Skrevet av Emne: Jomfru ?  (Lest 15466 ganger)

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Jomfru ?
« #15 : 10. august 2007, 19:20 »
Jeg mista den nesten i 99 men så røyk det
Ahh.. Den er kjip.

Jeg var vel rundt 8-9 tror jeg. Satan som jeg eide i senga!
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Jomfru ?
« #16 : 10. august 2007, 19:29 »
Mange morsomme kommentarer her......ikke overraskende at det kun er gutter som legger igjen svar i denne tråden Grin

Nja... både du og Anja er jo sterke som menn... men dere teller vel ikke som gutter Wink

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Jomfru ?
« #17 : 10. august 2007, 19:30 »
Ahh.. Den er kjip.

Jeg var vel rundt 8-9 tror jeg. Satan som jeg eide i senga!

jepp. surt å fortsatt ha blomsten i behold nå som jeg er snart 23

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Jomfru ?
« #18 : 10. august 2007, 19:32 »
Mange morsomme kommentarer her......ikke overraskende at det kun er gutter som legger igjen svar i denne tråden Grin

det er jo fordi gutta må gjøre noe aktivt for å miste den, det er for mange vanskelig.

jenter kan jo bare henge en lapp på ryggen hvor det står "mus her", så mister de den i løpet av fem minutter

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Jomfru ?
« #19 : 10. august 2007, 19:58 »
Det KAAAAAN jo hende at ikke alle jenter er like opptatte av å "miste" jomfudommen da. Noen liker å vente på den rette også gi den vekk i stedet. Jeg liker teksten i den sangen som Gnarls Barkley synger jeg......"I didn`t loose my mind, it was mine to give away".......slik håper jeg det er for de fleste mtp jomrudommen også.......at det ikke er noe man "mister" men noe man gir til en helt spesiel person. Men det er nå kanskje bare meg som er litt utenom det vanlige, mtp alle kommentarene her inne Wink

Tror det bare er en drøm. Her i bygda finner du ikke mange jomfruer over 16 vertfall Wink

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Jomfru ?
« #20 : 10. august 2007, 19:59 »
Tror det bare er en drøm. Her i bygda finner du ikke mange jomfruer over 16 vertfall Wink

Hvor var det du bodde igjen sa du?
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Jomfru ?
« #21 : 10. august 2007, 20:02 »
Hvor var det du bodde igjen sa du?

Haha Grin Ålgård - Kom å få herpes!




Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Jomfru ?
« #22 : 10. august 2007, 20:04 »
Jeg kjenner en i fra Ålgård tror jeg han kommer fra. Ved etternavn Kyllingstad.
Ringer det en bjelle hos deg Oddvar?
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Jomfru ?
« #23 : 10. august 2007, 20:04 »
Haha Grin Ålgård - Kom å få herpes!





"Gøy på landet". Grin
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Jomfru ?
« #24 : 10. august 2007, 20:07 »
Det KAAAAAN jo hende at ikke alle jenter er like opptatte av å "miste" jomfudommen da. Noen liker å vente på den rette også gi den vekk i stedet. Jeg liker teksten i den sangen som Gnarls Barkley synger jeg......"I didn`t loose my mind, it was mine to give away".......slik håper jeg det er for de fleste mtp jomrudommen også.......at det ikke er noe man "mister" men noe man gir til en helt spesiel person. Men det er nå kanskje bare meg som er litt utenom det vanlige, mtp alle kommentarene her inne Wink

ja det å "miste" jomfrudommen er jo et begrep som henger igjen fra gammelt av.
 
Det at jenter ikke er opptatt av det, er vel fordi de ikke trenger å være det. Ei jente på si 15 år vet jo at hun kan "miste" den når hun vil, og trenger derfor ikke fokusere på det. Hun velger det helt selv når det måtte passe.

Mens for en gutt på 15, som enda ikke har debutert, ja da dreier hele verden seg om nettopp å få seg ett ligg for første gang. Alt pga skjevheten i kjøttmarkedet.

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Jomfru ?
« #25 : 10. august 2007, 20:43 »
ja det å "miste" jomfrudommen er jo et begrep som henger igjen fra gammelt av.
 
