Skrevet av Emne: Robben's treningslogg  (Lest 1278 ganger)

Utlogget Robben

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2

  • jaah
Robben's treningslogg
« : 30. desember 2008, 21:59 »
Hei. Lager denne tråden fordi det er greit å ha noe å se tilbake til, og at det er litt lettere og følge med på progresjonen. Smiley Er 189 høy og veier for tiden 94 kg, spiser masse mat og tar ingen kosttilskudd bortsett fra tran. Trener som regel styrke annenhver dag, noe avhengig av formen.
Jeg trener for tiden ikke på noe treningsstudio, men trener tae kwon do sammen med styrketrening. Når det kommer til styrketreninga, så trener jeg i garasjen der jeg har en benk, samt noen manualer og et multiapparat, men det blir skjelden brukt. (noe ala det her http://www.gym2000.com/var/shop_site/storage/images/produkter/multiapparater/abilica_multi_960/62145-1-nor-NO/abilica_multi_960_productfull.jpg)
Det er en bærebjelke i taket som jeg bruker til liggende chins.


Har prøvd å være litt kreativ med treningsopplegget, noe dere sikkert skjønner hehe Tongue
Startet å skrive logg den 15 desember, så slenger opp det også jeg Smiley
Bruker disse øvelsene: Kjører 4 sett på alle øvelsene bortsett fra de to chins øvelsene, de blir det 3 sett hver på.
 -Situp med vekter (holder vektene bak hodet, mens føttene er under noe som ikke rikker seg) Kan trene med samme vekter i en god stund, da det kommer mye an på hvordan du holder dem. 8 - 15 rep
 -Armhevinger med vekter på rykken, tar det i en sekk 8 rep
 -Spenshopp med vekter, tatt livet av 3 sekker allerede.. dry 8 - 15 rep
 -En type chins der jeg ligger vannrett med ryggen med beina på noe, en slags motsatt pushup blir det vel.. Gjør dette med vekter i en sekk på ryggen. Tar dette da med to typer grep, altså håndflata mot kroppen, og håndflata fra kroppen. 8 - 15
 -Markløft, bruker benkstanga.. den har ikke plass til mer enn 80kg, så stagnerer litt, må finne på noe lurt der.. 8 rep
 -En slags øvelse for nakken, bruker benkstanga og står rett i ryggen og løfter opp med nakken. Tror jeg dropper denne øvelsen, da jeg tror en av de chin øvelsene belaster nakken. 8 - 15 rep
Jeg bytter på å trene styrke på beina, og trene på å komme ned i spagaten annenhver økt.


15. Desember: Situp 20kg, Pushup 25kg, spensthopp 27kg, mark 80kg, liggende chins med 7,5 kg på ryggen, nakke 80kg. Hadde lite motvasjon/krutt denne økta

19. Desember: Situp 20kg, Pushup med 27,5 kg, spensthopp med 29,5 kg. Ga opp denne økta, var syk.

20. Desember: Rein uttøyningsøkt, orket ikke styrketrening Tongue Varmet godt opp og tøyde på jente/guttespagaten og den øvelsen der du sitter med fotsålene mot hverandre og presser beina ned i bakken. 4 sett.

23. Desember: Solberg-hokksund gåtur..

26. Desember: Situp 20kg, pushup 31 kg, spensthopp 31 kg, mark 80 kg, chins 10kg. Denne økta var helt ok.

28. Desember: 2 t 10 min gåtur, hokksund-Solberg

29. Desember: Situp 20kg, pushup 41 kg*8, mark 80kg, chins 15kg, trente spagaten denne økta og kom ut i jentespagaten med venstrebeinet fram. Ble kjempefornøyd med denne økta, spesielt med spagaten. Fant ut at jeg har trent med litt for lette vekter med tanke på pushups.
Smiley

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Robben's treningslogg
« #1 : 11. januar 2009, 20:48 »
fungerer ikke..
Kanskje like greit å ha med bilde, så ser en kanskje litt fremgang, bildet ble tatt 18. desember Smile
http://i284.photobucket.com/albums/ll14/rofu_photos/sdsadasd.jpg

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Robben's treningslogg
« #2 : 11. januar 2009, 20:57 »
liggende chins med 7,5 kg på ryggen,
den øvelsen sko jeg gjerne sitt på film Tongue

Lykke til med treninga

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: Robben's treningslogg
« #3 : 12. januar 2009, 09:36 »
Er ikke dette "latroing" som brukes i ett av mange 5x5 program da? du ligger under barbell og trekker kroppen opp med bredt grep..

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!