Skrevet av Emne: hjelp til treningsprogram for nybegynner + kostilskudd osv  (Lest 1320 ganger)

Utlogget Ros

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

noen som kan legge opp et program for meg? er 18 år og 187cm.
med hva jeg skal ete og kosttilskudd?

Celdiir

  • Gjest
Hadde vært kjekt å vite litt om treningserfaringen din og målsetningene dine først da. Skal du opp i vekt? Ned i vekt?

Angående kostholdet står det vanvittig mye i artiklene ute på portalen og på kostholdforumet så det er bare å lese og lære. Uten kunnskaper kommer man trossalt ingen andre steder enn dit hvor andre har pekt ut retningen for deg. Noen punkter som er verdt å få med seg er å spise ofte (hver 2.-3. time), sørge for å få i seg nok proteiner og da i helst i form av skikkelig mat. Bruk et proteintilskudd hvis du ikke har tid, økonomi eller mulighet til å gjøre et måltid balansert. Lista er lang, så det er bare å henge i å lese. Smiley

Et forslag til et program kan være RYP (klikk her)
I PDF-fila vil du få en kjapp innføring i diverse grunnleggende prinsipper rundt trening og kosthold som vil være kjekke å ha med seg om du velger å følge programmet eller ikke.

Utlogget Ros

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

tenkte på å gå oppi vekt da.

Celdiir

  • Gjest
I grunn samme prinsipper, bare at du skal spise mer. Wink

Spis rikelig med sunn og ren proteinrikmat. Maten er nødt å komme i første rekke. Når det blir et problem å få nok kalorier og ha god næringsfordeling kommer kosttilskuddet inn i bildet for å optimalisere kostholdet. Men som sagt, les og lær. Det er faktisk interessant. Smiley

Og det programmet i den PDF-fila er ikke så dumt det heller. I grunn ganske kjekt og enkelt å følge, så slipper man stresset med å plage seg gjennom et dårlig hjemmelaget program.

Utlogget Big Master D

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

Du preiker ganske mye drit her på forumet Celdiir.  Skjerpings no, eller hur?? Hadde vært fint om alle sammen bare kunne være venner. Det er jo det som er kjekt gutter!! Wink Love te alle weight liftere der ute!!!:D
Du må nok skrive litt mer om deg selv mess vist du skal ha hjelp fra meg!! (du vill ikke angre)
Heey Aragon , så du fugelen eller???

Utlogget Blomsterpotte

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 901
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 901

Du preiker ganske mye drit her på forumet Celdiir.  Skjerpings no, eller hur?? Hadde vært fint om alle sammen bare kunne være venner. Det er jo det som er kjekt gutter!! Wink Love te alle weight liftere der ute!!!:D
Du må nok skrive litt mer om deg selv mess vist du skal ha hjelp fra meg!! (du vill ikke angre)
Celdiir gidde mange gode råd i trådene over. Du bør skjerpe deg, istedenfor å hakke på tilfeldige tf-medlemmer !

Utlogget Ros

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Hadde vært kjekt å vite litt om treningserfaringen din og målsetningene dine først da. Skal du opp i vekt? Ned i vekt?

Angående kostholdet står det vanvittig mye i artiklene ute på portalen og på kostholdforumet så det er bare å lese og lære. Uten kunnskaper kommer man trossalt ingen andre steder enn dit hvor andre har pekt ut retningen for deg. Noen punkter som er verdt å få med seg er å spise ofte (hver 2.-3. time), sørge for å få i seg nok proteiner og da i helst i form av skikkelig mat. Bruk et proteintilskudd hvis du ikke har tid, økonomi eller mulighet til å gjøre et måltid balansert. Lista er lang, så det er bare å henge i å lese.

Et forslag til et program kan være RYP (klikk her)
I PDF-fila vil du få en kjapp innføring i diverse grunnleggende prinsipper rundt trening og kosthold som vil være kjekke å ha med seg om du velger å følge programmet eller ikke.





Altså. spiller en god del basket. og og trente et par mnd i sommer før jeg gikk inn i førstegngstjenesten. Og da pumpa jeg ikke meg ihjel da. var mest for å bli markert. Om dere har noe program som er bra for det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!