Skrevet av Emne: Takle partnerens tidligere....  (Lest 35633 ganger)

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #120 : 14. april 2007, 01:53 »
Hva er vel ikke bedre enn en dame/mann som vil ha sex med deg fordi hun/han elsker deg? Finner du en sånn kjæreste, er du på god vei. Smiley

Helt enig, stor forskjell på "have sex" og "make love" men det er faktisk mulig å ha svært god sex selv om man ikke er forelsket i partneren og ønsker å dele resten av livet sitt med han/henne. For de som ikke er i eller ikke ønsker å være i et forhold kan det være et alternativ man kan velge uten at man nødvendigvis bør bli sett ned på av den grunn.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #121 : 14. april 2007, 09:07 »
Hora får iallefall penger for å ligge med så mange.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget Zuul

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #122 : 14. april 2007, 10:50 »
jepp, og den får hun av alle mennene der ute som vil ligge med damer, men ikke får til å sjekke dem opp. Fordi de er for opptatt med å sitte hjemme og tenke på at alle damer som ligger med noen uten å være i lag med dem er horer..

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #123 : 14. april 2007, 11:14 »
Jeg fatter ikke hvorfor ikke folk klarer å innse at det er forskjellige meninger om dette. Å kalle folk feige, dårlig selvtillit etc blir bare latterlig samtidig som man vil ha seg selv frabedt å bli kalt ting hvis man i andres øyne er "løs". Mange både gutter og jenter har mange sexpartnere og det er en myte at gutter er helter og jenter er horer...dere som mener det lever i en smal verden....Når det gjelder mennesker over 16 år har jeg ihvertfall til gode å møte en mann som har skrytt på seg for få sexpartenere....kvinner derimot...
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #124 : 14. april 2007, 11:16 »
jepp, og den får hun av alle mennene der ute som vil ligge med damer, men ikke får til å sjekke dem opp. Fordi de er for opptatt med å sitte hjemme og tenke på at alle damer som ligger med noen uten å være i lag med dem er horer..

Dude, respect til deg - men hvem som kjøper sex av horene i oslo er nok et langt bredere spekter enn det der gitt...f.eks er det mange byggere/idrettsmenn osv som er  kunder der fordi de ikke vil ha fast partner pga trening/kost-regime...og dette er ikke folk med dårlig selvtillit...i know - because i know them...nå skal det sies at disse ikke bruker 100kroners damene i karl johan, men langt mer ekslusiv vare.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #125 : 14. april 2007, 12:42 »
Dude, respect til deg - men hvem som kjøper sex av horene i oslo er nok et langt bredere spekter enn det der gitt...f.eks er det mange byggere/idrettsmenn osv som er  kunder der fordi de ikke vil ha fast partner pga trening/kost-regime...og dette er ikke folk med dårlig selvtillit...i know - because i know them...nå skal det sies at disse ikke bruker 100kroners damene i karl johan, men langt mer ekslusiv vare.

Her er vi inne på noe... :Smiley
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #126 : 14. april 2007, 15:33 »
jepp, og den får hun av alle mennene der ute som vil ligge med damer, men ikke får til å sjekke dem opp. Fordi de er for opptatt med å sitte hjemme og tenke på at alle damer som ligger med noen uten å være i lag med dem er horer..


På det området har  ikke jeg peiling, men du er vel mer erfarenen på dette enn meg så. :p


jeg mener iallefall det å bytte partnere annenvær helg er formye etter min smak, syns i grunn synd på den jenta/dama som gjør det og, mister litt av det spesielle i og med at hun har delt det med de fleste

ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #127 : 14. april 2007, 15:41 »
Her er vi inne på noe... :Smiley
hahaha... billige jenter er varer da:)

Utlogget Zuul

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #128 : 14. april 2007, 17:34 »


På det området har  ikke jeg peiling, men du er vel mer erfarenen på dette enn meg så. :p


jeg mener iallefall det å bytte partnere annenvær helg er formye etter min smak, syns i grunn synd på den jenta/dama som gjør det og, mister litt av det spesielle i og med at hun har delt det med de fleste



Jeg har aldri kjøpt sex,  men at jeg har mer peiling på det meste enn deg er vel rimlig sikkert. Det har med empati og mental kapasitet å gjøre

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #129 : 14. april 2007, 20:19 »
hva er vitsen med å betale for horer når damer har blitt så billige for tiden.. :/ er bare å skryte på deg litt penger, si du er en homo fra holmen kollen eller heter rocco hansen, og at du elsker dem!

