Skrevet av Emne: Intervju med Line Marion Nielsen  (Lest 5466 ganger)

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Intervju med Line Marion Nielsen
« : 02. juli 2007, 23:40 »
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Intervju med Line Marion Nielsen
« #1 : 03. juli 2007, 01:50 »
Bra framgang, flotte mageruter!
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Serveruler

  • Gjest
Sv: Intervju med Line Marion Nielsen
« #2 : 03. juli 2007, 13:16 »
sikker på at høyde og vekt stemmer? liksom 177 og 56 kg!!! jeg kjenner en på den høyden, kanskje litt lavere til og  som er spinklere  totalt uten skulder / ryggbredde som veier 60kg.

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Intervju med Line Marion Nielsen
« #3 : 03. juli 2007, 13:29 »
sikker på at høyde og vekt stemmer? liksom 177 og 56 kg!!! jeg kjenner en på den høyden, kanskje litt lavere til og  som er spinklere  totalt uten skulder / ryggbredde som veier 60kg.

I konkuranseform? Wink
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Serveruler

  • Gjest
Sv: Intervju med Line Marion Nielsen
« #4 : 03. juli 2007, 13:55 »
I konkuranseform? Wink

ja hvis personen hadde hatt muskler Tongue neida, har jo normalt med muskler da Wink og omtrent uten fett

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Intervju med Line Marion Nielsen
« #5 : 03. juli 2007, 14:39 »
Det blir vanskelig å sammenligne slikt.

Noen har tykk benbygning mens andre har tynn benbygning.
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Intervju med Line Marion Nielsen
« #6 : 03. juli 2007, 15:35 »
Det blir vanskelig å sammenligne slikt.

Noen har tykk benbygning mens andre har tynn benbygning.

Hva er forskjellen i vekt på en person med såkalt tykk benbygning og såkalt tynn benbygning gitt at gitt at begge er like høge?


I følge NIH er det en myte at enkelte har "tyngre benbygning" enn andre.

I følge en undersøkelse som var gjort var største forskjellen på flere manneskjeletteter ubetydelig.

Denne myten kan vel legges i mytekisten sammen med utsagn som "han er senesterk". Smiley


Vektforskjeller mellom individer av samme høgde og kjønn kan forklares av mange faktorer.

En faktor kan f.eks være fordelingen av muskulatur. Typisk vil en person som har mye muskulatur i bryst/armer veie mindre enn en som har mye muskler i rumpe/ben/rygg.

Andre faktorer kan være fettprosent, vanninnhold i kroppen osv.

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: Intervju med Line Marion Nielsen
« #7 : 03. juli 2007, 20:58 »
SYKT bra at hun har greid å komme i konkuranse etter bare 2 år med seriøs trening!!!
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Intervju med Line Marion Nielsen
« #8 : 03. juli 2007, 21:12 »
sikker på at høyde og vekt stemmer? liksom 177 og 56 kg!!! jeg kjenner en på den høyden, kanskje litt lavere til og  som er spinklere  totalt uten skulder / ryggbredde som veier 60kg.

Forskjeller på kvinner og menn Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Nick95

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 328

  • ..
Sv: Intervju med Line Marion Nielsen
« #9 : 04. juli 2007, 12:57 »
Hva er forskjellen i vekt på en person med såkalt tykk benbygning og såkalt tynn benbygning gitt at gitt at begge er like høge?


I følge NIH er det en myte at enkelte har "tyngre benbygning" enn andre.

I følge en undersøkelse som var gjort var største forskjellen på flere manneskjeletteter ubetydelig.

Denne myten kan vel legges i mytekisten sammen med utsagn som "han er senesterk". Smiley

Her gjør du en klassisk feil ved og si at tykk er det samme som tung. Tykk, bred, vid osv har ikke noe med vekt og gjøre.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Intervju med Line Marion Nielsen
« #10 : 04. juli 2007, 14:16 »
Her gjør du en klassisk feil ved og si at tykk er det samme som tung. Tykk, bred, vid osv har ikke noe med vekt og gjøre.

Kverulant. Wink

janne

  • Gjest
Sv: Intervju med Line Marion Nielsen
« #11 : 05. juli 2007, 20:41 »
sikker på at høyde og vekt stemmer? liksom 177 og 56 kg!!! jeg kjenner en på den høyden, kanskje litt lavere til og  som er spinklere  totalt uten skulder / ryggbredde som veier 60kg.

