Skrevet av Emne: kritikk  (Lest 2442 ganger)

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

kritikk
« : 08. mars 2007, 20:58 »
hva svarer man pappa'n sin når han sier at jeg er gal og at det er for ekstremt at jeg veier maten min og holder system på når og hva jeg spiser. holder på med div kosttilskudd osv..
mente at flertallet var enig med han om det er for ille og holde på slik som jeg gjør
 
leit og høre sånn fra far sin syns jeg

noen som ennå bor hjemme som får høre sånn?

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: kritikk
« #1 : 08. mars 2007, 21:37 »
Jeg bor ikke hjemme hos foreldrene mine, nei, men mor mi er av samme oppfatning som far din. De ikke-trenende vennene våre er også av den oppfatninga... jeg tror det er en ganske alminnelig oppfatning hos mennesker som ikke trener og er ekstremt bevisst kostholdet sitt.

Sånn er det nok dessverre bare...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: kritikk
« #2 : 08. mars 2007, 22:13 »
greia er at han har vært veldig trenende, men ikke sånn kosthold type trening.. han har spillt på junior landslaget i ishockey og på stjernen (eliteserielag for de som ikke vet) så trening kan ha..

er vel ikke noe og gjøre med det men, sier bare det jeg mener.. at det handler om interesse og at han burde være glad jeg har funnet noe jeg liker og drive på med og legger sjel i som han selv har sagt at han gjorde med is hockey'n sin..

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: kritikk
« #3 : 08. mars 2007, 22:22 »
Jeg hadde tatt å prøvd å forklare han litt om hvordan det der med kosthold funker og litt om begrepene bulk og deff å alt det der så kanskje han får litt innsikt og heller jobber med deg enn "mot" deg...
195 høy

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: kritikk
« #4 : 08. mars 2007, 22:23 »
Jeg hadde kjøpt det svaret om min sønn hadde gitt meg det, Wilderness. Smiley Det er det jeg forklarer min mor også.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: kritikk
« #5 : 08. mars 2007, 22:56 »
han vet hva alt det er, men det intrisserer han ikke så da er det bare no piss.. med den innstillinga han har så er det ikke mulig og få inn noe!!
gidder ikke prøve engang.. da sier han bare greit ok osv!

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Sv: kritikk
« #6 : 08. mars 2007, 22:58 »
skrytetråd?
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: kritikk
« #7 : 08. mars 2007, 23:01 »
han vet hva alt det er, men det intrisserer han ikke så da er det bare no piss.. med den innstillinga han har så er det ikke mulig og få inn noe!!
gidder ikke prøve engang.. da sier han bare greit ok osv!
Men da er det vel bare å ignorere han? Du trenger jo ikke være enig med faren din i alt Wink
195 høy

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: kritikk
« #8 : 08. mars 2007, 23:03 »
skrytetråd?

nei? la fram et problem jeg har som jeg syns er vanskelig og få gjort noe med, ville høre om noen har vært borti noe lignede..

hvorfor kommer du med dømming med en gang?


Men da er det vel bare å ignorere han? Du trenger jo ikke være enig med faren din i alt Wink

ignorerer han så godt jeg kan, men bor i samme hus som han og han er jo en viktig del av livet mitt enda så lettere sagt enn gjort og bare stenge av fullstendig

Serveruler

  • Gjest
Sv: kritikk
« #9 : 08. mars 2007, 23:05 »
heh foreldrene mine peser bare fordi jeg tar proteiner, kreatin og noen vitamin/mineraler, er ikke så veldig nøye heller. Tror de hadde kallt inn et family meeting hvis jeg hadde veid maten min etc Wink men gi faen i det a, må jo leve som du selv ønsker Smiley

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: kritikk
« #10 : 08. mars 2007, 23:15 »
heh foreldrene mine peser bare fordi jeg tar proteiner, kreatin og noen vitamin/mineraler, er ikke så veldig nøye heller. Tror de hadde kallt inn et family meeting hvis jeg hadde veid maten min etc Wink men gi faen i det a, må jo leve som du selv ønsker Smiley
Family meeting? Tongue Og jeg som trodde foreldra mine var gale :S
195 høy

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: kritikk
« #11 : 08. mars 2007, 23:28 »
hehe, jeg veide bare ene kyllingfileten fordi vekta stod der og jeg var nysgjerrig.. kun det! og da kom det kommentarer med en gang.. men men!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: kritikk
« #12 : 09. mars 2007, 14:40 »
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: kritikk
« #13 : 09. mars 2007, 14:48 »
hehe, jeg veide bare ene kyllingfileten fordi vekta stod der og jeg var nysgjerrig.. kun det! og da kom det kommentarer med en gang.. men men!

Seriøst synes det virker som du overdriver! Det er da ikke strengt tatt normalt å veie maten sin blant folk flest og om du gjør det så er det vel ikke noe problem å si at sånn vil du gjøre det til faren din? Man trenger ikke være enig i alt...
195 høy

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: kritikk
« #14 : 09. mars 2007, 17:38 »
Seriøst synes det virker som du overdriver! Det er da ikke strengt tatt normalt å veie maten sin blant folk flest og om du gjør det så er det vel ikke noe problem å si at sånn vil du gjøre det til faren din? Man trenger ikke være enig i alt...

vanskelig og fatte!? les lengre opp.. jeg gjorde det bare helt tilfeldig, denne ene gangen fordi vekta stod framme! aldri gjort det før og gjør det heller ikke til vanlig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!