Skrevet av Emne: Bildeprofil av Douglas  (Lest 7107 ganger)

Serveruler

  • Gjest
Sv: Bildeprofil av Douglas
« #30 : 15. desember 2007, 01:27 »
løfter 120kg i maxløft. trener med 5x5 på 95kg og må alltid ha hjelp på siste reppene siste settet...

så i  min verden er 5x5 på 100kg sterkere enn 1x120kg Wink

Men så er det jo ofte slik at jo finere reps du tar jo færre klarer du Wink

Utlogget Douglas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 104
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 104

Sv: Bildeprofil av Douglas
« #31 : 15. desember 2007, 01:28 »
Da er det konge bra av deg Maffa90 Stå på ! men jeg trena 5x5 100 kg på torsdag og det var ganske lett... og før jeg persa 120 så persa jeg 115 kg så var egentlig fornøyd med det Cheesy men jeg tror kanskje jeg hadde klart litt til. men det er lett å si etter man har gjort det Tongue
No pain No gain !

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Bildeprofil av Douglas
« #32 : 15. desember 2007, 11:52 »
En filmsnutt hadde vært coolt Smiley
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Bildeprofil av Douglas
« #33 : 15. desember 2007, 18:01 »
Hadde aldri trodd at du benket 120 kg utifra bildene. No offence Smiley Mer fokus på rygg, underarmer, biceps, nakke så vil du se mye større ut.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Bildeprofil av Douglas
« #34 : 15. desember 2007, 19:27 »
Hadde aldri trodd at du benket 120 kg utifra bildene. No offence Smiley Mer fokus på rygg, underarmer, biceps, nakke så vil du se mye større ut.

Der sa du det .
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Serveruler

  • Gjest
Sv: Bildeprofil av Douglas
« #35 : 16. desember 2007, 01:39 »
Der sa du det .

jeg tror han er mye større en bildene tilsier, sjekk hvor lite hode ser ut i forhold til resten på double biceps da.

Utlogget mariushen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 23

  • Ride pro or go home
Sv: Bildeprofil av Douglas
« #36 : 17. desember 2007, 00:04 »
Han benker 120. Trener på samme treningsstudio som han, og vi trener ofte sammen.

Bra bilder her doug, skulle ha hatt et kamera i stedet for mobilen. Tongue Stå på! Cheesy
Benkpress: 1x120
Markløft: 1x170
Knebøy: 5x155

Utlogget Douglas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 104
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 104

Sv: Bildeprofil av Douglas
« #37 : 05. juni 2010, 02:20 »
Ja da er jeg tilbake etter 2 år på sidelinja  biggrin Jeg har vært borte fra styrketrening 2 år nå pga militæret og utdanning. Jeg har det siste halv året begynt å trene med vekter igjen og det føles helt fantastisk!! Iløpet av førstegangstjenesten gikk jeg ned 10 kg og nå er jeg endelig klar for å komme tilbake til der jeg en gang var..

Jeg er nå student så jeg har ikke råd til å kjøpe kosttilskudd til flere tusen kr hver mnd.. Men jeg er flink til å spise bra mat og ser stor framgang med det kostholdet jeg har kjørt på de siste ukene.. Jeg spiser mye, Havregryn,kylling,tunfisk,egg, sei, laks, karbonadedeig, kjøttdeig, svinekjøtt og noen ganger biff. Jeg har også blitt mye flinkere til å spise grønnsaker så det går nok 2-3 kg brokkoli i uka. Hadde jeg hatt proteintilskudd så hadde jeg nok fått bedre resultater!! Det er ikke så lett å få i seg nok proteiner iløpet av en dag med vanlig kosthold. Så får se om jeg får skrapet litt penger sammen i sommer så jeg kan satse videre til høsten

For 2 år siden veide jeg 90 kg, tok 127,5 i benken, 180 i mark og 125 i knebøy så det var ikke veldig artig å legge seg ned på benken igjen å slite med 70 kg.. men heldigvis så går det fort oppover  Dance


No pain No gain !

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Bildeprofil av Douglas
« #38 : 05. juni 2010, 23:32 »
Tenker du kommer fort tilbake igjen eg Smiley
Ja da er jeg tilbake etter 2 år på sidelinja  biggrin Jeg har vært borte fra styrketrening 2 år nå pga militæret og utdanning. Jeg har det siste halv året begynt å trene med vekter igjen og det føles helt fantastisk!! Iløpet av førstegangstjenesten gikk jeg ned 10 kg og nå er jeg endelig klar for å komme tilbake til der jeg en gang var..

Jeg er nå student så jeg har ikke råd til å kjøpe kosttilskudd til flere tusen kr hver mnd.. Men jeg er flink til å spise bra mat og ser stor framgang med det kostholdet jeg har kjørt på de siste ukene.. Jeg spiser mye, Havregryn,kylling,tunfisk,egg, sei, laks, karbonadedeig, kjøttdeig, svinekjøtt og noen ganger biff. Jeg har også blitt mye flinkere til å spise grønnsaker så det går nok 2-3 kg brokkoli i uka. Hadde jeg hatt proteintilskudd så hadde jeg nok fått bedre resultater!! Det er ikke så lett å få i seg nok proteiner iløpet av en dag med vanlig kosthold. Så får se om jeg får skrapet litt penger sammen i sommer så jeg kan satse videre til høsten

For 2 år siden veide jeg 90 kg, tok 127,5 i benken, 180 i mark og 125 i knebøy så det var ikke veldig artig å legge seg ned på benken igjen å slite med 70 kg.. men heldigvis så går det fort oppover  Dance




Utlogget Douglas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 104
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 104

Sv: Bildeprofil av Douglas
« #39 : 06. juni 2010, 16:59 »
Tror ikke det skal ta så lang tid!! Jeg har kutta ut alkoholen, spiser SINNSYKT bra og trener tungt med høy intensitet. Siden det nærmer seg sommer så har jeg også kutta ut, brus,juice, brød,potet,potetgull,pasta, pølser, hamburger, pizza osv.. alt som inneholder karb.. Det går i proteinrik mat, grønnsaker og mye sunt fett.

Dagens trening var veldig bra. Trente bryst og triceps og merker allerede at styrken har kommet seg. Kanskje litt rart siden jeg ikke går på kosttilskudd eller høyt inntak av karbo.. Øvelser jeg tok: Benk, skråbenk, pullover, pulldowns så avslutta jeg treninga med 20 min på Ellipsemaskin med høypuls.

I benken tok jeg:

1x 12 50 kg
1x 12 60 kg
1x 12 70 kg
1x 10 80 kg
1x 4  90 kg

Fikk en bra pump gjennom hele økta og sommer formen begynner virkelig å ta form. bodybuilder
No pain No gain !

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!