Husk på at hun kun har trent i 2 år, så hun har nok ikke rukket å få opp muskelmassen så veldig enda. Selv er jeg 168cm og veier 57 kg i konkurranseform.....og jeg blir IKKE regnet som en spesielt stor bodyfitness utøver (heller en av de mindre vil jeg tro).

Utlogget Line Marion

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

Sv: Intervju med Line Marion Nielsen
« #12 : 13. august 2007, 16:02 »
Hehe..morro å se alle kommentarene...har ikke sett de før nå.  biggrin
Vekt og høyde stemmer...jeg har alltid vært ei spinkel jente og har alltid "slitt" med å legge på meg..dvs jeg har kunne spise hvor mye som helst og hva som helst uten å legge på meg. I fitness-sammenheng er det en ulempe, siden man stort sett klarer å bygge mer muskler med litt mer fett på kroppen.  Tongue

Jeg har imidlertid jobbet med saken...spist som aldri før..gått off-season med organisert inntak av tilstrekkelig med kalorier for å klare å legge på meg. Har trent beinhardt og er spent på hvordan konkurranseformen kommer til å være i år.  Cheesy

Det vil tiden vise. Jeg har nok ikke økt så mye, men forhåpentligvis klart å bygge et par kg med muskler. Uansett, jeg gir ikke opp. Jeg er bare 25, og mange av de beste fitness-utøverene er over 30!  Grin

janne

  • Gjest
Sv: Intervju med Line Marion Nielsen
« #13 : 13. august 2007, 19:11 »
Hehe..morro å se alle kommentarene...har ikke sett de før nå.  biggrin
Vekt og høyde stemmer...jeg har alltid vært ei spinkel jente og har alltid "slitt" med å legge på meg..dvs jeg har kunne spise hvor mye som helst og hva som helst uten å legge på meg. I fitness-sammenheng er det en ulempe, siden man stort sett klarer å bygge mer muskler med litt mer fett på kroppen.  Tongue

Jeg har imidlertid jobbet med saken...spist som aldri før..gått off-season med organisert inntak av tilstrekkelig med kalorier for å klare å legge på meg. Har trent beinhardt og er spent på hvordan konkurranseformen kommer til å være i år.  Cheesy

Det vil tiden vise. Jeg har nok ikke økt så mye, men forhåpentligvis klart å bygge et par kg med muskler. Uansett, jeg gir ikke opp. Jeg er bare 25, og mange av de beste fitness-utøverene er over 30!  Grin

Helt sant som du sier. Det tar tid å bygge muskler, spesielt for oss jenter som i utgangspunktet er spinkle. Selv hadde jeg trent i 5 år før jeg stod på scenen første gang, så jeg er svært imponert over det du har fått til i løpet av kun 2 år.

Skal du konkurrere nå til høsten forresten? Blir gøy å se, håper bare jeg kommer meg innover, venter jo baby når som helst nå, så det kan jo bli problematisk mtp amming og slikt Smiley

Lykke til uansett, og som du sier, du har mange år foran deg, se bare på Monica som nettopp ble proff, og hun har jo passert 30 år Wink

Utlogget Line Marion

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

Sv: Intervju med Line Marion Nielsen
« #14 : 13. august 2007, 20:47 »
Takker for all oppmuntring! Det trengs i en idrett som dette. Man kan alltid bli bedre, og det er fort gjort å tro at man ikke kan stille bare fordi man er "ny" i gamet eller ikke føler at man er god nok. Erfaring er kjempeviktig å få med seg uansett, og kanskje nettopp det at man stiller noen ganger før man er på sitt beste er med på at man kommer til toppen tidligere?  Wink Man ser veldig godt på scenen hvem som er scenevandt og har poseringene inne i hvert fall.  Smiley

Gratulerer så mye med verdensborgeren som snart ankommer!  biggrin Da har du nok en hektisk og spennende tid i møte og ikke minst mye hygge!  Cheesy Er veldig kjekt å se at det går an å kombinere familie og barn med denne sporten også. Dere som får til det beundrer jeg!

Jobber mot NM nå ja, så disse 8 ukene blir veldig spennende! Er utrolig spent på formen i år, samtidig som jeg også i denne perioden skal fullføre master oppgave og ha eksamen i Fitness Grunnkurs. Men mitt motto er som alltid: man kan det man vil!  Wink 

Lykke til med bebisen!  biggrin


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!