Skrevet av Emne: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm  (Lest 6327 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #45 : 16. april 2007, 16:21 »
Sitat
- En av dem sier til meg at «i Somalia dreper vi sånne som dere». Da svarer jeg at «hvis du gjør det i Norge, så tror jeg du mister oppholdstillatelsen din»
Tvert imot... hvis du gjør sånt i norge, så blir du fengslet i norge, og får sone her... for 2200,- PR DØGN av våre skattekroner!!!

Utlogget XerxesTheOneAndOnly

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 121
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 121

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #46 : 16. april 2007, 16:35 »
Religion er svindel og løgner. Islam ligger 500 år tilbake i tid.
Benk: 85
Bøy: 115
Mark: 140*2

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #47 : 16. april 2007, 16:55 »
Tvert imot... hvis du gjør sånt i norge, så blir du fengslet i norge, og får sone her... for 2200,- PR DØGN av våre skattekroner!!!
Om det hun sa var riktig eller ikke aner jeg ikke, men du er litt tøff når du sier det til de som holder på å jule deg opp.. Var bare det jeg mente. Smiley
Hvorfor skal de sone her i landet da? Er mostanden mot å sende de ut grunnet "frykt" for å bli stemplet som rasist?  Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #48 : 16. april 2007, 17:01 »
norge har regler mot å sende folk tilbake til land som har dødsstraff eller om de er etterfulgt av staten der, noe sånt. forøvrig helt idiotisk.

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #49 : 16. april 2007, 17:39 »
Vi kan vel trøste oss med EN ting:
Hvis noen gjør opprør mot rævaregjeringen så er det ingen norske soldater som gidder å gjøre en dritt Wink

Forøvrig kan vi jo være så uheldige at Mulla Krekar blir stormannsgal :Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #50 : 16. april 2007, 17:55 »
Om det hun sa var riktig eller ikke aner jeg ikke, men du er litt tøff når du sier det til de som holder på å jule deg opp.. Var bare det jeg mente. Smiley
Hvorfor skal de sone her i landet da? Er mostanden mot å sende de ut grunnet "frykt" for å bli stemplet som rasist?  Tongue
De skal sone i Norge fordi vi vil ha kontroll med at straffen blir gjennomføt. Smiley

Se for deg en fundamentalistisk muslim, som dreper en vantro nordmann. Skal han sendes tilbake til et land som kanskje IKKE fengsler ham for det han har gjort her? Nei. Smiley

Jeg er forøvrig av følgende oppfatning:

VI HAR NOK IDIOTER OG KJELTRINGER HER I NORGE!!! VI TRENGER IKKE IMPORTERE FLERE!! SEND DEM UT!!!

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #51 : 16. april 2007, 18:02 »
Jamen.... Kan vi ikke bare skyte dem a? Det er jo ingen som vil bry seg, familienene vil bare bli glade fordi sønnen har død for et eller annet.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #53 : 16. april 2007, 23:08 »
 :Smiley
Fordi jeg ikke gidder å spy ned forumet med en mengde lange innlegg med en rekke billige retoriske poenger for å fremstå som smart og velartikulert, eller fordi vi ikke er enige?

Mest fordi du desperat løser uenigheter med et langt gjesp. Jeg vet ikke, kanskje det er bedre enn dårlig polemikk, men det er iallfall rimelig kjipt.

Du mener altså det er bedre å løse konflikter med et gjesp, eller den klassiske ”nå gidder jeg ikke mer, du er så barnslig ass” eller noe i den duren?

Det var ikke SÅ vanskelig å forstå hva jeg mente, du bare antok det værste og debatterte løs etter det. Hadde du vært i tvil om min mening kunne du jo bare spurt.

Selvsagt var det ikke vanskelig å forstå hva du mente, du skrev det jo. Du skrev, svart på hvitt, at alle mannlige innslag av ”den kulturen” burde deporteres, og at de kvinnene som ville bli her burde kunne få bli.

Hvordan kunne jeg tolke så konkrete og direkte forslag til tiltak som noe annet enn nettopp det som sto skrevet? Du ga ikke noe tolkningsrom, innse det. Kall en spade for en fuckings spade og gi faen i den ”duh, mente jo egentlig noe annet men du er dum og så det ikke!”-greia di, for den grenser mot det hysteriske.

Hvorfor skulle jeg være i tvil om din mening når du konkretiserte den såpass som du gjorde? Hvis jeg sier at ”jeg hater kvinner, jævla sytete fitter” og et eller annet medlem forteller meg at jeg er en jævla idiot kan jeg ikke bare kjøre den bortforklaringslinja di. ”Mente egentlig ikke alle kvinner, bare eksen min som pulte bestekompisen min, det burde du jo ha skjønt!”.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #54 : 16. april 2007, 23:15 »

Skjønner ikke helt hvorfor samiske statsborgere skal ha så mye imot Karadas? Er det fordi de ikke har noen kvinnlige fotballspillere i sitt "land" ("land", haha)? Og hva med denne utvisningssaken VG snakker om? Skulle de liksom være en straff? Samene elsker jo "landet" sitt ("landet", haha).

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #55 : 17. april 2007, 09:15 »
:Smiley
Mest fordi du desperat løser uenigheter med et langt gjesp. Jeg vet ikke, kanskje det er bedre enn dårlig polemikk, men det er iallfall rimelig kjipt.

