Skrevet av Emne: Lettkledde kvinner og voldtekt?  (Lest 16820 ganger)

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #15 : 27. mars 2007, 19:04 »
Islam har jo et ekstremt strengt syn på kvinnfolk og da...

Kvinner uten sjal skal vel denges, fordi de "frister" mannen.

For å ta et kjapt eksempel: I Iran er det slik at hvis man voldtar en dame, så er det liten sjansje for at DU straffes(hvis du er mann da...), men dama hu skal dø fordi hu krenka familiens ære.

Generaliserer ikke nå, men 2/3 som det stod i den artikkelen er en god del.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #16 : 27. mars 2007, 19:26 »
Islam har jo et ekstremt strengt syn på kvinnfolk og da...

Kvinner uten sjal skal vel denges, fordi de "frister" mannen.

For å ta et kjapt eksempel: I Iran er det slik at hvis man voldtar en dame, så er det liten sjansje for at DU straffes(hvis du er mann da...), men dama hu skal dø fordi hu krenka familiens ære.

Generaliserer ikke nå, men 2/3 som det stod i den artikkelen er en god del.

Hva har kvinnesyn i Iran med dette å gjøre?

Det er litt riktig det UaC sier. Ikke smør deg inn i kyllingfett hvis du vet at reven lusker. Nå er det fortsatt en rett for kvinner å gå med hva de hvil, til hvilken tid de vil.

Men jeg går ikke på landsmøte for SV med bilde av Erling Lae under armen. Dette så jeg ikke blir flådd. Jeg går derimot gjerne med bilde av Erling Lae til andre anledninger som passer bedre.

De mest oppegående av dere vil sikkert stusse på hva jeg gjør på landsmøte til SV. - Der har jeg like mye å gjøre som en 17 år gammel jente har å gjøre, lettkledt i slottsparken klokken 04 på natten.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #17 : 27. mars 2007, 19:35 »
Overraskende at jeg må fortelle deg hva muslimske menns kvinnesyn har med Iran å gjøre.

I Iran er Islam loven.

For å svare direkte på spørsmålet ditt:
Hvis du hadde lest nøye ville du sett at 2/3 av overfallsmenna har en ikke-vestlig bakgrunn.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #18 : 27. mars 2007, 19:52 »
lallemann...
Islam sier ikke at kvinner skal gåmed slør, Islam sier heller ikke at voldtatte kvinner skal steines til døde..

Dette går mer på tradisjon. Visste du at kvinner i europa ikke hadde lov å gå ut uten hatt eller tildekket hår for 200 år siden ? Da ble de sett på som fritt villt og horer iht katolisismen ?

Nå er ikke det bare "muslimer" som voldtar , bare fordi de er utlendinge. Det går nok mer på kulturellbakrunn , enn på religion.
For i islam står det faktisk at du skal bære kvinnen på strake hender, og hun skal tilbedes. Desverre er det for mange kvinnefientlige ( som tidligere i vestlige land også ) , som har ødelagt kvinnesynet..

Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #19 : 27. mars 2007, 19:57 »
Nå skal det nevnes at det er ganske ekstremt med det Iranske regimet. Moren til ei venninne av meg kom fra en islamsk familie i Iran som ikke påtvang barna deres religion. Hun valgte å ikke gå med slør ettersom hun var ateist, og det var ikke rent få bemerkninger som ble slengt etter henne. Voldtatt ble hun heldigvis aldri, men kvinnesynet i Iran er rimelig kjipt.

Derfor er det nesten kvalmt at venstresiden, og alle som tør kalle seg sosialister og kommunister, alt for ofte forsvarer regimet, av den enkle grunn at det har en anti-Amerikansk holdning.

Støtter den. Hvis de utlendingssvina ikke forstår det kan de dra til helvete! Sett dem på et fly rett ut av landet.

