Skrevet av Emne: Bodybuildere, bol og ungdom  (Lest 57016 ganger)

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #60 : 13. juli 2007, 12:07 »
Ikke glem at mange byggere finansierer eget bruk ved å selge bol til ikke-konkurrerende og ofte yngre gutter. Det at det er LOV å bruke det, gjør veien lettere for mange, og det er også verre å forstå de enorme psykiske belastningene samt de fysiske langtiddskadene, når myndighetene ikke har tatt tak i det.
Ikke glem at mange byggere finansierer eget bruk ved å selge bol til ikke-konkurrerende og ofte yngre gutter. Det at det er LOV å bruke det, gjør veien lettere for mange, og det er også verre å forstå de enorme psykiske belastningene samt de fysiske langtiddskadene, når myndighetene ikke har tatt tak i det.

Når det gjelder AS, er jeg drittlei av å diskutere det med 16 åringer som leser FLEX, eller andre som aldri selv har kjørt kur.

Når det gjelder AS, er jeg drittlei av å diskutere det med 16 åringer som leser FLEX, eller andre som aldri selv har kjørt kur.
'

Det blir som å si at alle som røyker hasj finansierer sitt bruk gjennom å selge til mindreårige. Det er feil.

De med en gjennomsnitts jobb tjener nokk til å kjøpe det de trenger av legemidler.
Du må også huske at byggere ikke er ute på fylla hver eneste helg. Sparer endel penger i lengden av slikt.

Hvis du mener meg så er jeg langt ifra 16år, og jeg leser heller ikke Flex siden dette ikke selges hvor jeg bor. Smiley
Er jo du som driter deg ut i hvert innlegg, de lyser jo av uvitenhet.
oh yeah baby Cheesy

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #61 : 13. juli 2007, 13:50 »
"Er jo du som driter deg ut i hvert innlegg, de lyser jo av uvitenhet."

Det lyser ikke akkurat visdom av dine innlegg heller ...

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #62 : 13. juli 2007, 15:00 »
OK: Jeg kjenner flere som bruker AS. Flere som sikkert er større enn 95% av forumbrukerne her inne. Flere som har stilt både i Norge og også internasjonalt. Den med at de finansierer eget bruk, var kanskje litt på siden av sannheten, men at det er gjengs vanlig at de videreformidler og ofte selger AS er ett faktum. Om man kaller meg uvitende av den grunn, så er det isåfall du som ikke vet.

Neste mann sier så at evt psykiske bivirkninger bare oppstår ved ubalanse og retter seg igjen bla bla bla. gidder ikke engang sitere det. Regelrett pisspreik fra ende til annen. Her lyser det ivertfall uvitenhet. Ja, det stemmer at disse ubalansene forårsaker psykisk stress, men at de automatisk skal rette seg opp igjen; ikke stol på det.
Det siste punktet er at jeg selv har brukt Russere, thaiere, DECA, Sustanon samt annet drit tidligere og følt en del skitt på kroppen selv. Jeg utbasunerer ikke påstander her inne uten at det har rot i egne og kameraters opplevelser. Jeg baserer det ikke på ting jeg har lest, eller hørt på gymmen, eller sett på TVNorge.

Om du mener at AS fortsatt bør være lovlig, så er det helt greit og din mening, min mening er en annen, og det kan man respektere uten barnslige personangrep. Utifra innleggene dine i tråden, håper jeg ikke du er stort eldre enn 16 år mtp modenhetsgraden i språket ditt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #63 : 13. juli 2007, 15:14 »
Neste mann sier så at evt psykiske bivirkninger bare oppstår ved ubalanse og retter seg igjen bla bla bla. gidder ikke engang sitere det. Regelrett pisspreik fra ende til annen. Her lyser det ivertfall uvitenhet. Ja, det stemmer at disse ubalansene forårsaker psykisk stress, men at de automatisk skal rette seg opp igjen; ikke stol på det.
Det siste punktet er at jeg selv har brukt Russere, thaiere, DECA, Sustanon samt annet drit tidligere og følt en del skitt på kroppen selv. Jeg utbasunerer ikke påstander her inne uten at det har rot i egne og kameraters opplevelser. Jeg baserer det ikke på ting jeg har lest, eller hørt på gymmen, eller sett på TVNorge.

Hvis du mener det er pisspreik kan du vel begrunne det med noe siden det er så åpenbart? Og selv om du bruker bol, og kameratene dine bruker bol, så betyr det ikke at du har peiling på emnet av den grunn. Det er mange som oppfører seg som dem har doktorgrad i aas øyeblikket etter dem har satt første sprøyta med testo.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #64 : 13. juli 2007, 15:17 »
Så ditt syn isaken Oddvar, er at psykiske bivirkninger som kommer som følge av AS opphører når "egenproduksjonen" ( av hva da, testo? ) stabiliserer seg igjen?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #65 : 13. juli 2007, 15:23 »
Så ditt syn isaken Oddvar, er at psykiske bivirkninger som kommer som følge av AS opphører når "egenproduksjonen" ( av hva da, testo? ) stabiliserer seg igjen?