Det at jenter ikke er opptatt av det, er vel fordi de ikke trenger å være det. Ei jente på si 15 år vet jo at hun kan "miste" den når hun vil, og trenger derfor ikke fokusere på det. Hun velger det helt selv når det måtte passe.

Mens for en gutt på 15, som enda ikke har debutert, ja da dreier hele verden seg om nettopp å få seg ett ligg for første gang. Alt pga skjevheten i kjøttmarkedet.

Jeg brydde meg ikke så mye om det når jeg var 15 jeg...

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Jomfru ?
« #26 : 10. august 2007, 20:44 »
15 år? Herregud så tidlig? Kan man ikke i hvertfall vente til man er lovlig. Personlig ventet jeg MYE lengre, og angret absolutt ikke på det i etterkant. Og det er nok noe i det du sier, at jenter kan "miste" den når di vil, for selv om jeg var ytterst sjenert som sekstenåring, var det ikke mangel på "tilbud" av DEN sorten. Heldigvis hadde mamma prenta det inn i hodet mitt at det var bedre å vente til den rette kom.......og det gjorde han jo noen år seinere (vi er gift i dag forresten) Cheesy

Vakkert Janne, vakkert Cheesy

Jeg venta heldigvis ikke så lenge, og glad er jeg for det. Det varte jo så kort første gangen at det virket som om tida gikk i minustid. Akkurat i det øyeblikket jeg var ferdig ble Harald kronet til konge over Norge.

Glad jeg er ferdig med det.
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Jomfru ?
« #27 : 10. august 2007, 20:50 »
15 år? Herregud så tidlig? Kan man ikke i hvertfall vente til man er lovlig. Personlig ventet jeg MYE lengre, og angret absolutt ikke på det i etterkant. Og det er nok noe i det du sier, at jenter kan "miste" den når di vil, for selv om jeg var ytterst sjenert som sekstenåring, var det ikke mangel på "tilbud" av DEN sorten. Heldigvis hadde mamma prenta det inn i hodet mitt at det var bedre å vente til den rette kom.......og det gjorde han jo noen år seinere (vi er gift i dag forresten) Cheesy

vel, for deg funka jo dette tydeligvis kjempebra Wink

men det å vente på den "rette" som man skal være sammen med "for alltid" tror jeg for de fleste er veien til ett forhold med utroskap, stor mulighet for elendig sexliv ( man må jo passe sammen her, og skal mye til å treffe blink med en gang), eller evig nysgjerrighet på hva man gikk glipp av. For ikke å snakke om det å kunne sette pris på partneren's eventuelle dyktighet i senga. Hvordan skal en kunne f.eks gi komplimenter eller verdsette ting, når en ikke har noe å sammenligne med?

Ser kun positive sider ved at folk skaffer seg seksuell erfaring før de går inn i langvarige forhold.

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Jomfru ?
« #28 : 10. august 2007, 20:56 »
vel, for deg funka jo dette tydeligvis kjempebra Wink

men det å vente på den "rette" som man skal være sammen med "for alltid" tror jeg for de fleste er veien til ett forhold med utroskap, stor mulighet for elendig sexliv ( man må jo passe sammen her, og skal mye til å treffe blink med en gang), eller evig nysgjerrighet på hva man gikk glipp av. For ikke å snakke om det å kunne sette pris på partneren's eventuelle dyktighet i senga. Hvordan skal en kunne f.eks gi komplimenter eller verdsette ting, når en ikke har noe å sammenligne med?

Ser kun positive sider ved at folk skaffer seg seksuell erfaring før de går inn i langvarige forhold.

Enig der.

Det å være god i senga er ikke noe som er medfødt, og som bare gjelder for gutta. Er ikke akkurat fantastisk om dama bare ligger der som et slakt og forventer at du skal gjøre hele jobben.

Det krever erfaring og hardtrening for å komme opp på et respektabelt nivå! Grin
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: Jomfru ?
« #29 : 10. august 2007, 21:02 »
Enig der.

Det å være god i senga er ikke noe som er medfødt, og som bare gjelder for gutta. Er ikke akkurat fantastisk om dama bare ligger der som et slakt og forventer at du skal gjøre hele jobben.

Det krever erfaring og hardtrening for å komme opp på et respektabelt nivå! Grin

Enig i den Grin

Finnes jo unntak da. Jeg var best fra første stund Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!