Skrevet av Emne: Dette er det mest fantastisk deilige jeg noen gang har sett!!!  (Lest 16090 ganger)

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
hihi okay Grin

Don't flame me (A)
Jeg er faktisk ikke en bitch, selvom det kan virke sånn Wink
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget kriweb

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 211

Jeg er faktisk ikke en bitch, selvom det kan virke sånn Wink

 :Smiley

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget kriweb

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 211
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 211


Utlogget samdamnam

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Blir jo redd vettu, når jeg ser hva du gjorde med han stakkarn... Grin
Who me?

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Blir jo redd vettu, når jeg ser hva du gjorde med han stakkarn... Grin
Det er slik man lærer, det var slik jeg lærte og fortsatt lærer! (thank u thyve Grin)
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

hahaha skjønner ikke at folk kan bli så sinna fordi om en person mener at kvinnelige byggere ikke er fint...Må da være lov å si det?

Akkurat som 99% av venninnene mine ikke syns at mannlige byggere er fint, klikker ikke på de av den grunn jeg.. Grin

Tingen er at vi har ulike preferanser når det er snakk om det motsatte kjønn (for noen samme kjønn Tongue) og det må derfor være lov å si hva en mener er fint og hva som er styggt...sålenge det ikke er snakk om personangrep/mobbing

PS. Dama va H-O-T
Men JEG flamer deg... Ingen tilter over : "Damebyggere er stygt"
Fordi det er et helt tannløst utsagn, en personlig mening, som alle har rett til å ha. Men hvis du leser første innlegg, så var det ikke det som stod.. Første innlegg, og stort sett alle trådstarter kom med etter var fullstendig latterlige forsøk på å ro inn en i utgangspunktet ikke-eksisterende logikk.

Men unge gutter med store ego har vansker med å innse egne feil, spesielt når det er en jente som korrigerer dem...

Patetisk. Wink

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114


Dette er ett terningsforum hvor alle har forskjellige mål

Yahtzee!
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Men JEG flamer deg... Ingen tilter over : "Damebyggere er stygt"
Fordi det er et helt tannløst utsagn, en personlig mening, som alle har rett til å ha. Men hvis du leser første innlegg, så var det ikke det som stod.. Første innlegg, og stort sett alle trådstarter kom med etter var fullstendig latterlige forsøk på å ro inn en i utgangspunktet ikke-eksisterende logikk.

Men unge gutter med store ego har vansker med å innse egne feil, spesielt når det er en jente som korrigerer dem...

Patetisk. Wink

Det gjelder ikke bare unge gutter Expedite!
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Er du ikke ung?

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Er ikke du gammel?
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget samdamnam

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

hms...ser ikke helt problemet med å si at mann ikke finner kvinnelige/mannlige byggere attraktiv

PS. Forsvarer dog ikke måten han uttrykte seg på.
Who me?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

hms...ser ikke helt problemet med å si at mann ikke finner kvinnelige/mannlige byggere attraktiv
Ikke jeg heller.. Kan du ikke lese?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Er ikke du gammel?
Har jeg problemer med å ta imot korreks fra ei jente hvis hun helt klart har rett, og jeg helt klart er en tufs til å argumentere?

Når du kommer med en slik en: "Det gjelder ikke bare unge gutter Expedite!" Så må du kunne følge opp med hva du mener.. et eksempel på en gammel mann som får stå som eksempel på at jeg egentlig bare burde skrevet.. MANN! Smiley

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Har jeg problemer med å ta imot korreks fra ei jente hvis hun helt klart har rett, og jeg helt klart er en tufs til å argumentere?

Når du kommer med en slik en: "Det gjelder ikke bare unge gutter Expedite!" Så må du kunne følge opp med hva du mener.. et eksempel på en gammel mann som får stå som eksempel på at jeg egentlig bare burde skrevet.. MANN! Smiley

Her kommer oppfølgeren:  Wink

Jeg reagerer på at mange unge medlemmer blir behandlet med mindre respekt enn de litt eldre. Det kan virke som om en 15åring og en 25åring ikke er likeverdige.

Hver dag ser jeg mange latterlige utsagn på forumet. De fleste ignoreres, men mange er så provoserende/diskriminerende at jeg ikke klarer å overse dem. Det har seg slik at flesteparten kommer fra gutter under 18. MEN det kommer også mye oppgulp fra mennesker som (forhåpentligvis) er ferdige med puberteten, og som ikke sitter inne med en masse opprørstanker. Jeg opplever at de som er ute av tenårene får tilsnakk på en mer respektfull måte. Det finnes selvsagt unntak her også.

Personlig føler jeg at mine spørsmål blir besvart, og jeg har aldri fått nedverdigende eller provoserende kommentarer fra verken moderatorer eller eldre medlemmer. Jeg vil bare fram til at unge menn kan være smartere enn eldre. Og det er ikke bare de under 18 som kommer med patetiske utsagn.  dry

Vi har før hatt en diskusjon angående språklig kraftskyts, og jeg er enig med deg i at en skal kunne bruke kjeften en gang iblant, uten å være for veik eller for frekk. Smiley
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!