Skrevet av Emne: skal jeg lage yoke eller en stang med sement klumper på endene?  (Lest 9848 ganger)

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
skylinepower, du er seriøst morsom... Hadde det ikke vært for bildene, piczo siden og at du har en bruker på diskusjon.no med 3000 poster så hadde jeg vært 100% sikker på at du var fake...

Det værste er at jeg fortsatt er litt i tvil. Du skriver så mye tull at det er helt sjukt! Enten du er fake eller ikke må jeg bare si at du har gjort en god jobb i å underholde meg  biggrin
sterk,blid og ronkefri

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Tenk om han bruker trestubber som vektskiver, og setter fast nesegrevet, slik som i eventyret. Da blir det ikke mye volum.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Viss jeg hadde sagt at du ble supersterk om du drakk katteblod. Ville du gjort det da?
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Leieboern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 620
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 620

Viss jeg hadde sagt at du ble supersterk om du drakk katteblod. Ville du gjort det da?

funker bedre med rotte gift men Wink

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
oki, jeg beklager nok en gang, men liker ikke og være sosial og har lite penger.
vanskelig og finne hjobb også Sad
og har lite penger så derfor prøver jeg meg med og lage noe selv...
hvordan lager jeg vekt skiver? er dte et dumt spørsmål?
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget Leieboern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 620
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 620

felger til bil/lastebil så tar du et jernrør som stang, blir det for lett for deg slenger du på 1 par felger til, det funker fett til du for mere gryn så du kan starte på et gym.

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
ja kom på en god ting når du sa det der, til pappa har vi slikt bare det er til bil, to stykk også.
skal se om jeg får ut de Smiley
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget G.G

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Skulle ønske jeg tenkte slik skylinepower gjør angående å begynne trening da jeg var 13 år.

Men uansett; Skylinepower, hvis du vil lage vektstang og vekter selv har jeg et par tips:

Finn et jernrør, kapp dette i riktig lengde (nei, jeg vet desverre ikke hva riktig lengde er. Kanskje noen andre vet?) Deretter måler du diameteren på røret. Diameteren på røret (utvendig mål) må du vite slik at du kan lage former med hull i midten. Så må du lage mange former. Mange fordi da kan du støpe vekter i forskjellig størrelse/vekt. Så hadde det væt en fordel å borre hull på strategiske plasser på stanga slik at du kan bruke en slags låsepinne for å forhindre at vektene faller av dersom du skulle komme i ubalanse i et løft.

Lykke til!

G.G

Self preservation is masturbation

Bildeprofil

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Skulle ønske jeg tenkte slik skylinepower gjør angående å begynne trening da jeg var 13 år.

Hehehe, det tror jeg neppe du hadde ønsket om du hadde lest alle innleggene hans ink bildeprofilen  Tongue

[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
takk G.G, jeg mistet fryktelig mye selv tillitt av de her på forumet så blir glad hver gang noen skriver noe snilt eller positivt!
men som Leieboern sa om og finne en "aksling" med 2 bil hjul, skal prøve det...
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Hei, sann som jeg kan huske har du allerede fått fult av tips til ting du kan gjør hjemme.
Du gidder aldri å ta til deg tips og du streber stadig etter ting som passer deg og dine behov perfekt. Face Reality, du vil aldri bli stor og sterk om du fortsetter sann.
Jeg har allerede skrevet 4 linjer nå og jeg vet at du ikke forstår det jeg har skrevet til nå. Men det er OK.

Mitt tips til deg;
Gå på skole, konsentrer deg om å gjøre det bra der, lekser, lekser og atter lekser, få deg noen venner, spill litt dataspill, vent noen år før du en gang tenker på å begynne med å trene.

Kiko Va - mitt stalltips er at skylinepower kommer til å bli både stor og sterk. Han viser initiativ og interesse. Det er det viktigste. Slike idiotiske innlegg som du kommer med her tjener til ingenting. Dersom du ikke har noe positivt å komme med, kan du likesågodt la være å poste.

Gutten er 13 år gammel, og viser en stor oppfinnsomhet - hvor gammel er du ? Tipper du er eldre, da bør du tenke deg om før du poster negative poster som dette. Det tjener ikke til noe som helst.

Dersom gutten ønsker å lage seg egenkomponerte vekter til å trene hjemme med, så la han gjøre det!

