Skrevet av Emne: Vårslipp ...  (Lest 7400 ganger)

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Vårslipp ...
« #30 : 25. april 2007, 22:55 »
hadde vært artig om det faktisk kom en "dandy" her på forumet, så tråden og faktisk forsvarte eller forklarte det bemerkelesverdige treningsprinisppet de bruker... Wink

Nå dreier ikke "dandyboy" begrepet seg om treningsprinsipper, men mer om image og stil. Leste du starten på tråden?

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Vårslipp ...
« #31 : 26. april 2007, 03:51 »
Kommer vel helt ann på hva du definerer som trent;)
tror du forveksler oppvarming med trening.
du føler vel deg som kongen av haugen i den gjengen der med "trente" menn?


Nå er jeg veldig nøye med hva jeg mener er trent og ikke.

Og forøvrig eier jeg hverken tass eller baller, så heretter kan du kalle meg DRONNINGA på haugen, takk
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Forakt

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 86

Sv: Vårslipp ...
« #32 : 26. april 2007, 08:24 »
Hmm, trodde jeg skulle slippe unna disse dandyboyene, siden jeg trener på et treningssenter med relativt lite medlemmer, men akkurat i det jeg var ferdig med bryst/triceps treninga ruller det inn nja kanskje 5-8 stykker. syltynne 18-20 åringer som kommer for å "pump" seg opp til sommeren. Flirte godt i det jeg gikk ut døre til  gymmet!
"En dag uten Stian, er en dag uten mening"

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Vårslipp ...
« #33 : 26. april 2007, 08:28 »
Nå er jeg veldig nøye med hva jeg mener er trent og ikke.

Og forøvrig eier jeg hverken tass eller baller, så heretter kan du kalle meg DRONNINGA på haugen, takk

Blant de blinde er den enøyde konge(event. dronning)

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: Vårslipp ...
« #34 : 26. april 2007, 08:36 »
plassen jeg bor på er så lite så er omtrent ingen sånne, vet bare om en og han har flytta pga han ble mer upopulær enn det som var sundt xD

Patman

  • Gjest
Sv: Vårslipp ...
« #35 : 26. april 2007, 19:50 »

Og forøvrig eier jeg hverken tass eller baller

Det er da enda godt Smiley

vegrum

  • Gjest
Sv: Vårslipp ...
« #36 : 28. april 2007, 01:41 »
Nå dreier ikke "dandyboy" begrepet seg om treningsprinsipper, men mer om image og stil. Leste du starten på tråden?

Ja. Men hadde vært artig om de faktisk kunne forsvare treningsmåten sin Smiley Jeg ville at en "dandyboy" kunne forsvart "gruppen" sin og hva de gjør Smiley

Patman

  • Gjest
Sv: Vårslipp ...
« #37 : 28. april 2007, 07:26 »
Noen fler som har merket et påtrykk av tråder med guttevalper som vil bli store i løpet av 2 måneder, eller er det bare meg??

Utlogget oyvindskog

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 288
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 288

Sv: Vårslipp ...
« #38 : 28. april 2007, 09:57 »
Ja. Men hadde vært artig om de faktisk kunne forsvare treningsmåten sin Smiley Jeg ville at en "dandyboy" kunne forsvart "gruppen" sin og hva de gjør Smiley

Hvis du prøver å følge med når vi trener sammen vil du kunne observere at jeg benytter meg av en hel del dandyboy prinsipper. Et eksempel på dette er høyreps bicepscurl der man mellom settene sitter med armene over scottcurl benken slik at de ser større ut enn de egentlig er. Dette handler ikke om treningsresultater men om et behov for at andre skal legge merke til min vakre kropp. Et annet prinsipp jeg benytter meg mye av er gradvis avkledning i takt med stigende pomp. Følg med mann, du har ved gjentatte anledninger trent med de to mest dandye gutta i tromsø, men du har jammen ikke lært noe som helst...

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Sv: Vårslipp ...
« #39 : 28. april 2007, 11:52 »
 Grin  Grin  Grin



Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

vegrum

  • Gjest
Sv: Vårslipp ...
« #40 : 28. april 2007, 11:55 »
Hvis du prøver å følge med når vi trener sammen vil du kunne observere at jeg benytter meg av en hel del dandyboy prinsipper. Et eksempel på dette er høyreps bicepscurl der man mellom settene sitter med armene over scottcurl benken slik at de ser større ut enn de egentlig er. Dette handler ikke om treningsresultater men om et behov for at andre skal legge merke til min vakre kropp. Et annet prinsipp jeg benytter meg mye av er gradvis avkledning i takt med stigende pomp. Følg med mann, du har ved gjentatte anledninger trent med de to mest dandye gutta i tromsø, men du har jammen ikke lært noe som helst...