Du mener altså det er bedre å løse konflikter med et gjesp, eller den klassiske ”nå gidder jeg ikke mer, du er så barnslig ass” eller noe i den duren?

Selvsagt var det ikke vanskelig å forstå hva du mente, du skrev det jo. Du skrev, svart på hvitt, at alle mannlige innslag av ”den kulturen” burde deporteres, og at de kvinnene som ville bli her burde kunne få bli.

Hvordan kunne jeg tolke så konkrete og direkte forslag til tiltak som noe annet enn nettopp det som sto skrevet? Du ga ikke noe tolkningsrom, innse det. Kall en spade for en fuckings spade og gi faen i den ”duh, mente jo egentlig noe annet men du er dum og så det ikke!”-greia di, for den grenser mot det hysteriske.

Hvorfor skulle jeg være i tvil om din mening når du konkretiserte den såpass som du gjorde? Hvis jeg sier at ”jeg hater kvinner, jævla sytete fitter” og et eller annet medlem forteller meg at jeg er en jævla idiot kan jeg ikke bare kjøre den bortforklaringslinja di. ”Mente egentlig ikke alle kvinner, bare eksen min som pulte bestekompisen min, det burde du jo ha skjønt!”.

Jeg skrev jo at misforståelsen var min feil også.

Er vi i en konflikt nå forresten? Du og jeg? for gjespet mitt var kun rettet mot ett av dine nok en gang lange og kjedelige innlegg.


"kulturen" sto i gåsetegn nettopp for å understreke ett poeng ift gitt sak. Som sagt ser jeg at det var klønete, men allikevel.......


At du kaller meg desperat og hysterisk må jeg bare le av. Det er ikke vanskelig å skjønne at du er en av de som liker å kverulere, krangle og prøve å hisse opp folk. Flere ganger i denne tråden presterer du å skrive at andre som ikke er enige med deg er "desperate" o.l.

Det er nok du som er desperat etter å vise alle at du har tilgang på en fremmedordbok.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #56 : 17. april 2007, 12:30 »
Jeg skrev jo at misforståelsen var min feil også.

Ja, det vet jeg, og jeg er fremdeles uenig. Den var ikke din feil også, den var din feil. Du skrev noe helt tappet for tolkningsrom.

gjespet mitt var kun rettet mot ett av dine nok en gang lange og kjedelige innlegg.

Innlegget du på voksent vis ”gjespet” til omtrent på lengde med det du nettopp skrev selv. Om innlegg bestående av mer enn to-tre setninger og ord du ikke finner i læreboka til sjuendeklassinger beklager jeg virkelig det. Jeg kan prøve å bytte ut noen av ordene når jeg skriver til deg, og jeg kan starte med restene av dette innlegget:

At du kaller meg desperat og hysterisk må jeg bare le av. Det er ikke vanskelig å skjønne at du er en av de som liker å kverulere, krangle og prøve å hisse opp folk. Flere ganger i denne tråden presterer du å skrive at andre som ikke er enige med deg er "desperate" o.l.

Det er nok du som er desperat etter å vise alle at du har tilgang på en fremmedordbok.

Jeg prøver ikke å hisse (les: gjøre deg sinna som en bjørn som ikke har fått blåbær på lenge hehelol) deg opp, men mener fremdeles at dine forsøk (les: det du prøver å gjøre) er patetiske (les: dumme som en kjempestor stein man snubler i og får skrubbsår av) og kun viser til din manglende evne (les: noe man klarer å gjøre) til å innrømme (les: gå med på, si seg enig i) at du formulerte (les: hvordan du valgte å si det du ville si) deg på en måte så svekket (les: tom) for tolkningsrom (les: plass til å kunne forstå at du kanskje ikke mente akkurat det du skrev) at det ikke var mange valg man hadde når man leste det.

PS:Hvis du ønsker det: send meg en PM så skal jeg sende deg en ordforklaring på ordene du ikke forstod i de forrige innleggene også.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #57 : 17. april 2007, 12:44 »
Du er jo strengt tatt ikke så veldig mye bedre selv da, Samaritan.. Han gjespet til innlegget ditt; det at du skriver et latterliggjørende innlegg tilbake skulle jo enkelt plassere deg på samme linje som den du mener halo her befinner seg på. Forsåvidt virker han da ikke fullt så dum som du skal ha det til, han gidder vel ganske enkelt ikke å lage en så big deal ut av småtteri som det du selv har for vane å gjøre.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #58 : 17. april 2007, 13:05 »
Du er jo strengt tatt ikke så veldig mye bedre selv da, Samaritan.. Han gjespet til innlegget ditt; det at du skriver et latterliggjørende innlegg tilbake skulle jo enkelt plassere deg på samme linje som den du mener halo her befinner seg på.

Det skal jeg ikke si noe på Smiley

Forsåvidt virker han da ikke fullt så dum som du skal ha det til, han gidder vel ganske enkelt ikke å lage en så big deal ut av småtteri som det du selv har for vane å gjøre.

Nåja, han lager jo en ganske ”big deal” av at jeg bruker fremmedord i skrivinga mi. En velkjent herseteknikk hvor man hentyder at bruk av ord som ikke tilhører mannen i gatas daglige vokabular er meningsløse og kun brukes for å opphøye seg selv.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Sv: Kadra banket opp - nå ble jeg kvalm
« #59 : 17. april 2007, 13:18 »
Lite å gjøre om dagen, gutta?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!