Tenk om alle unge gutter skulle få beskjed om at alt de drev med bare var tull. Da du var 13 år drev du sikkert med mye rart du også.

En gang gravde jeg et hull i bakken for å ha som kaninbur, tenkte det var smart å bare ha netting over, så slapp jeg billigst unna.

La barna være barn, så kan du selv være en seriøs voksen.


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
skylinepower er ikke et seriøst medlem. Det er trolig en eldre type som morer seg på deres bekostning.

Tenkte å linke til tråden hvor jeg har skrevet innlegg om skylinepower, men dessverre virker den tråden å være slettet, så derfor limer jeg inn innlegget i sin helhet:

Sitat
Video av barkpress hadde vært knall skylinepower! nå som du har kjøpt ny mobiltelefon hadde det vært fint, midt i blinken da! kunne du lært deg filmefunksjonen på mobilen og!

Du er iferd med å få kult-status som diesel weasel!

Det skal dog sies at skylinepower er meget teknisk begavet.

Han bruker imageshack som lagringsplass for bildene sine istedetfor å laste de direkte opp her, og han laget denne coleman-tråden med et stort antall bilder, hvilket krever å både finne url til bildet og sette de inn på riktig måte.

Det er ikke verst gjort av en trettenåring.

Men for dette vidunderet under hadde han fortjent en pris:



Dette er helt fantastisk!

Av statistikken kan man også se at han har postet flere ganger på formiddagen, når man skulle tro han var på skolen, men skjønt, kan jo hende at han er på treningsforum på skolen også ?

Innlegget kl. 10:52 i dag var også nesten tom for skrivefeil!

-----------------
Sitat
takk for både negativ og positiv respons!
vil gjerne at tråden kan bli litt død for negative ting nå...
skal eller se om jeg får postet opp noen bilder etter sommer...
håper og gå opp 3-5Kg i sommer, kommer på samme om det er fett eler muskler så...
-----------------

Her er forresten en låt kompisen hans DJ Bear har mekket:

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=55253

Ikke så verst faktisk!

Men det er ingen tvil om at han er en datanerd. Et lite søk på nettet avslørte at gutten er meget flink med data.

Skylinepower's hjemmeside

Ikke verst dette til å være 13!  Meget bra Skylinepower!

Data'n hans - her snakker vi nerd!

Intro'n til hjemmesiden er fantatisk!

-------------------
Sitat
Velkommen til hjemme siden min!
Ja, jeg heter Jonas og liker å holde på med data som klokking og bygging.
Når jeg var år så bygget jeg min første pc og det stor trives jeg med
Jeg liker ikke når folk truer meg eller snakker stygt om meg
-------------------

Vi skylder vel alle Jonas en unnskyldning for å ha vært litt hard mot han.

STÅ PÅ JONAS!!!

Så han er nok ekte nok han.

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Altså om du ikke liker å være sosial burde du komme deg til en psykolog, det kan være du lider av stor sosial angst... Og btw er ikke mange folk som liker meg heller, men bryr det meg? Nope... Skaff deg en jobb, tjen litt penger også begynner på et treningsstudio....

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Hvis du har fått med deg hva han skrev tidligere har han også svært lang vei til studio. Greit å starte hjemme.

Mange er sjenerte når de er små, uten at det er noe galt. Smiley

Utlogget RP-NS

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

ja herregud så mange negative svar her da!

Syns det er kult at han er litt oppfinnsom å prøver å lage noe selv, og det velger han jo selv.. Han har ikke akkurat dårlig tid.

Trente selv en gang på en gård med en tykk jern stang og bildekk på vær side, funker fett det, eneste man trenger er 4 låser, en på vær side av dekka.

Og dere maser på at han ikke "hører" på dere, vil kanskje ikke høre på dere, siden dere svarer ikke på spørsmålet hans! hvordan man lager vekter osv.. Dere fleste sier bare. "Kom deg på ett gym, tenk hvor bra fremgang du hadde hatt da!" eller "slutt å tull med å lage tinga sjæl, kjøp det!"

Kanskje han ikke har langt nær til å ha råd til det, og han vet han er flink til å lage ting. Han gidder bare ikke å høre på ting som han ikke har spurt om tenker jeg meg, så dere er dem som har driti dere ut.
Raw Power - Natural Strength



89 Modell - 17 år, 176cm, 81kg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!