Hehe Smiley Tror dere, ivertfall DU må være den mest drevne og erfarne "dandboyen" i Tromsø - du kan jo alle triksene Smiley

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Vårslipp ...
« #41 : 28. april 2007, 12:34 »
Hvis du prøver å følge med når vi trener sammen vil du kunne observere at jeg benytter meg av en hel del dandyboy prinsipper. Et eksempel på dette er høyreps bicepscurl der man mellom settene sitter med armene over scottcurl benken slik at de ser større ut enn de egentlig er. Dette handler ikke om treningsresultater men om et behov for at andre skal legge merke til min vakre kropp. Et annet prinsipp jeg benytter meg mye av er gradvis avkledning i takt med stigende pomp. Følg med mann, du har ved gjentatte anledninger trent med de to mest dandye gutta i tromsø, men du har jammen ikke lært noe som helst...

Men de viktigste kriteriene for å være en dandyboy har du ikke besvart: Er du sjokoladebrun mesteparten av året? Er du hippere og mer trendy enn David Beckham? (Metrosexetellerannet hva faen det nå måtte bety)? Har du en cabriolet i en eller annen glorete farge stående ute på parkeringsplassen? Trener du med solbriller? Inne? Er det mye bling, bling? Med gullsmykker som er så tykke og tunge at de kunne fungert i treningsøyemed for en strongman? Er du absent (fraværende) 7-8 av årets måneder, mens du har en hormonell oppkjøring det resterende av kalenderåret med en ting for øyet: Se bra ut i en minimal liten string på stranden?

Det koster å være dandyboy  Huh

Serveruler

  • Gjest
Sv: Vårslipp ...
« #42 : 28. april 2007, 13:00 »
jeg blir overasket over hvor svake mange av dem er i forhold til hvordan de ser ut, var på gymmet og så spurte jeg en som så ganske veltrent ut om han kunne spotte når jeg skulle ha en repp på 110. Han så ut som om han hadde godt over 100 i benk iallefall, V-form, bryst og allt. Etterpå ville han ha meg til å spotte når han skulle ta 80 i benk. Jeg tenkte at han kom sikkert til å kjøre til failiure eller noe, men han klarte bare en repp selv, på neste reppen(av erfaring av andre dandys) måtte jeg hjelp han opp med vekten, men kun med to fingre, ellers ville det sett ut som om jeg løftet vekten for han. Jeg tenkte at nå måtte han gi seg men neida, en til; han slapp vekta ner på brystet og så forhåpningsfylt opp på meg der jeg stod, han ventet på at jeg skulle løfte vekta for han en tredje gang...

Jeg tenker at for å ha fremgang med slike treningsmetoder må du nesten ha hatt noe ekstra i grøten...

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Vårslipp ...
« #43 : 28. april 2007, 13:51 »
 
jeg blir overasket over hvor svake mange av dem er i forhold til hvordan de ser ut, var på gymmet og så spurte jeg en som så ganske veltrent ut om han kunne spotte når jeg skulle ha en repp på 110. Han så ut som om han hadde godt over 100 i benk iallefall, V-form, bryst og allt. Etterpå ville han ha meg til å spotte når han skulle ta 80 i benk. Jeg tenkte at han kom sikkert til å kjøre til failiure eller noe, men han klarte bare en repp selv, på neste reppen(av erfaring av andre dandys) måtte jeg hjelp han opp med vekten, men kun med to fingre, ellers ville det sett ut som om jeg løftet vekten for han. Jeg tenkte at nå måtte han gi seg men neida, en til; han slapp vekta ner på brystet og så forhåpningsfylt opp på meg der jeg stod, han ventet på at jeg skulle løfte vekta for han en tredje gang...

Jeg tenker at for å ha fremgang med slike treningsmetoder må du nesten ha hatt noe ekstra i grøten...

Å være "dandyboy" har ingenting med styrke eller treningsmetoder (øvelser, antall reps) å gjøre. Du har dog rett i en ting. Mange av dem har noe ekstra i grøten.

Grin

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: Vårslipp ...
« #44 : 28. april 2007, 15:38 »
Vårslipp på sats også.

Jeg er sikker på at to av de kunne tatt olympisk medalje i rumpesprett i smalbenk.

Støttes av Lånekassen

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!