Skrevet av Emne: Barn, egentrening og "tidskabalen"  (Lest 9968 ganger)

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Barn, egentrening og "tidskabalen"
« : 23. april 2007, 08:41 »
Begynner å dra på åra etterhvert og vurderer å sette småfolk til verden, evt. adoptere eller ta til oss fosterbarn (det er jo noe med det jeg har sagt før: Hvorfor produsere noe det allerede finnes for mye av?) Da lurer jeg litt på om de av dere som har barn og trener selv kan skrive noen ord om hvordan dere får kabalen til å gå opp. Vi har begge full jobb (sambo jobber skift) og sambo driver med hundetrening og jeg med egentrening + at jeg jobber som spinninginstruktør. Ser jo at det allerede er litt for få timer i døgnet og at det ikke akkurat blir flere om vi skulle få småfolk... Men det er jo flere her inne som både har barn, fulle jobber og trener masse selv. Hvordan løser dere dette?

I tillegg lurer jeg litt på om det i det hele tatt er noe negativt med å ha barn? Jeg forventer vel ikke akkurat at noen som har barn kommer til å si at de angrer bittert på det, men fint om jeg kunne fått noen objektive plusser og minuser med det å ha barn.

Honnører venter.  Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Barn, egentrening og "tidskabalen"
« #1 : 23. april 2007, 10:30 »
Egentlig så er man avhengig av et bra gym/ treningsmiljø.

Der hvor jeg og Kikki trener, så kan jeg ta med både 8-åringen og 11 måneder gamle Vilja. Pjokken får ta beinpress mens Vilja trygt krabber rundt.

Det er alltid noen som holder henne under mine tunge bøy, eller hvis hun faller. (Kikki er jo stort sett med også, men det er fult mulig å trene med barna alene)

Ganske mange gym ville forbudt småbarn og slik, men vi er avhengige av å ha det slik, for å få trent...