 21:33 »
Fotballeksperten: Jeg går 1. året på St. Olav Toppidrett.
Har i grunnen bare positivt å si om opplegget rundt Toppidrett. Dyktige trenere, svært gode treningsforhold (Østfolhallen om vinteren er kos) og du får muligheten til å gå i klasse med andre utøvere som er seriøse i satsinga si.

Du tas inn på bakgrunn av både karakterer fra ungdomsskolen og de idrettspoengene du har (som kommer fra deltagelse på f. eks kretslag/landslag). Du bør være på et høyt ferdighetsnivå i din idrett og du bør være motivert for å trene mye. I vinter trente jeg 13-14 økter per uke på det meste, og da var det viktig å være flink med restitusjon og hvile.

Lykke til med søkinga! Send PM hvis du lurer på mer.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!