Skrevet av Emne: Intervju med Reidar Kvåle  (Lest 5409 ganger)

Utlogget r@k

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 141

Sv: Intervju med Reidar Kvåle
« #15 : 23. juli 2007, 10:56 »
Hallo
Dette er ikke et gammelt intervju.

Hei kikki jeg skal hilse så mye tilbake fra hu mor Smiley. Anngående reps på 180kg steinen så kjørte meg og svend reps på den, og når jeg slo han på det så ble han så gretten at han like gått løftet 180 kgs steinen opp til 165cm, og det greide ikke jeg. Men etter det så var det ut å flippe det 450dekket til svend, det som vi brukte på nsm i 05. Nok om det, men det var først 8reps, og det var greit. På neste sett var det 12reps, og det gikk jo også bra for svend, men jeg greide ikke 12 velt for jeg spydde som en gris etter 10velt!!! Wink For de som ikke tror så var Geir standal vitne til hele treningen! Det var gøy at så mange hadde lest intervjuet Smile.Ha en god sommer  Cool

Mvh
Reidar


Konkurrerende utøver i Strongman.

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Intervju med Reidar Kvåle
« #16 : 23. juli 2007, 16:29 »
Anngående reps på 180kg steinen så kjørte meg og svend reps på den, og når jeg slo han på det så ble han så gretten at han like gått løftet 180 kgs steinen opp til 165cm, og det greide ikke jeg. Men etter det så var det ut å flippe det 450dekket til svend, det som vi brukte på nsm i 05. Nok om det, men det var først 8reps, og det var greit. På neste sett var det 12reps, og det gikk jo også bra for svend, men jeg greide ikke 12 velt for jeg spydde som en gris etter 10velt!!! Wink

Hehehe fantastisk bra! Håper du virkelig legger grunnlaget de neste månedene, kvalifiserer deg til NSM ved å vinne i Larvik, og knuser til på NSM 2008!
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Intervju med Reidar Kvåle
« #17 : 23. juli 2007, 16:52 »
Gleder meg til du skal sloss tilbake tittelen, Reidar!!

Utlogget r@k

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 141
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 141

Sv: Intervju med Reidar Kvåle
« #18 : 23. juli 2007, 22:08 »
 Wink Hei igjen nå er jeg ute å må slite i 14 dager med jobb før det er 1mnd med fri igjen det er flott. En ting jeg har glemt vekk her er den stein serien vi hadde på nsm04 oppe på fosen hos Roy holte der var det 140-150-160-180-200 om jeg ikke tar feil var høyden 150cm-140cm-130cm-120cm-100cm.Der var det kun meg som greide hele serien. Jeg håper at ryggen min kan holde seg god,det blir mye terapimaster her ute på riggen så vi får bare håpe.Ha en god kveld gutter å jenter


Mvh
Reidar


Konkurrerende utøver i Strongman.

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: Intervju med Reidar Kvåle
« #19 : 24. juli 2007, 12:54 »
HAHA !! skjønner at Knut har vært på deg med Terapimasteren  Smile
Ang. bildene så fikk jeg ikke gjort ting før på søndag desverre, er litt treg i avtrekket dann og vann. Men kan du sende meg adr. igjen, finner den ikke noe sted.
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!