Skrevet av Emne: Soverommet stinker!  (Lest 6848 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Soverommet stinker!
« #30 : 16. mai 2007, 17:09 »
cilit BANG

clit BANG? Er det et slags glidemiddel?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Soverommet stinker!
« #31 : 16. mai 2007, 17:09 »
Er du sikker på at du ikke har bæsj i nesa?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Soverommet stinker!
« #32 : 16. mai 2007, 20:04 »
clit BANG? Er det et slags glidemiddel?


glidemiddel som fjerner vondt lukt, egner seg spesielt for analsex
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Soverommet stinker!
« #33 : 17. mai 2007, 20:18 »
Takk, prøver så godt jeg kan.



Grin

Har ikke planer om å flytte til Stavanger da? Kjenner noen som driver med hunde- og kattepensjonat. Kunne sikkert fått deg et bur der, om du hadde vært interessert. biggrin

Takk, takk! Skal notere det bak øret om situasjonen skulle oppstå.  Grin

Er du sikker på at du ikke har bæsj i nesa?


Tanken har slått meg, men hvor skulle den komme fra? Dessuten pusset jeg nesa før jeg sniffet.

glidemiddel som fjerner vondt lukt, egner seg spesielt for analsex

Noe slikt kan du stille i "Skaperen" neste sesong med! Du har herved min stemme!  Grin

Dagens status: Så på værmeldingen i går kveld at det skulle bli nattefrost. Kunne ikke passet bedre! Overmadrass, dyne og puter MED sengesettet på ble hengt opp ute og lagt på plass igjen i formiddag. Tok en liten høneblund på 1 times tid, for å få litt "kennyo-sovelukt" i senga igjen. Tok en tusletur med hundene og en ny snifferunde da jeg kom tilbake. Det har i alle fall hjulpet en del med "frostluftingen", men litt lukt er det fortsatt. Heller nok mot ny seng ja, men nå er det i alle fall mulig å leve der en liten stund til!  Grin

Utlogget Omen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 136

Sv: Soverommet stinker!
« #34 : 21. mai 2007, 16:08 »
Hmm, er dette standarden for de fleste innleggene på forumet eller :Smiley

BTW, det er bedre og satse på bil ja, har seng i bilen min jeg >Cheesy

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Soverommet stinker!
« #35 : 21. mai 2007, 20:03 »
Jeg hadde hevet ut senga på dagen! HELE! Når bakterier lukter så er det _mange_ av dem. Som i gamle joggesko, kan visst være bærer av sånne ekle virus man kan bli syk av. Dette har jeg sett på Operah hvor de tok sånne bakteritester på ting. Luktet skoene dine? Kast dem var rådet.....tipper senga minst like kastverdig hvis den stinker.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Soverommet stinker!
« #36 : 22. mai 2007, 07:43 »
Hmm, er dette standarden for de fleste innleggene på forumet eller :Smiley

BTW, det er bedre og satse på bil ja, har seng i bilen min jeg >Cheesy

Man har store problemer og små problemer. Det meste får man svar på her inne. Dette er vel det som kan kalles et stort, lite problem.  Grin Seng i bilen? Jobber du for Rocco?  Grin

Jeg hadde hevet ut senga på dagen! HELE! Når bakterier lukter så er det _mange_ av dem. Som i gamle joggesko, kan visst være bærer av sånne ekle virus man kan bli syk av. Dette har jeg sett på Operah hvor de tok sånne bakteritester på ting. Luktet skoene dine? Kast dem var rådet.....tipper senga minst like kastverdig hvis den stinker.

Nå har faktisk lukta kommet seg litt etter "nattsjokket" da vi lot overmadrassen, dyna og putene henge ute i kulda. Men ja: Det heller nok mot ny seng. Utfordringen nå er bare at vi ikke vil kjøpe en kjip seng når vi først skal kjøpe. Og da blir det fort mye pæng av det.  Undecided  Men for all del, en god, luktfri seng er vel ikke det dummeste man kan bruke penger på.  Wink

Edit: Og det bringer meg videre: Er det noen gode forslag til madrasser? Merke / modell / forhandler etc? Vil gjerne ha en litt hard type selv, mens sambo er mer en "medium-foretrekker". Ja og så må det være 150 x 200 cm.