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #130 : 14. april 2007, 20:56 »
HERREGUD HVA VIL DERE GUTTER EGENTLIG?

klager over at dere ikke får nok sex og jager konstant etter det og når det endelig blir nogenlunde akseptert at jenter spriker litt med beina så er det feil og. FAEN, skulle grisebanket dere alle.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #131 : 14. april 2007, 21:01 »
Fremdeles så blir det sagt at jenter er billige men ingen nevner at gutta er billige. Sist jeg sjekket måtte man være to personer for å ha sex, det er tydeligvis helt greit at gutter har sex med hvem de vil men jentene er billige hvis de sier ja til å ha sex med gutten. Er ikke gutter like billige hvis de drar med seg ei jente hjem fra byen ene og alene for å pule henne?

Nå har noen til og med klart å blande inn horer i denne diskusjonen, å selge sex har ingenting med billighet å gjøre, det handler om desperasjon og penger og har ingenting i denne diskusjonen å gjøre slik jeg ser det.

Diskusjonen handler om hvor mange sex-partnere noen har hatt og hvordan det påvirker forhold og det synet man har på andre. Kort sagt har denne diskusjonen fått frem at det fremdeles er svært mange som mener at gutta kan gjøre hva de vil med god samvittighet mens jentene skal være kostbare og bør spare seg til de finner "den rette". I følge denne diskusjonen er det visst også helt greit å se på jenter som en vare hvis de har hatt sex med opp til flere partnere, hvis man ser på ei jente som en vare så har også gutta sin fulle rett til å gjøre akkurat hva de vil med dem fordi jenta er billig og gutta er tøffe som utnytter dem.


Skulle ønske folk kunne tenke litt mindre, gjøre det de selv har lyst til uten å bekymre seg så mye for hva alle andre tenker. Skulle ønske folk kunne innse at sex er vakkert og deilig og unne andre den gleden. Så lenge ingen blir såret og man husker å beskytte seg så bryr jeg meg egentlig fint lite om hvem som har sex med hvem.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Takle partnerens tidligere....
« #132 : 14. april 2007, 22:05 »
Med tanke på at det er gutter, og da forholdsvis unge, som hovedsaklig har ført diskusjonen her er det vel ikke direkte overraskende at diskusjonen tok den veien den gjorde, ei heller innholdet av den. At mange sitter med slike holdning er vel på grunn av hvordan vi faktisk er blitt oppdratt; det er mulig samfunnet er i forandring men ting tar uansett tid - lang tid. Hore-madonna er et kjent tema fra gammelt av det, og problemet/dilemmaet/idealet er tydeligvis like omstridt den dag i dag.

Og til trådstarter : har du et problem med ei jentes fortid, så finn en annen - det er i grunn ikke så mye verre enn det. Er det riktig for deg, så er det sånn det er. Punktum. Vi kan være så uenig vi bare vil, men det hjelper i grunn lite. At det er litt rart å stusse på grunnmuren når man liker resten av huset for så være sin sak, grunnmuren syns jo knapt uansett men er alikevel veldig kjekk og ha; men det er nå min - noe verdiløse - mening om nettopp det.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Spokki

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 254

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #133 : 14. april 2007, 23:36 »
Og til trådstarter : har du et problem med ei jentes fortid, så finn en annen - det er i grunn ikke så mye verre enn det. Er det riktig for deg, så er det sånn det er. Punktum. Vi kan være så uenig vi bare vil, men det hjelper i grunn lite. At det er litt rart å stusse på grunnmuren når man liker resten av huset for så være sin sak, grunnmuren syns jo knapt uansett men er alikevel veldig kjekk og ha; men det er nå min - noe verdiløse - mening om nettopp det.

Meget godt sagt Up And Coming.. Alle har vi en fortid, kanskje ikke like fin for alle men alle prøver vi å se framover etter sånt! Jeg ser ikke problemet med at en jente har hatt noen partnere i sin fortid. Så lenge hun ikke har noen "tilbakefall" til sin fortid er det vel ikke noe problem? Smiley
Alder:    18.
Vekt:     73 Kilo.
Høyde:  1.83 cm.
Bosted:  Lillehammer.
Trener:  Styrke og Grappling.

Idrettsfag - Gausdal vidregående skole.

Tapout or blackout!

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Takle partnerens tidligere....
« #134 : 15. april 2007, 10:42 »
Jeg har aldri kjøpt sex,  men at jeg har mer peiling på det meste enn deg er vel rimlig sikkert. Det har med empati og mental kapasitet å gjøre

jada.   Smiley
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!