... de fleste som får en post-cycle depresjon har den bare til egenproduksjonen har fått stabilisert seg igjen på et brukbart nivå.

Hvis du leser litt før du poster... Wink Hva mitt syn på saken er skal du ta lang rennefart og drite i, det du kan forholde deg til er hva jeg allerede har postet. Men så lenge du ikke klarer å dokumentere noe av det du sier og oppfører deg som en allvitende steroideguru bare fordi du og kameratene dine boler ser jeg ingen grunn til å diskutere da vi sannsynligvis ikke kommer noen vei Wink

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #66 : 13. juli 2007, 15:29 »
Hvorfor ikke bare svare på spørsmålet, men det var tydeligvis litt vanskelig. Kom med noen kilder du da, som backer dine påstander istedet for å bare skrike etter mine kilder. Har allerede forklart inngående hva jeg baserer mine uttalelser på, noe du ikke er i nærheten av å ha gjort.

Forøvrig driter jeg langt i hva du tror du vet om AS, da jeg garantert kan mer enn deg, basert på det du skriver.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Lille-My

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 58

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #67 : 13. juli 2007, 18:47 »
Min mening er, i fare or å få hodet bitt av her: jeg tror mye avden aggresjonen som forbindes med MISBRUK av aas, ligger latent i personen far før. Det gjelder også depresjoner og generell nedstemhet. Bivirkninger er individuelle, både når det gjelder psykiske og fysiske. Det mange som aldri opplever annet enn positive resultater på aas, men som regel er det kun skrekk historiene vi hører om... Legalisere det, er nesten umulig, da det er uten unntak farlige stoffer, som man bør ha god veiledning for å bruke. Det er ikke mulig å fa til på legalt vis..
Noen ganger må man bare si :FUCK IT

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #68 : 13. juli 2007, 18:52 »
Min mening er, i fare or å få hodet bitt av her: jeg tror mye avden aggresjonen som forbindes med MISBRUK av aas, ligger latent i personen far før. Det gjelder også depresjoner og generell nedstemhet. Bivirkninger er individuelle, både når det gjelder psykiske og fysiske. Det mange som aldri opplever annet enn positive resultater på aas, men som regel er det kun skrekk historiene vi hører om...

Honnør Smiley

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #69 : 13. juli 2007, 18:54 »
Ja, vi ser ikke Jay eller Ronnie slå ned folk på gata, når de har skyhøye doser av aas. Jeg er enig at aggresjonen ligger i personen fra før.

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #70 : 13. juli 2007, 18:56 »
Det finnes jo folk som har brukt aas som ikke gir økt aggresjon, som har blitt mer aggresiv på kur. Så det ligger litt i personene fra før av. De har vel lest at man blir mer aggresiv av aas, så det gir en slags placebo effekt?

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #71 : 13. juli 2007, 18:57 »
Det finnes jo folk som har brukt aas som ikke gir økt aggresjon, som har blitt mer aggresiv på kur. Så det ligger litt i personene fra før av. De har vel lest at man blir mer aggresiv av aas, så det gir en slags placebo effekt?

Hvilken type aas er det som ikke gir økt aggresjon?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #72 : 13. juli 2007, 20:01 »
honnør til lillemy... men: Hvorfor legalisere noe som allerede er lovlig?? Wink

Utlogget Lille-My

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 58

Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #73 : 13. juli 2007, 20:24 »
Det jeg mener er at "hele pakken" skal være lovlig. Men jeg kan ikke se at man noen gang skal kunne gå til sin lege og få utskrevet de dosene som man trenger, kun for å bygge muskler. Og når man i utgangspunktet ikke kan regne med et støtteapparat til de som ønsker å bruke det, ser jeg ikke poenget med denne semi-lovligheten.
Noen ganger må man bare si :FUCK IT

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Bodybuildere, bol og ungdom
« #74 : 13. juli 2007, 21:24 »
Et par av min tanker. har ikke greie på jus, så godt mulig jeg tar feil her, men skriver det allikevel...

ville tro at semi-lovligheten bunner i noen prinsipper om at man ikke kan forby alt, dvs. det må være en grunn til å forby det. Sett at steroider er så ufarlig som noen her skal ha det til, hvordan skal man da begrunne en lov som sier at det er ulovlig å bruke det? Da må man isåfall forby å innta ALLE reseptbelagte medisiner hvis man selv ikke har resept.
når det nå diskuteres å gjøre det ulovlig å bruke steroider, så begrunnes det med økt agressivitet og økt psykisk ustabilitet, altså skadelig for en selv og ens omgivelser.

å selge det sier seg nesten selv at er ulovlig. det er heller ikke lov å stå på gata og selge reseptbelagte medisiner.

etter min syn er derfor lovgivning rundt SALG av steroider en helt annen diskusjon enn lovgivning som dreier seg om eget forbruk.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!