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Soverommet stinker!
« #37 : 22. mai 2007, 19:17 »
Man har store problemer og små problemer. Det meste får man svar på her inne. Dette er vel det som kan kalles et stort, lite problem.  Grin Seng i bilen? Jobber du for Rocco?  Grin

Nå har faktisk lukta kommet seg litt etter "nattsjokket" da vi lot overmadrassen, dyna og putene henge ute i kulda. Men ja: Det heller nok mot ny seng. Utfordringen nå er bare at vi ikke vil kjøpe en kjip seng når vi først skal kjøpe. Og da blir det fort mye pæng av det.  Undecided  Men for all del, en god, luktfri seng er vel ikke det dummeste man kan bruke penger på.  Wink

Edit: Og det bringer meg videre: Er det noen gode forslag til madrasser? Merke / modell / forhandler etc? Vil gjerne ha en litt hard type selv, mens sambo er mer en "medium-foretrekker". Ja og så må det være 150 x 200 cm.

Faktisk så scoret Sultan-serien til Ikea meget bra i en test foretatt av Tv2 tror jeg( mulig det var noen andre som testet, husker ikke, kan sikkert googles).

Finnes jo masse dyrt og flott men visstnok så var de Sultan meget bra for en relativt billig penge.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Soverommet stinker!
« #38 : 22. mai 2007, 20:22 »
Takk for tips! Skal sjekke ut den, selv om det innebærer tur til et av stedene jeg hater mest i verden (Ikea). Men en kjapp morgentur dit for å sjekke denne ut er det vel verdt likevel. I alle fall om det innebærer en god seng til en rimelig penge.  Smiley Det eneste er vel at Ikea har så teite mål på madrassene sine, mener de er 160 i stedet for 150. Men 10cm. over tror jeg skal gå greit likevel. Takker!  Cheesy

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Soverommet stinker!
« #39 : 23. mai 2007, 09:15 »
Det er verdt å legge litt ekstra penger i en god seng. Det er mulig at IKEA madrassene er gode, men er de det om 5-6 år ? Neppe.... Dårlige senger er et helvete etter kort tid.

Mitt tips er å legge litt ekstra i det; man får som regel det man betaler for.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Soverommet stinker!
« #40 : 23. mai 2007, 09:29 »
Det er verdt å legge litt ekstra penger i en god seng. Det er mulig at IKEA madrassene er gode, men er de det om 5-6 år ? Neppe.... Dårlige senger er et helvete etter kort tid.

Mitt tips er å legge litt ekstra i det; man får som regel det man betaler for.

I utgangspunktet enig i det, men det finnes ingen regel uten unntak. En kollega med splitter ny Mercedes E-klasse (kjøpte den i 2005) er et godt eksempel: Det er DEN bilen på jobben som er oftest på verksted (Rust, mekaniske problemer, elektriske problemer, lekkasjer)!

Edit: Det morsomme er at den "kjipe" Fiat Punto'en til en annen kollega går som en klokke!  Grin

Her er forøvrig testen som Ramp! viser til: https://forbrukerportalen.no/Tester/2005/madrassetest Madrassene er testet over en simulert 10-årsperiode. Likevel kommer Ikea godt ut. Men i likhet med bilkjøp, skal også massevis av madrasser testes av de som skal bruke dem: Oss.  Wink

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Soverommet stinker!
« #41 : 23. mai 2007, 09:35 »
Men Mercedesen har jo garantier, har Fiaten tilsvarende ? Men ser jo poenget ditt, derfor jeg kjøpte VW... Wink

Uansett, skumgummimadrasser er jeg alltid litt skeptisk til for min del. Hvordan simulerer man 10 års bruk på kort tid foresten Huh

