Skrevet av Emne: sjå stor ut til sommeren  (Lest 16662 ganger)

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #60 : 29. april 2007, 00:41 »
Jeg får nesten vondt av å se på beina til han kisen... utrolig spinkle lår i forhold til resten av kroppen.
Ikke overdriv da :p Ikke akkurat spinkle bein det da. (iforhold)
195 høy

Utlogget Unleashed

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #61 : 29. april 2007, 00:52 »
Har man kommet til noen konklusjon i tråden?

Blant utrente folk på din alder er du nok en svær jævel allerede, og med 2-3 måneder til med trening vil du sannsynligvis bli seende enda større ut.

Husker folk ble imponerte når jeg flekset biceps på fest en gang, (dette er ikke en vane :p)  da målte den ca 37cm, hadde trent noen få måneder da. Så størrelse er høyst subjektivt.

Mitt råd, tren tungt, spis mye sunn mat! Og vennene dine vil helt sikkert synes du er stor i sommer.

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #62 : 30. april 2007, 10:18 »
Blablabla, hiss deg ned, ok? Første punkt du bør tenke over hvis du skal bli gigamegaultrahypersuperdupersvær er å sette deg realistiske mål, og det å sikte etter å bli gigamegaultrahypersuperdupersvær på 2 måneder er et heller mindre realistisk mål.

Hvis du vil trene mest volum, sjekk ut HST - Hypertrophic Spesific Training, med andre ord trening med mest fokus på hypertrofi (hypertrofi = muskelvekst), altså volumtrening.

Sjekk ut artikkelen som jeg la ut for deg, skrevet av Børge A. Fargerli. Du bør høre på han fremfor de aller fleste her, samt meg fordi vi har rett og slett bare peiling på hvordan du skal bli stor og sterk, ikke hvordan du skal bli gigamegaultrahypersuperdupersvær.


typisk.. Du prøver å hisse han ned også svarer du sånn? dust.

Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #63 : 30. april 2007, 11:58 »
...og igjen kommer vi innpå det med å klare å kommentere/diskutere uten å slenge dritt.
17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Utlogget berkley

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #64 : 30. april 2007, 14:11 »
Heisann. For å trene volum er det 3*8-12 med vekter som passer deg bra. Men musklene vokser også hvis du trener tungt med 5*5 også. Tren tungt og spis bra. Resultatene kommer etterhvert.
Å bli stor på 2 måneder høres litt for stort ut. Men det spørs om du vil legge på deg fett også ? Eller være helt ribba. Hadde jeg vært deg, hadde jeg bare bulket og trent tunt lenge med kontinutet og bra kosthold.
Lykke til!
Synes folk som bare poster crap kan la være å poste!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #65 : 30. april 2007, 14:21 »
...og igjen kommer vi innpå det med å klare å kommentere/diskutere uten å slenge dritt.
Nå har jo faktisk du prata bare piss i de siste innleggene dine, så veit ikke helt om du er rette person til å uttale deg om dette..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #66 : 30. april 2007, 14:48 »
Hehe, som sagt, er jeg ikke på noen måte en faglært person eller noe sånt når det kommer til trening, kosthold og lignende teamer. Om jeg snakker piss, er det bare å unnskylde. Jeg, som alle andre gjør feil eller forsnakker oss en gang i blandt, og jeg føler at med meg blir det veldig ofte Tongue

Skal skjerpe meg Wink
17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #67 : 01. mai 2007, 03:13 »
Så bra. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #68 : 01. mai 2007, 11:38 »
Spis sunt og tren hardt....

Legger du på deg vekta kjappere enn meg(har nå greid 14 kg på 6 måneder), så må du huske på at ikke _ALT_ blir til muskler. Har målt magen, og den er nå 4-6 cm større enn det den var før Sad

Utlogget kaakak

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #69 : 07. mai 2007, 21:59 »
Spis sunt og tren hardt....

Legger du på deg vekta kjappere enn meg(har nå greid 14 kg på 6 måneder), så må du huske på at ikke _ALT_ blir til muskler. Har målt magen, og den er nå 4-6 cm større enn det den var før Sad
kan garantere deg at det er mikroskopisk lite av de 14 kg som er ren muskelmasse.

Utlogget YoungColeman

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #70 : 16. mai 2007, 17:49 »
Syns moderatorene har gjort en dårlig jobb på dette emne, mye dritt slenging og offtopic. Hva med å prøve å svare på spørsmålet hans i stede for å henge seg opp i all slags mulig små detaljer.
1RM Mark 182,5kg
1RM Benk 145,0kg

Ikke prøvd maks på noe annet Smiley


Egenvekt 82 kg.
19 år

Serveruler

  • Gjest
Sv: sjå stor ut til sommeren
« #71 : 16. mai 2007, 18:43 »
kan garantere deg at det er mikroskopisk lite av de 14 kg som er ren muskelmasse.
enig!!

Utlogget Leieboern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 620
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 620

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #72 : 16. mai 2007, 18:52 »
Syns moderatorene har gjort en dårlig jobb på dette emne, mye dritt slenging og offtopic. Hva med å prøve å svare på spørsmålet hans i stede for å henge seg opp i all slags mulig små detaljer.

trent tungt og spis mye så kan det hende du kommer til og se litt større ut til sommerferien. Men husk ting tar tid så tren tungt som en strongman og spis som en bygger:)

Utlogget håvik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #73 : 16. mai 2007, 19:11 »
Siden det er snakk om så liten tid som det er, og du ønsker å SE stor ut ville jeg ha anbefalt deg å deffe litt. har ikke sett bilder av deg og vet heller ikke hvordan fett% din ligger ann. Mange som gainer godt med muskler når de prøver å få bort fett pga at de endrer kosten sin og spiser mer proteinrik og reinere mat:) uansett - lykke til;)
If you're going through hell, keep going!

Mark: 200kg 4rep, Benk: 100kg 4rep, Bøy: 140kg

Utlogget hombre del año

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

Sv: sjå stor ut til sommeren
« #74 : 16. mai 2007, 19:22 »
No pain no gain, du blir ikke stor til sommeren, eller neste....

Kanke si jeg er mye stor, men gutta som er stor (erfaren) sitter av og til aa ler av de som setter seg maal om aa bli stor i lopet av kortere tid. Trening tar tid, pungtum. Hardt arbeid i 2-3 aar er det jeg har blitt fortalt gir deg bra kropp. Kommer helt ann paa beinbygning (correct me if im wrong). Mange som ogsaaspiser dritt mat men som fortsatt faar ganske bra resultat, mens med andre saa funker ikke det.
Det er seff lov aa sette seg maal, men aa bli stor (utelokket) eller markert til sommern kan bli en hard jobb. Grunnlag, erfaring og kosthold kan evt. gi bra utbytte til sommern hvis du skal prove aa faa best mulig resultat paa 2 mnd. Regner med du skal paa beachen aa flexe litt naar det er syden sessong:D. Klart det!
Lykke til med treninga!
Opp i vekt, opp i musklatur. Må eta sunnere!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!