Skrevet av Emne: Trenings studio i ålesund  (Lest 2413 ganger)

Utlogget alexstavik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3

Trenings studio i ålesund
« : 21. august 2007, 15:53 »
skal flytte til ålesund, og skal finne meg ett bra treningstudio, noe lignende pro gym i molde.

noe som vet?Smiley
just started

Bildeprofil

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Trenings studio i ålesund
« #1 : 21. august 2007, 15:59 »
Hey! Skal du bo i selve byen? Om du bodde gjennom de tunnellene som går til Vigra Flyplass kunne jo du trent på Giske Treningsenter. Wink

Ellers så er det ett par stk. her som trener på Ålesund Fitness Center i Gågata.
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Trenings studio i ålesund
« #2 : 28. august 2007, 20:58 »
Ålesund Fitness, beste plassen jeg har trent, billig, bra miljø og vi har alt har av utstyr som er nødvendig for bygging/styrketrening.
Trenger du hjelp med noen ting/vei, hva som helst så kan du sende meg pm.
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: Trenings studio i ålesund
« #3 : 28. august 2007, 21:33 »
Vi er jo en "gjeng" som trener på Ålesund Fitness, og som Cato sier; har alt som trengs, dyrt er det heller ikke.

I Ålesund byområdet har du valget mellom:
Ålesund Fitness i Gågata
Golds Gym i Steinvågen
og Tren "3T" i Røysegata (eller det er vel den gata ovenfor..)

I Moa-området er det Tren og Spjelkavik Treningssenter. Sistenevnte er ikke med tanke på styrke, bygging.

Så har du våre gode venner på Giske. Dette er sterke karer og du har ikke annet enn godt av å trene i lag med de. Hadde trent der selv om det ikke var for den ekstra utgifta jeg må ut med gjennom tunnellen..



Fitness: Billig og bra, trener der selv og har trent før på både Tren og Golds Gym. Godt miljø og kan nesten garantere du vil trives
Golds Gym: Denne tilbyr også boksering om du driver med dette. Eller vil jeg si prisene er ok og miljøet er ok.
Tren "3T": Dette er den mest "fancy" plassen du kan trene med tanke på renhet og generellt design i treningslokalet. Dette kommer med sine ulemper / fordeler (opp til hver enkelt). Det er litt dyrt der, 4 - 5 tusen for året tenker jeg. Jeg ville heller ikke sagt det er noen optimal plass for bygging og styrketrening. Flere apparat enn hva du skulle tro fantes.

Jeg har ikke vært eller trent på Tren - Moa eller Spjelkavik Treningssenter, så har ingen personlige meninger. Der må du nesten stikke innom og se selv om du føler interessen er der.

Giske Atletklubb: Giske karane, vel, dette er en plass der du virkelig kan vokse Grin Her blir du godt tatt imot. De har dannet seg en god gjeng ute på Giske der, og trener i "Hallen" om jeg ikke tar feil av navnet. Her er det mye av god erfaring og trener du styrkeløft har du god hjelp i de her. Ikke missforstå, de har bredere kunnskap enn rundt bare styrkeløft, men dette er "spesialiteten" for å si det på denne måten da..

Om jeg har glemt noe nå, får andre rette Wink

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Trenings studio i ålesund
« #4 : 28. august 2007, 22:31 »
Tren moa er samme så Tren Ålesund, bare med mye bra i underetasjen som barnepass, squash solarium, badstu "tyrkisk bad"  og slikt.

Når du sier Spjelkavik treningssenter så rekner jeg med at det er Golds i Vika du mener Wink Vi skal vi begynne å ha gym der, hører det er dårlig mtp markløft. vertfall

Så glemte du et senter (sikker ikke mange som vet om det), Frisk: Billig senter, 0 mulighet for knebøy og markløft. Maks vekter i benken er vel en 110kg elrns om jeg ikke tar feil og de har manualer opp til 20kg.  Ikke akkurat noe bra treningssenter mtp styrke/bygging

Giske Atletklubb trener vel på Giske treningssenter for tiden og er vel en styrkeløftklubb Wink
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!