Skrevet av Emne: Jenter kan bygge muskler...?  (Lest 4981 ganger)

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget elicca

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 130

SV: Jenter kan bygge muskler...?
« #1 : 04. november 2006, 20:44 »
Grei artikkel med mye fornuftig. Det jeg synes det er rart at han ikke nevne er at  mer muskler gir høyere forbrenning. Kaloriinntaket  på den dietten er alt for lavt for meg , men det kan jo kansje fungere for de som trener veldig lett, er i ro hele dagen og ikke har studier/jobb å tenke på. Britney eksemplet er ikke helt bra med tank på at du første bildene er retusjert, mens de andre er tat på en konsert.Er jo også naturlig at kroppen forandrer ser fra du er 17 til du er 23/24.

Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
Sv: Jenter kan bygge muskler...?
« #2 : 17. april 2007, 19:20 »
Antakelig den beste artikkelen jeg noen gang har lest. Flere av jentene på skolen min trener mage hele tiden og når jeg spør dem om de trener for å få sixpack, store muskler o.l, får jeg alltid svaret at jenter som har store muskler og sixpack er stygt.

Hvorfor trener fjortissbabesa omtrent bare mage når de synes at sixpack på damer er stygt?

Personlig synes jeg at jenter som trener vekter er det mest sexy som finnes <3
Det at de har en sixpack bare topper kaka <3
17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Jenter kan bygge muskler...?
« #3 : 09. juni 2007, 00:38 »
Veldig bra artikkel - som jeg endelig fikk tid til å lese! Honnør til djevelens advokat for å poste den. Orket ikke registrere meg slik at jeg fikk med meg debatten, hadde vært interessant å høre hva folk reagerte på.

Fikk dessuten bekreftet det jeg har mistenkt lenge - både at det ikke er sant at jenter ikke kan bygge og at treningsveiledere/pt'er vanligvis ikke kan noe som helst om trening for damer.

Hadde vært interessant å prøvd programmet, men dietten høres fullstendig syk ut når en bruker kg som måleenhet. Kroppsvekt * 10 = antall kalorier går kanskje når du regner i stones.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Sv: Jenter kan bygge muskler...?
« #4 : 25. juni 2007, 16:58 »
Jenter burde fokusere mer på knebøy og strak mark Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!