Skrevet av Emne: Mage hver dag?  (Lest 4877 ganger)

Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Sv: Mage hver dag?
« #15 : 11. april 2007, 19:54 »
2-3 år kan bli litt mye, kan komme med litt mye fett på de årene og man vil ikke se feit ut heller.

Dette året deffet jeg ca. 1 mnd for å få bort litt fett (minideff), noe som jeg har tenkt til å fortsette med hver år til jeg har bulket opp dritmye muskelmasse da skal jeg først ha sixpack.

Utlogget Hugenott

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • Sitt ikke inne når alt håp er ute.
Sv: Mage hver dag?
« #16 : 11. april 2007, 20:14 »
Mitt mål er å tie med tilbakevirkende kraft.

Utlogget Avalon

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 59

Sv: Mage hver dag?
« #17 : 11. april 2007, 21:13 »
Nå er jeg jente, så den digre sixpacken er ikke noe kjempemål, men vil se veltrent ut  Wink Har nok litt på magen som må bort, og har allerede en del muskler under, men vil trene de mer effektivt både for å holde meg sunn og sterk, -og for at de skal se bra ut. Når man først legger en del tid på å trene, så er det jo moro at det synes også  Smiley
"Å se verden i et sandkorn og himmelen i en villblomst legger uendeligheten i din hånd, og evigheten i en time"
-William Blake

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Mage hver dag?
« #18 : 14. april 2007, 19:28 »
Alt man trenger å gjøre for å få sixpack er å deffe bort fettet? Vel, hvis du ikke trener mage, og bare har lite fett, vil sixpacken vise som et flatt firkantmønster på magen din. Nei nei nei. Bulk, tren som faen og deretter deff. Hvis du er nybegynner vil jeg anbefale å bulke i 2-3 år, deretter deffe. Ingen vits i å deffe hvis du ikke har noe å vise frem.
Kan jeg få spørre deg om hvorfor i alle dager du driver å deffer for tiden da? Skjønner ikke hvorfor du driver å anbefaler det til alle andre men du gjør det jo ikke selv :S
195 høy

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Mage hver dag?
« #19 : 18. mai 2008, 16:31 »
Magen er den musklen kroppen bruker mest på en dag. Når du spiser, går, løfter osv. Ergo går det and å trene magen flere ganger i uken, men vil ikke anbefale å trene det intensivt og tungt flere ganger i uken som for eks. benhev med vekt. Men crunch går helt fint and 4 ganger i uken :-)
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Mage hver dag?
« #20 : 18. mai 2008, 16:40 »
Magen er den musklen kroppen bruker mest på en dag. Når du spiser, går, løfter osv. Ergo går det and å trene magen flere ganger i uken, men vil ikke anbefale å trene det intensivt og tungt flere ganger i uken som for eks. benhev med vekt. Men crunch går helt fint and 4 ganger i uken :-)

Vel, magemuskulaturen er vel ingen postural muskulatur, så der finnes muskler som blir brukt langt meir enn magemuskulaturen. Har ingenting for seg å trene magen nokke meir enn anna muskulatur.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget snuggen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

Sv: Mage hver dag?
« #21 : 18. mai 2008, 17:32 »
Jeg har hørt at mage er den delen av kroppen du kan trene mest og trenger minst hviling og at man kan fint trene den opp mot 4 ganger i uken. Noen som kan bekrefte dette?
Max løft

Benk - 120
Mark - 190
Knebøy - 150

90 kilo, 180 høy.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Mage hver dag?
« #22 : 18. mai 2008, 18:16 »
Jeg har hørt at mage er den delen av kroppen du kan trene mest og trenger minst hviling og at man kan fint trene den opp mot 4 ganger i uken. Noen som kan bekrefte dette?

Magen er jo en muskel som alle andre, trener du ryggen eller beina 4 ganger i uka?
Smiley

Utlogget snuggen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

Sv: Mage hver dag?
« #23 : 18. mai 2008, 19:02 »
Nei, men det var jo ikke akkurat spørsmålet mitt.
Max løft

Benk - 120
Mark - 190
Knebøy - 150

90 kilo, 180 høy.

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: Mage hver dag?
« #24 : 18. mai 2008, 19:06 »
Nei, men det var jo ikke akkurat spørsmålet mitt.

Nei, men da må du lese hva han skriver

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Mage hver dag?
« #25 : 18. mai 2008, 19:09 »
Vel, magemuskulaturen er vel ingen postural muskulatur, så der finnes muskler som blir brukt langt meir enn magemuskulaturen. Har ingenting for seg å trene magen nokke meir enn anna muskulatur.
:-)
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget snuggen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

Sv: Mage hver dag?
« #26 : 18. mai 2008, 19:11 »
Nei, men da må du lese hva han skriver

Jeg sa at jeg hadde hørt at magen tåler og bli trent MER enn andre kroppsdeler, så HVIS det er slik regner jeg med at man ikke kan sammenligne det med og trene bein og rygg 4 ganger i uka? Got it?
Max løft

Benk - 120
Mark - 190
Knebøy - 150

90 kilo, 180 høy.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Mage hver dag?
« #27 : 18. mai 2008, 19:25 »
Magen er jo en muskel som alle andre, trener du ryggen eller beina 4 ganger i uka?
Ok Bjørn-e. Christopher Einang var et levende exempel på dette, jeg trente på samme treningssenter som han og han trente mage 4 ganger i uken (beinhev hengendes i chinsstang, og crunch).
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Sv: Mage hver dag?
« #28 : 18. mai 2008, 21:00 »
Ok Bjørn-e. Christopher Einang var et levende exempel på dette, jeg trente på samme treningssenter som han og han trente mage 4 ganger i uken (beinhev hengendes i chinsstang, og crunch).
Prøv å tren magen 4 ganger i veka...sjå om du får nokke meir framgang av det. Om du trur det eller ei, så er faktisk magemusklatur stort sett lik anna musklatur. Den trenger juling, men den trenger også kvile. Men for all del, eg tviler ikkje på at vedkommande trener magen 4 ganger i veka.... eg sjølv har sett folk som trener magen i 20 min kvar dag uten at ein kan se nokken vesentlige resultat av den grunn.  Innen treningslære er det mange viktige begrep som tar for seg heilt fundementale og basale kunnskaper som desverre 95% av befolkningen ikkje skjønner eller ikkje vil skjønne og det igjen fører til mange unødvendige skader og elendig framgang.
Og ved beinhev trener ein definitivt ikkje magemusklaturen så isolert som du kanskje trur.

If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Mage hver dag?
« #29 : 18. mai 2008, 21:18 »
Jeg sa at jeg hadde hørt at magen tåler og bli trent MER enn andre kroppsdeler, så HVIS det er slik regner jeg med at man ikke kan sammenligne det med og trene bein og rygg 4 ganger i uka? Got it?

kan ikke sammenligne å lår trening og mage trening..
begge 2 er muskler selfølgelig, men magen bruker en hele tiden for å holde seg oppreist..

mage og legger er muskler en kan trene hver dag for en bruker de muskla så fort en står oppreist.. sikkert ikke vits 7 dager i uka, men 4 dager i uka er nok bra.. har selv trent magen 4 dager i uken de siste 2 ukene, og det har blitt godt synlig forskjell,..


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!