Skrevet av Emne: Arild Haugen  (Lest 12088 ganger)

Utlogget Satser

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: Arild Haugen
« #30 : 18. april 2007, 14:00 »
Den koblingen flere her gjør mellom det som skjedde og innvandring i Norge er totalt absurd. De som kommer til Norge fra Iran er i all hovedsak inbitte motstandere av det systemet de flykter fra. Derfor vil den idiotiske situasjonen Arild opplevde på ingen måte reflektere de iranske innvandrerene vi har i Norge.


Utlogget CharlieB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 82

Sv: Arild Haugen
« #31 : 18. april 2007, 14:03 »
Den koblingen flere her gjør mellom det som skjedde og innvandring i Norge er totalt absurd. De som kommer til Norge fra Iran er i all hovedsak inbitte motstandere av det systemet de flykter fra. Derfor vil den idiotiske situasjonen Arild opplevde på ingen måte reflektere de iranske innvandrerene vi har i Norge.

Hør, hør!
Forskjell på sak og person(er)!
 Mvh
Charlie

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Arild Haugen
« #32 : 18. april 2007, 14:11 »
Så, så - ro deg nedSkjønner du er ung ja, på den måten du argumenterer på: "Du er ikke enig med meg - du er dum". Vel - det pleier ikke funke på meg.
Husk og på: Der nede mener de dette ER sunt og fornuftig. De mener det er VI som er skrudde... (og NEI - jeg er ikke enig).
Når det gjelder lover og regler: De fleste på Arilds alder (til og med de på din alder) kjenner til kvinnesynet der nede. Man skal ikke provosere andre unødig. Jeg sier naturligvis ikke at det er Arilds "feil" at jentene havnet i fengsel - jeg bare påpeker at det er SYND på jentene samme hva du måtte mene om den saken.
Mvh
Charlie

jaja, greit kan innrømme jeg slang inn en unødig kommentar der, men burde tenke deg om litt du og, du nevner en for mange ganger alderen min lism, du vet jo ikke hvor gammel jeg er engang, hva skulle alder ha med emnet å gjøre, det finnes nok 10åringer der ute som er smartere enn 80åringer, så det blir litt dumt å ta med alder i denne sammenheng, skjønner det du sier om at de mener vi er helt skrudde i hodet, for det gjør de helt sikkert, men spør du meg er det mer snakk om at lover skal være for alles beste og måten de behandler kvinner dere nede på blir helt feil så kan tippe rundt 50% av befolkningen der nede er ganske utilfreds med reglementet (altså kvinnene), mens her i vesten er det nok langt mindre som utilfreds, og dermed har vi etter min mening mye bedre lover, altså det er noen lover der nede som er helt drøye, som f eks:

en kvinne kan bli hengt for å være utro om hun blir voldtatt, hun kan også bli hengt for å skade en mann hvis hun prøver å slippe unna en voldtekt, altså hva er det igjen som hun kan gjøre da, bare legge seg ned å dø?

og til slutt: mener det er synd på jentene jeg og, så hvis du mener det ikke er arilds feil så er jeg igrunn enig med deg

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Arild Haugen
« #33 : 18. april 2007, 14:19 »
jaja, greit kan innrømme jeg slang inn en unødig kommentar der, men burde tenke deg om litt du og, du nevner en for mange ganger alderen min lism, du vet jo ikke hvor gammel jeg er engang, hva skulle alder ha med emnet å gjøre, det finnes nok 10åringer der ute som er smartere enn 80åringer, så det blir litt dumt å ta med alder i denne sammenheng, skjønner det du sier om at de mener vi er helt skrudde i hodet, for det gjør de helt sikkert, men spør du meg er det mer snakk om at lover skal være for alles beste og måten de behandler kvinner dere nede på blir helt feil så kan tippe rundt 50% av befolkningen der nede er ganske utilfreds med reglementet (altså kvinnene), mens her i vesten er det nok langt mindre som utilfreds, og dermed har vi etter min mening mye bedre lover, altså det er noen lover der nede som er helt drøye, som f eks:

en kvinne kan bli hengt for å være utro om hun blir voldtatt, hun kan også bli hengt for å skade en mann hvis hun prøver å slippe unna en voldtekt, altså hva er det igjen som hun kan gjøre da, bare legge seg ned å dø?

og til slutt: mener det er synd på jentene jeg og, så hvis du mener det ikke er arilds feil så er jeg igrunn enig med deg

Please, brukt tegnet "punktum" iblandt. Ble helt utslitt av innlegget og fikk dermed ikke med meg innholdet.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Zuul