NB!!! Hvis du leser testet så teller IKKE sammensynking etter simulert bruk i 10 år noe i testen. Det var ikke en av de punktene som ble vektlagt så vidt jeg kan skjønne.... Huh
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Soverommet stinker!
« #42 : 23. mai 2007, 10:01 »
Åjoda (kommer inn under holdbarhet):

Sitat:

HVA ER TESTET
Vi har testet følgende:


- hvor godt madrassen transporterer fukt


- hvor godt madrassen isolerer


- på hvilken måte madrassen tilpasser seg kroppen, herunder hvordan madrassen håndterer trykk fra kroppsdeler med forskjellig tyngde, hvor stabil og hvor elastisk den er.


- hvor god holdbarheten er. Dette er gjort ved å simulere ca. 10 års bruk ved hjelp av en tung valse. Etter holdbarhetstesten har vi sjekket om madrassen har blitt innsunket på midten der hvor eieren ligger, om det har oppstått skader på madrassen, og hvordan madrassens form er etter 10 års simulert bruk.

13 av de 16 madrassene er også testet for hvor lett-antennelige de er. Alle besto testen.

Samtlige madrasser er testet for innhold av skadelige kjemikalier. Det ble ikke funnet uønsket høye mengder av farlige stoffer i disse kjemiske testene.



 Wink

Ble forøvrig beroliget da jeg leste at det var en valse de brukte, ble kvitt diverse stygge bilder på netthinnen da.  Grin

Joda Mercen har garantier, noe som leverandøren har fått merke. Dog har de aldri prøvd å fraskrive seg ansvaret her og det er jo bra.  Smiley Lurer jo på om det er derfor Mercedes er så dyre, fordi de må dekke inn alle utgiftene sine til garantireparasjoner?  what

Fiat vs. Mercedes garantier:

Fiat: 3 år/100 000 km-garanti, 8 års rustgaranti, 3 års lakkgaranti og 3 års fri veiservice.

Mercedes: 3 år/100 000 km-garanti, fant ikke flere detaljer, men 3 års lakkgaranti og 8 - 12 år på rust er vel vanlig hos de fleste bilmerker. Altså ingen vesentlig garantiforskjell på disse to bilmerkene ut fra det jeg kunne se.

Men Mercen er jo penere og har bedre seter og generell komfort osv. da. Men om det er verdt en så stor prisforskjell får jo bli en vurderingssak. Wink

Så klarte jeg å få denne tråden inn på bil-sporet også...  Huh

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Soverommet stinker!
« #43 : 23. mai 2007, 10:05 »
Det er verdt å legge litt ekstra penger i en god seng. Det er mulig at IKEA madrassene er gode, men er de det om 5-6 år ? Neppe.... Dårlige senger er et helvete etter kort tid.

Mitt tips er å legge litt ekstra i det; man får som regel det man betaler for.

har hatt min seng i over 9 år , og den er knall. Det er dog den dyreste de har , med dyrest overmadrass også.
Dessuten blir bådeseng og overmadrss renset et par ganger i året . Da jeg er allergiker , vet du . Middtrekk på madrass og overmadrasser er det invistert i , så her er nok fint lite rukkel som kryper i madrassen, og derfor forlenger levetiden.

Nå er jeg verdens største sovetryne , men evige putemerker i fjeset , så senga mi er godt brukt, og fortsatt like god å snorke i  Cheesy
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: Soverommet stinker!
« #44 : 23. mai 2007, 10:09 »
Godt å høre! Har en venninne som også er allergiker og bruker midd-trekk. Eneste negative er at det bråker og knitrer noe inni granskauen, ifølge hennes samboer!  Angry Men nå deler jeg ikke soverom med henne da...  Wink Blir neppe noe slikt trekk hos oss altså, siden vi ikke er allergikere. Vi er så glade i dyr likevel, så litt liv og røre i madrassene får vi tåle. Men vi kunne vært flinkere til å vedlikeholde trekkene, der har vi et forbedringspotensiale.  Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!