Skrevet av Emne: Intervju med Marius Bjerke  (Lest 10462 ganger)

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Intervju med Marius Bjerke
« #30 : 26. juli 2007, 22:48 »
Ups.. jeg har sett ham IRL to ganger, og jeg synes ikke han er sykt svær. Stor, ja, men ikke sykt svær.... Wink

Nå er vell du litt høyere en gjennomsnittet har jeg fortstått det rett Cheesy Så alle blir vell små for deg. Tongue
oh yeah baby Cheesy

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Intervju med Marius Bjerke
« #31 : 26. juli 2007, 23:17 »
Trente også på Family i nesten ett år (flytta til Oslo 1.juli) - og har møtt Marius flere ganger. Vanvittig sympatisk og hyggelig kar!

Nå har jeg jo selv konkurrert i tungvektsklassen i bodybuilding og er normalt godt trent enda, men følte meg rimelig pinglete i forhold, så de som sier han ikke er såååå svær omgir seg sannsynligvis med de groveste byggerne og strongman-utøverne for å kunne si noe sånt. Mannen er brei som ei låvedør og når noen ligger og pumper masse reps med benkmaksen min i strikt smalbenk har de min respekt i hvert fall Cheesy
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget Leieboern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 620
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 620

Sv: Intervju med Marius Bjerke
« #32 : 27. juli 2007, 12:51 »
290 kg i stangroing er rått woot

lykke til videre Marius med konker og oppvisninger Kickass

Utlogget kcal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

Sv: Intervju med Marius Bjerke
« #33 : 27. juli 2007, 20:41 »
He, he. Artig å se gamle skolekamerater igjen. Jeg vokste opp sammen med Marius og gikk på samme skole (1 klasse under). Husker at han tok imponerende mye i benk allerede i 8.klasse (tror det var ca 120kg +/-). Sånn sett er jeg ikke overrasket å se at han er med i Strongman Wink Lykke til videre Marius!

Mvh Frode (fra holmsens vei) Cheesy

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Intervju med Marius Bjerke
« #34 : 27. juli 2007, 22:24 »
Møtte han på Smart Club Trondheim idag:D Snakket med han:p Kjempehyggelig og trivelig fyr! Smiley Har han bruker her?

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Intervju med Marius Bjerke
« #35 : 27. juli 2007, 22:54 »
Møtte han på Smart Club Trondheim idag:D Snakket med han:p Kjempehyggelig og trivelig fyr! Smiley Har han bruker her?

Lurer jeg også på Tongue Alltid gøy med sånne folk på forumet.
oh yeah baby Cheesy

Utlogget SuperDSnuppa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2

Sv: Intervju med Marius Bjerke
« #36 : 29. juli 2007, 01:08 »
Stå på "Lillegutt" er alt jeg har og si. Jeg vet hva du er god for;) Og må jo nesten gratulere kona hans oxo.  Kickass

Utlogget kgrenne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 91

Sv: Intervju med Marius Bjerke
« #37 : 29. juli 2007, 18:57 »
Møtte Marius i helgen da jeg var med som crew på Battle of vikings i Trondheim. Marius var med for å coache kona Nadja som forøvrig vant dameklassen. Jeg må si jeg er mektig imponert over fysikken til Marius! Å si at han ikke er såååå svær blir for dumt. Det er ikke snakk om høyde her. Marius var vel den eneste der som ikke ble "liten" ved siden av Skog. Forøvrig var han MEGET hyggelig.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Intervju med Marius Bjerke
« #38 : 29. juli 2007, 19:58 »
Når jeg sier at Marius ikke er så svær, så mener jeg at han ikke er så monstrøst stor som jeg får inntrykk av at mange her inne synes han er. Han ER stor uten tvil, det har jeg aldri protestert på, men han er ikke monsterstor! Jeg har heller aldri kommentert Marius sin høyde, siden høyde har veldig lite å si. Gutten er stor, har fantastiske skuldre, rygg og armer og ikke minst er han enormt koselig!

Vi hadde en veldig koselig kveld sammen med Marius og Nadja i går, og jeg gleder meg enormt til å pleie det bekjentskapet videre!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Intervju med Marius Bjerke
« #39 : 30. juli 2007, 19:13 »
Hilste på han og prata med han på BoV jeg også! Sa at det var ett flott intervju av han på forumet og det syns han var kjekt å høre. Smiley Ønskte han lykke til på stevnet han skal delta 25. August! Tror han er en kjempe koslig å kjekk person ja.. Smiley
Virket dog litt beskjeden.. Smiley Men det var kjekt å se at han ikke er høy på pæra. Smiley
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget slettis

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 101

Sv: Intervju med Marius Bjerke
« #40 : 30. juli 2007, 22:41 »
Etter å ha møtt og snakket litt med marius mens han var i trondheim. må jeg bare si at an virker som en kjempehyggelig og rolig kar. ønsker han lykke til i strongman. gleder meg til å se han delta i nsm08. Smiley

Utlogget kgrenne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 91

Sv: Intervju med Marius Bjerke
« #41 : 31. juli 2007, 14:01 »
Når jeg sier at Marius ikke er så svær, så mener jeg at han ikke er så monstrøst stor som jeg får inntrykk av at mange her inne synes han er. Han ER stor uten tvil, det har jeg aldri protestert på, men han er ikke monsterstor! Jeg har heller aldri kommentert Marius sin høyde, siden høyde har veldig lite å si. Gutten er stor, har fantastiske skuldre, rygg og armer og ikke minst er han enormt koselig!

Vi hadde en veldig koselig kveld sammen med Marius og Nadja i går, og jeg gleder meg enormt til å pleie det bekjentskapet videre!

Utlogget kgrenne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 91

Sv: Intervju med Marius Bjerke
« #42 : 31. juli 2007, 14:03 »
Obs. Enig i det! Marius er svær og Skog er monsterstor woot Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!