Skrevet av Emne: Hva faen gikk galt?  (Lest 5348 ganger)

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Hva faen gikk galt?
« #15 : 02. juni 2007, 19:10 »
Honnør

Sitat
Nei, vi er nok ikke det. Idrett i dag handler om å vinne. Men inne i blant alt dette finnes ildsjeler, folk som aldri vinner, men som er villig til å ofre seg for sin idrett. Som er villig til å slite dag etter dag for å bringe fram andre som kanskje kan vinne. De som arrangere, promoterer, trener, sliter og jobber utrettelig fordi de elsker det de driver med. Fordi de vil dele det med andre. Selv om noen av de andre bryter ned. Selv om folk driter i hva de gjør. Selv om ingen synger sanger om dem, lager filmer om dem eller gir dem millioner for det de gjør.

Var ikke på Nsm, men fikk høre fra andre at selv om han ikke fikk til alle øvelsene like bra, så sto han på og pusha det andre deltagerene. Vil derfor rette en honnør Til Egil aka Expedite. (siden dette avsnittet minnet litt om han).

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Hva faen gikk galt?
« #16 : 02. juni 2007, 19:17 »
Honnør

Var ikke på Nsm, men fikk høre fra andre at selv om han ikke fikk til alle øvelsene like bra, så sto han på og pusha det andre deltagerene. Vil derfor rette en honnør Til Egil aka Expedite. (siden dette avsnittet minnet litt om han).

Ikke for å virke negativ, men det er mange rundt om i Norge som er slik. Egil vises bedre enn mange pga. den personen han er, men det betyr ikke at de andre bidrar mindre.

Egil skjønner hva jeg mener her ihvertfall.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Hva faen gikk galt?
« #17 : 02. juni 2007, 20:13 »
Ikke for å virke negativ, men det er mange rundt om i Norge som er slik. Egil vises bedre enn mange pga. den personen han er, men det betyr ikke at de andre bidrar mindre.

Egil skjønner hva jeg mener her ihvertfall.

Ja ja, klar over det Smiley, men ville nå allikevel dra frem Egil, selv om jeg vet om flere som er som han. Har dessuten lagt merke til hans engasjemang på her tf Smiley.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hva faen gikk galt?
« #18 : 02. juni 2007, 23:52 »
jeg mister helt hodet på slike konkurranser... når en kompis står knyttet fast i en lastebil, og sliter, så MÅ jeg frem og heie!!! *Gliz!*

Takker for skryt

Smiley

Utlogget Zuul

Sv: Hva faen gikk galt?
« #19 : 03. juni 2007, 13:28 »
Alsgaard var en klok mann. Istedet for å bruke tid og energi på å mistenke andre konkurrenter brukte han den tiden på noe mere nyttig som f. eks. trening for å bli en ennda bedre skiløper.

der er det faktisk en del som har noe å hente

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!