Nå er det jo faktisk sant at det er skremmende høy prosent av anmeldte voldtekter som er begått av utenlandske menn, men det er heller ikke slik at etnisk norske ikke voldtar.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #20 : 27. mars 2007, 19:59 »
tja, man skal vel strengt tatt ikke gå ut i det hele tatt, aldri pynte seg, og helst bruke burka også.

Hva man har PÅ seg skal egentlig ikke ha noe å si. Voldtekt  er maktbruk, og flest voldtekter skjer faktisk når jentene er fullt påkledd, og i jeans. Så det med LITE klær og lettkledt er egentlig bare pisspreik .

Men selvfølgelig, anbefaler ingen å løpe i bare trusa og bh'en møkkings rundt i byen.


Nann

Bra innlegg i klassisk Nan-Rosita stil! Bravo! Smiley

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #21 : 27. mars 2007, 20:11 »
Hvis det er ett problem at menn fra andre kulturer voldtar norske kvinner fordi de går lettkledd på byen, så får menn fra andre kulturer pakke sammen og reise hjem igjen.

Bra sagt.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #22 : 27. mars 2007, 20:16 »
de burde pakket sammen og dratt hjem for lenge siden, men det skjer ikke. det norske samfunnet gir de derimot trygd,  mat, seng og tv. sjansen for å bli tatt av politiet og dømt er så lav, at dersom man ikke har skrupler, så er det omtrent fritt frem.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #23 : 27. mars 2007, 20:42 »
Poltiet i Norge eller rettsystemet generelt er helt latterlig.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #24 : 27. mars 2007, 22:00 »
lallemann...
Islam sier ikke at kvinner skal gåmed slør, Islam sier heller ikke at voldtatte kvinner skal steines til døde..

Dette går mer på tradisjon. Visste du at kvinner i europa ikke hadde lov å gå ut uten hatt eller tildekket hår for 200 år siden ? Da ble de sett på som fritt villt og horer iht katolisismen ?

Nå er ikke det bare "muslimer" som voldtar , bare fordi de er utlendinge. Det går nok mer på kulturellbakrunn , enn på religion.
For i islam står det faktisk at du skal bære kvinnen på strake hender, og hun skal tilbedes. Desverre er det for mange kvinnefientlige ( som tidligere i vestlige land også ) , som har ødelagt kvinnesynet..

Nann


Hahaha, har du i det hele tatt lest Koranen eller de hellige skriftene som forteller om Muhammeds liv?

Vet du hva, jeg skal faktisk se om jeg finner Koranen her ett sted, så kan du selv få se på noen gullkorn om hvordan man skal behandle kvinner. Jeg sier ikke at kristendommens gamle testamentet er bedre, men som en protestantisk kristen og ateisk så går jeg i værste fall etter det nye testamentet(forholder meg derfor nøytral i saken om hvilken religion som "er best").

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #25 : 27. mars 2007, 22:06 »
lallemann: jeg har faktisk Hovedfag i Islam
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #26 : 27. mars 2007, 22:11 »
lallemann: jeg har faktisk Hovedfag i Islam

....Også har du ikke lest Koranen, ja herre min hatt! Hva lærer man nå til dags!

Yes da sitter jeg her med boka, 600 sider med gøy og morra igjen, husker da fanken ikke hvor det stod ser du. Finner det nok Wink

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #27 : 27. mars 2007, 22:11 »
jøss

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #28 : 27. mars 2007, 22:16 »
....Også har du ikke lest Koranen, ja herre min hatt! Hva lærer man nå til dags!

Yes da sitter jeg her med boka, 600 sider med gøy og morra igjen, husker da fanken ikke hvor det stod ser du. Finner det nok Wink

ikke lek belærende. Kos deg med boka
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #29 : 27. mars 2007, 22:20 »
ikke lek belærende. Kos deg med boka

Imens jeg leser...

Kan du forklare meg NØYAKTIG hva sheria-loven er bygd opp på og hvordan den fungerer :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!