Sv: Arild Haugen
« #34 : 18. april 2007, 14:33 »
jaja, greit kan innrømme jeg slang inn en unødig kommentar der, men burde tenke deg om litt du og, du nevner en for mange ganger alderen min lism, du vet jo ikke hvor gammel jeg er engang, hva skulle alder ha med emnet å gjøre, det finnes nok 10åringer der ute som er smartere enn 80åringer, så det blir litt dumt å ta med alder i denne sammenheng, skjønner det du sier om at de mener vi er helt skrudde i hodet, for det gjør de helt sikkert, men spør du meg er det mer snakk om at lover skal være for alles beste og måten de behandler kvinner dere nede på blir helt feil så kan tippe rundt 50% av befolkningen der nede er ganske utilfreds med reglementet (altså kvinnene), mens her i vesten er det nok langt mindre som utilfreds, og dermed har vi etter min mening mye bedre lover, altså det er noen lover der nede som er helt drøye, som f eks:

en kvinne kan bli hengt for å være utro om hun blir voldtatt, hun kan også bli hengt for å skade en mann hvis hun prøver å slippe unna en voldtekt, altså hva er det igjen som hun kan gjøre da, bare legge seg ned å dø?

og til slutt: mener det er synd på jentene jeg og, så hvis du mener det ikke er arilds feil så er jeg igrunn enig med deg
jaja, greit kan innrømme jeg slang inn en unødig kommentar der, men burde tenke deg om litt du og, du nevner en for mange ganger alderen min lism, du vet jo ikke hvor gammel jeg er engang,

I følge profilen din er du 19 år. Det tok to og et halv sekund å finne ut. Dessuten sa du lism, det gir en pekepinn

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Arild Haugen
« #35 : 18. april 2007, 14:34 »
haha, jaja, men det har seg sånn at jeg ganske enkelt ikke bruker punktum da Tongue men har da ingenting med denne tråden å gjøre det Wink bagatell lism, for de fleste klarer å lese det lett!

Utlogget Zuul

Sv: Arild Haugen
« #36 : 18. april 2007, 14:36 »
I digress.

Men 9 av 10 lærerer anbefaler punktum for økt lesbarhet.

Utlogget CharlieB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 82

Sv: Arild Haugen
« #37 : 18. april 2007, 14:38 »
jaja, greit kan innrømme jeg slang inn en unødig kommentar der, men burde tenke deg om litt du og, du nevner en for mange ganger alderen min lism, du vet jo ikke hvor gammel jeg er engang, hva skulle alder ha med emnet å gjøre, det finnes nok 10åringer der ute som er smartere enn 80åringer,


Da er vi nok egentlig enige i ganske mye likevel.
Forresten: Du er 19 år. Ingenting å skamme seg over det Smiley
Forresten 2: Det er forskjell på å være smart og det å gjøre KLOKE valg. Kloke valg kommer ofte med livserfaring, ikke alltid av alder.
Forresten 3: Det å respekte andre mennesker og deres meninger er IKKE det samme som å akseptere...
Mvh
Charlie

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Arild Haugen
« #38 : 18. april 2007, 14:40 »
Sjulven... skal man være med å diskutere, så kreves et minstenivå av norskkunnskap. Lism utgår, og tegnsetting inngår. Det blir umulig å ta innleggene dine seriøst hvis ikke. Smiley

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Arild Haugen
« #39 : 18. april 2007, 14:40 »
I følge profilen din er du 19 år. Det tok to og et halv sekund å finne ut. Dessuten sa du lism, det gir en pekepinn
Hvorfor henger du deg opp i det? Har det noe med topic å gjøre? Tror du ikke charlie klarer å si det selv? Utifra det han sier har han tatt en konklusjon på at jeg er ung utifra hvordan jeg skrev, ikke fra hva som står i profilen min. Så det har fint lite med saken å gjøre hva du leser om meg der. Pointet er at når han skrev innlegget visste han ikke noe om alderen min, men han hadde tippet den var lav. Finn deg noe bedre å gjøre enn å pirke på slike småting.

Fornøyd expedite?

Utlogget CharlieB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 82

Sv: Arild Haugen
« #40 : 18. april 2007, 14:43 »
Hvorfor henger du deg opp i det? Har det noe med topic å gjøre? Tror du ikke charlie klarer å si det selv? Utifra det han sier har han tatt en konklusjon på at jeg er ung utifra hvordan jeg skrev, ikke fra hva som står i profilen min. Så det har fint lite med saken å gjøre hva du leser om meg der. Pointet er at når han skrev innlegget visste han ikke noe om alderen min, men han hadde tippet den var lav.
Hei!
Feil - jeg visste hvor gammel du var før jeg svarte deg første gang. Jeg kjenner profilen din jeg og , skjønner du:)

Utlogget Zuul

Sv: Arild Haugen
« #41 : 18. april 2007, 14:44 »
Nei det var nå bare at siden du brukte at han ikke viste som et argument, så sjekka jeg. Og regner med at han er like oppegående og klarer det samme.

Vist du har et problem med at jeg mener noe om det du sier foreslår jeg at du finner deg et annet sted å uttrykke deg enn på et åpent fora

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Arild Haugen
« #42 : 18. april 2007, 14:45 »
Denne tråden har offisielt sporet av....

Utlogget Sjulven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 103
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 103

Sv: Arild Haugen
« #43 : 18. april 2007, 14:48 »
Denne tråden har offisielt sporet av....

enig

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Arild Haugen
« #44 : 18. april 2007, 14:55 »
enig
mm.. I wonder why.

Tråd stengt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!