Skrevet av Emne: Russ kidnappet 13 årig jente-stefar til angrep!  (Lest 12754 ganger)

Utlogget Arnie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

...- Det er ganske graverende for begge parter. Mannen tar loven i egne hender, og det på en særdeles grov måte...


...Det vil ifølge Bjørheim ikke bli reist tiltale mot noen av de involverte, men i løpet av dagen vil de bli innkalt til møte med politiet...
Merkelig at stefaren tok saken i egne hender. Skjønner ikke hvorfor...
I'll be back( bigger than ever before)!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Jeg har ikke sagt at det er direkte polititjenestemenn sin skyld at det er slik har jeg det?

Men det er utrolig mye dårlig politi, så det er sagt.

Skal komme med eksempler utover uka, innimellom slaga på jobben her når jeg får tid.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Har halo lånt kontoen din ikveld? Cheesy

He, he. Skikkelig smart du.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Tonje_86

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 167

Synes det er morsomt at de mener stefaren tok loven i egne hender, for hva gjorde russen da? De kidnappet jo rett og slett en 13-åring. Skulle likt å sett hva politiet hadde gjort hvis det var menn i 30-40årsalderen som gjorde dette stuntet. SKjønner at man ikke kan gå rundt og banke folk fordi de gjør noe teit, men de har seg selv å takke når de gjør slikt.
Høyde: 160 cm
Vekt: 58kg

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Ok, nå kommer det litt.

For en tid tilbake ringte jeg purken fordi noen fyllekjørte med en eldre golf, og kræsja inn i en to-tre parkerte biler, meide nesten ned en fotgjenger og stakk av.

Etter ca 5 min ventetid med pausemusikk ( !!!!!!!! ) var det en streng mann som tok tlf. Før jeg fikk sagt hva jeg ville, måtte han ha fullt personummer, addresse og mitt tlf. ( greit nok, men kunne vel tatt dette i ettertid eller ?? )Etter at jeg fikk sagt hva som hadde skjedd, har det gått nærmere 10 min. og gjerningsmennene er sikkert LANGT borte.

Tenkt scenario: en mann klikker, og skal drepe kona si. Hun sperrer seg inne på do, og ringer politiet, som bruker 5 min bare på å ta telefonen. Dette er hva jeg mener med TREIGT POLITI-JEG DRITER I HVEM SIN SKYLD DET ER AT DE ER TREIGE, POENGET ER AT DE ER TREIGE.

Se på episoden for noen år siden, desperadoen på telemark som skøt hele familien sin med AG 3. Snuten satt i bilen utenfor huset, men turde ikke gå inn
( ikke så rart mtp at de har revolvere mot en ag-3 og ville vente på terror politiet, men allikevel-om ikke politiet skal hjelpe deg, hvem skal da gjøre det? )

Terror politiet brukte lang tid, og de andre ventet uten å gjøre noe. Dette har også selvsagt MYE med ressurser å gjøre, men nok en gang POENGET ER IKKE HVEM SOM HAR SKYLDA POENGET ER AT DE BLIR FOR FEIGE OG TREIGE.

At det er høy henleggelsesprosent og for lange soningskøer er også ett åpenbart ressursproblem, men dette ser jeg ikke grunn til å utdype nærmere.

Man tjener mye mer penger på å være forsvarsadvokat kontra aktor-derfor blir de beste advokatene forsvarsadvokater, slik at folket har dårligere hjelp og de kriminelle best hjelp. Dette er etter min mening helt på trynet.

Straffene i Norge er LATTERLIGE. Flere saker viser at det er langt skumlere for en person å unndra skatt, kontra å voldta en kvinne eller et barn. Sjansene for å dømmes er større om du unnlater å betale moms, kontra f.eks. å være lommemann.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Straffene i Norge er LATTERLIGE.

http://www.abcnyheter.no/node/45849


"24 år gamle John Waagaard ville bare skape debatt om utnevnelsen, men er igjen dømt til å sone 30 dager i fengsel for å ha kastet bløtkake på SVs finansminister."
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget lallemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Tada
Dette er litt herpa opplegg.... La oss si at det står 50 pakistanere med våpen utafor døra og skal inn, så ringer jeg politiet....
Så gidder de ikke å hjelpe fordi jeg ikke kan personnummeret?

Så hvis jeg da tar frem knivsettet og kaster kniver ned fra taket, og dreper/skader noen pakistanere i samma slengen, så er det JEG som vil bli straffa fordi politiet ikke gadd å gjøre noe?

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Dette er litt herpa opplegg.... La oss si at det står 50 pakistanere med våpen utafor døra og skal inn, så ringer jeg politiet....
Så gidder de ikke å hjelpe fordi jeg ikke kan personnummeret?

Så hvis jeg da tar frem knivsettet og kaster kniver ned fra taket, og dreper/skader noen pakistanere i samma slengen, så er det JEG som vil bli straffa fordi politiet ikke gadd å gjøre noe?

Ja?
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Nå skal politiposten på Oslo S legges ned like så greit også.

Takk til alle dere som har stemt på de nye regjeringspartiene våre. Virkelig en flott gjeng vi har der.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Det er jo helt latterlig. Hvem skal håndheve stasjonen da? Vektere? Uten autoritet til å gjøre en dritt.

Det er KUN regjeringen og det forpulte stortinget som er skyld i all den jævelskapen vi ser nå tildags. Jeg skammer meg rett og slett over å faktisk bo i samme landt som de som sitter i regjeringa.
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Arnie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Russ kidnappet 13 årig jente-stefar til angrep!
« #100 : 10. mai 2007, 13:23 »
http://www.abcnyheter.no/node/45849


"24 år gamle John Waagaard ville bare skape debatt om utnevnelsen, men er igjen dømt til å sone 30 dager i fengsel for å ha kastet bløtkake på SVs finansminister."


For lav eller for høy?
I'll be back( bigger than ever before)!

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Russ kidnappet 13 årig jente-stefar til angrep!
« #102 : 10. mai 2007, 20:14 »
For lav eller for høy?

Helt klart for lav. Fortjener minst 1 år i fengsel for den der..
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Russ kidnappet 13 årig jente-stefar til angrep!
« #103 : 10. mai 2007, 20:19 »
Er du virkelig seriøs??!!!1

Sone ett år for å kaste bløtkake?
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Russ kidnappet 13 årig jente-stefar til angrep!
« #104 : 10. mai 2007, 20:23 »
Javisst. VIDAR1 her er jo fra Bryne; jo nærmere Jæren du kommer, jo smartere blir folk... Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!