Skrevet av Emne: Meget rar skulder  (Lest 12401 ganger)

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Meget rar skulder
« #60 : 08. oktober 2007, 23:55 »
kall meg gjerne tulling,men gjør det face to face.det står det mer respekt av en drittslenging bak en pc.

Atle Harald-du må ikke være så sinna. Grin 
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Meget rar skulder
« #61 : 08. oktober 2007, 23:56 »
tror det er sånnt skummel tanntråd Wink.....syns uansett, står respekt av de unge gutta, og formen de oppnår, vet veldig godt selv, hvor hardt det er...... ps: kult at en global moderator kaller medlemmene på forumet for tullinger, men men, du har jo litt rett, vi er nå alle litt tullinger rofl
Klart det står respekt av alle som kommer seg på en scene. DET er det ingen som har betvilt. Men ikke vri tråden over til å handle om noe den ikke handlet om...
Og at jeg bruker ordet tulling... seriously... buhu.. Wink

Vi er alle tullinger, men jeg og Eirik har ihvertfall vært objektive her og ikke vert hverken bastante eller påståelige... i motsetning til enkelte andre. Det er (SOM SAGT FLERE GANGER) mulig at det der kom av en kvise/cyste og uheldig vinkel.... MEN DEN SÅ FORBASKA RAR UT!! Tha's the whole point. Smiley

Utlogget Pepz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: Meget rar skulder
« #62 : 08. oktober 2007, 23:57 »
Ingen her som har tenkt tanken at det rett å slett er en dårlig injeksjon av helt vanlig aas, evt begynnende kapsling?

Tviler iaffal veldig sterkt på at det synthol som noen påpeker..
oh yeah baby Cheesy

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Meget rar skulder
« #63 : 08. oktober 2007, 23:59 »
Den nesa di er faen meg ikke mye ekte Egil Skallagrimsson- Synthol i nesa er faen meg ikke mye fint!
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Meget rar skulder
« #64 : 09. oktober 2007, 00:00 »
Ingen her som har tenkt tanken at det rett å slett er en dårlig injeksjon av helt vanlig aas, evt begynnende kapsling?

Tviler iaffal veldig sterkt på at det synthol som noen påpeker..
bra poeng og minst like sannsynlig eller usannsynlig som noe annet...

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Meget rar skulder
« #65 : 09. oktober 2007, 00:03 »
Det med "tullign" var ikke direkte siktet til noen i særdeleshet, men hvis den skoen passer...
Er det virkelig ingen som ser hva trådstarter reagerte på??

Og intrance... Hva slags face to face er det du setter opp?? Er dette en gatekamp eller noe? det er en forbaska filletråd i et diskusjonsforum!! Og trådstarter hadde et bra poeng, som av enkelte har blitt bra objektivt behandlet. du er ikke blant disse objektive, da du tar alle spørsmål eller krasse kommentarer som personlige angrep.

Tråden handlet ikke om deg, eller om hvor alvorlig noen er tulling eller ikke... Tråden var om en liten klump på en liten skulder. Hva er så skummelt me då spørre om det??
egil, hva med og ta det med intrance på PM:) så får dere luftet deres egentlig meninger der.......hva så hva det var på skulderen hans, ingen big deal, du vil alltid se ting man ikke liker og se på et nm allikevel(gyno, dårlig deff, dårlig posering osv).....fyren var i bra form, hadde gått en hard diett, og han koser seg sikkert glugg i hjel med masse digg nå allikevel, helt fortjent!!:) hm....tror jeg må gå og spise litt digg selv nå.....

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Meget rar skulder
« #66 : 09. oktober 2007, 00:07 »
Jeg har ingen beef med atle, og ihvertfall ikke over en tråd han ikke liker på et forum. Wink
Eneste grunnen til at denne diskusjonen har utartet er at ikke alle har sett det samme som eirik, og derfor går innlegg rakt forbi hverandre. Jeg var ikke der, og har heller aldri påstått det ene eller det andre her.Hva slags meninger noen velger å tillegge meg får de stå for selv.

