Skrevet av Emne: sjå stor ut til sommeren  (Lest 16677 ganger)

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #15 : 27. april 2007, 17:37 »
Isteden for å krengle , så er det bare å fastsette at stor og muskuløs blir han ikke på tomåneder. muskler bygges over tid.
Selv om en legger på seg masse på to måneder , så er det umulig å legge på seg mye muskler.

Ha moro i sommer , og heller ha fokus på riktig trening og riktig kosthold hele året, så blir det bedre i sommerene som kommer.


Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #16 : 27. april 2007, 17:44 »
15 år
benkpress: 98kg
beinpress: 200kg

Jeg tror han er litt stor
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #17 : 27. april 2007, 17:47 »
godt sagt:D helt enig!
Skulle vi ikke slutte med å gi sånne negative kommentarer og bare holde det inni oss?

15 år
benkpress: 98kg
beinpress: 200kg

Jeg tror han er litt stor
Han tar garantert ikke 98kg i benkpress hvis han spør hvordan han kan bli "stor" på 2 måneder. Med mindre han er født sånn ofcourse :p
195 høy

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #18 : 27. april 2007, 18:03 »
Skulle vi ikke slutte med å gi sånne negative kommentarer og bare holde det inni oss?
kan vel ikke bare rose folk opp i skyene. kritikk heter det. og en skal vel for faen ikke prøve å skjule det at å gå opp i vekt vha. godt kosthold og trening er verdens hardeste jobb!!

Utlogget bloodredthrone

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 444
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 444

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #19 : 27. april 2007, 18:06 »
Skulle vi ikke slutte med å gi sånne negative kommentarer og bare holde det inni oss?
Han tar garantert ikke 98kg i benkpress hvis han spør hvordan han kan bli "stor" på 2 måneder. Med mindre han er født sånn ofcourse :p
Skjønte ikke helt hva du mente her? Mente du at man må være stor for å ta 98 kg i benken, for det stemmer nok ikke. Eller hva mente du?

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #20 : 27. april 2007, 18:08 »
kan vel ikke bare rose folk opp i skyene. kritikk heter det. og en skal vel for faen ikke prøve å skjule det at å gå opp i vekt vha. godt kosthold og trening er verdens hardeste jobb!!

Det er forskjell på kritikk og konstruktiv kritikk. Sistnevnte er noe alle har godt av, og hvis en ønsker å påpeke noe en ikke liker/synes kan forbedres, så bør en kanskje tenke over hva man skriver. Syns du ikke?
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #21 : 27. april 2007, 18:12 »
Det er forskjell på kritikk og konstruktiv kritikk. Sistnevnte er noe alle har godt av, og hvis en ønsker å påpeke noe en ikke liker/synes kan forbedres, så bør en kanskje tenke over hva man skriver. Syns du ikke?
det er også noe som heter sunn fornuft. råder folk til å prøve det først!

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #22 : 27. april 2007, 18:56 »
Skjønte ikke helt hva du mente her? Mente du at man må være stor for å ta 98 kg i benken, for det stemmer nok ikke. Eller hva mente du?
Mente ikke at en må være stor men en tenåring som lurer på om han kan bli stor på 2 måneder tar nok ikke 98 kg i benken. Men jeg kan jo selvfølgelig ta feil jeg...
195 høy

Utlogget speediie

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 415

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #23 : 27. april 2007, 21:44 »
Ta heller å fokuser på å se machine ut til neste sommer. tren og spis maten din så kommer det sæ etterhvert!
De fleste viktige ting i verden er gjennomført av personer som har fortsatt å prøve selv når det har sett ut som om alt håp har vært ute.

Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #24 : 27. april 2007, 21:54 »
Vel, man kan ta 98kg i benken uten å være spesielt stor, eller så har kisen bare litt dårlig selvtillit og synes han ser liten ut selv om han har nærmere 100kg i benken.
Man blir ikke akkurat så stor av bare benkpress Tongue

Men seff, om man trener og spiser fornuftig samt sover mye ser du forandringer på to måneder, men du blir ikke diger akkurat, men forandring, selvfølgelig er det forandring!

Må bare le når jeg han som skreiv "Du blir ikke litt stor engang". Heh, blir vel som å si at man ikke har fremgang på bare to måneder, noe som man får.
Men du kan jo tenke deg selv: hvis man får litt forandring på to måneder, kan man alikevel satse på om å se stor ut om 14 måneder, altså til sommeren 2008.
Når man får litt fremgang på to måneder kan du jo tenke deg hvor mye fremgang du får på 14 måneder!

Lykke til Smiley
17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Utlogget Cjay85

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 109
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 109

  • Fit happens - Stay strong
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #25 : 27. april 2007, 22:17 »
Ja bare le, forskjell på å bli stor og ha framgang.
Her snakker vi 2 mnd, du får framgang, men du blir ikke seendes stor ut.

Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #26 : 27. april 2007, 22:37 »
Jepp, vel man må ha fremgang for å bli stor. For alt jeg vet, er allerede trådstarteren temmelig 'stor' siden han har nesten 100 i benken, men sliter med et mindreverdighetskompleks (eller noe lignende) siden han spør om hvordan man kan bli stor til sommern.

En kompis av meg sliter med samme greia. Han måler 120-125cm rundt kassa i sommerform og tar 150kg i benken og syns at han ser pinglete ut når jeg synes han ser større ut enn noen av kroppsbyggerene som konkurrerer her i Norge... shit happens Shocked
17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #27 : 27. april 2007, 22:40 »
Du trenger ikke være stor for å ta 100 i benken. En jeg jobber med er veldig tynn, men enda benker han greit 115 kg.
Hadde jeg tippet, så hadde jeg trodd at han hadde tatt kanskje 80kg.
Smiley

Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #28 : 27. april 2007, 23:02 »
Hehe, jeg vet, men som vanlig er de som tar 100kg i benken større enn your average joe iallefall...
Var det ikke noen som sa at din gjennomsnittelige norske utrente tretti-åring tar en plass mellom 65 og 70kg i benken?
Kan ikke gi kildeinformasjon om dette, men hadde vært morsomt å se om det stemte.
17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #29 : 27. april 2007, 23:16 »
nå var vel poenget her at trådstarter hadde så inderlig lyst til å bli jätte stor och jätte stark på 2 måneder og lurte på om noen her på forumet kunne maile over oppskriften på styrkedrikken fra asterix.. skjønner han godt jeg:D

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!