Lighten up and good night! Smiley

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Meget rar skulder
« #67 : 09. oktober 2007, 00:08 »
Erik :
Jeg så gutten på innveiinga .
Der var ingenting galt med skulderen bortsett fra en meget betent kvise ( alder , vet du ) .. den kvisen lå rett på skuldertuppen og fikk det til å se noe usymetrisk ut dersom man så han fra hans høyre side på scenen ..

Man skal jammen høre mye før øra faller av!

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Meget rar skulder
« #68 : 09. oktober 2007, 00:11 »
Det med "tullign" var ikke direkte siktet til noen i særdeleshet, men hvis den skoen passer...
Er det virkelig ingen som ser hva trådstarter reagerte på??

Og intrance... Hva slags face to face er det du setter opp?? Er dette en gatekamp eller noe? det er en forbaska filletråd i et diskusjonsforum!! Og trådstarter hadde et bra poeng, som av enkelte har blitt bra objektivt behandlet. du er ikke blant disse objektive, da du tar alle spørsmål eller krasse kommentarer som personlige angrep.

Tråden handlet ikke om deg, eller om hvor alvorlig noen er tulling eller ikke... Tråden var om en liten klump på en liten skulder. Hva er så skummelt me då spørre om det??
atle heter jeg Wink
egentlig grunnen til jeg begynte å poste var at det provoserte meg at han nærmest hengte ut en junior med en tittel"sånt vil vi ikke se på en scene"
har mye mer tro på at gutten hadde en cyste/kvise,enn olje.
forsvarer en junior som gjorde godt inntrykk på meg.
hans skuldre er mer utviklet en resten,akkurat som meg..og det behøver slett ikke komme av olje/nolotil folk skriker etter.
er ikke så big deal for meg denne poste ass,har egentlig fått sagt min mening,men foretrekker at folk facer det om dem har problemer med meg.thats it!
lite profft av en mod å kalle medlemmene sine tullinger.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Meget rar skulder
« #69 : 09. oktober 2007, 00:14 »
du leste ikke forrige svaret mitt??... *sukk*

Vi får ta det face to face i en mørk bakgate en gang da.... ikke annet valg... Wink

Uansett så var dette siste innlegget ditt det nærmeste du har kommet et konstruktivt svar på trådstarters innlegg her. Hvorfor sa du ikke din mening med en gang i steden for å ta av med alt mulig annet?

Nei, nå er det over og ut herfra.

Utlogget Mr. Regresjon

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: Meget rar skulder
« #70 : 09. oktober 2007, 00:17 »
skikklig bra sagt!

respect!!!

atle(haralds)

Ler så jeg griner !!!

Grin

Multiple exclamation marks is a sure sign of a deranged mind.


- Mr. Progresjon
220 - 160 - 222,5 = 602,5

Utlogget Maffa90

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Meget rar skulder
« #71 : 09. oktober 2007, 00:31 »
han ser nok rå ut med genser på..   alltid kult med store skuldre
I`m not that smart, but I can lift heavy things

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

Sv: Meget rar skulder
« #72 : 09. oktober 2007, 09:25 »

hans skuldre er mer utviklet en resten,akkurat som meg..og det behøver slett ikke komme av olje/nolotil folk skriker etter.
er ikke så big deal for meg denne poste ass,har egentlig fått sagt min mening,men foretrekker at folk facer det om dem har problemer med meg.thats it!



Vel bra "dere" med overutviklede skuldre holder sammen, men den kulen der har INGENTING med overutvikling og gjøre. Du vil tydeligvis ikke innse det. Og det er helt ok for meg. Hvem i allverden har problemer med deg her inne? Jeg tipper du ble mobbet på barneskolen og nå har utviklet en UTROLIG aggresjon som har kommet fram i løpet av de senere år. Slapp av denne tråden handlet ikke om deg, du trenger ikke gå banannas, ingen er interesert i å møte deg face 2 face for og krangle over noe så dumt. GET A LIFE!

Peace out..
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!