Skrevet av Emne: Rapport fra WSM 07  (Lest 19059 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #15 : 14. september 2007, 21:29 »
Kveldens:

Hello! Bøs from USA calling!
Idag er det bare en rolig dag for oss. Noen tv-intervjuer, og besøk av 150 skolebarn for photoshoot og autografer. Ellers så virker det som Mariuzs merker presset... han går rundt og er nervøs hele tiden, hehe!! Snakker nesten ikke med noen.
Mange tipper Mariuzs som vinner, men både terry Hollands og Phil Phister ser ut til å være meget bra!
FY FAEN Å STOR PHIL ER!! Og ikke minst dominic fra canada! Uten tvil største mannen jeg har sett!!
.. og som vanlig er jeg minst... Hehe!

Happy times!


5 min senere..

Og ja, en ting til.. Kevin Nee tråkket over på testingen igår. Det så ikke alvorlig ut, men idag kunne han ikke gå skikkelig. Dog sies det at han er en god skuespiller, så de sier han ikke har så vondt som han later som...Han skal på sykehuset idag for å ta røntgen. Så det blir avgjort ikveld om jeg skal stille imorgen (om 24 timer egil komm)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #16 : 14. september 2007, 21:43 »


Only one day left. The start of this years competition is on saturday and the tension is rising. With each passing hour the athletes get more and more concentrated. On thursday the strong men had the opportunity to get comfortable with this years disciplines. Each participant had to go through the so called familiarisation meaning they were to see this year's equipment for the first time and got a chance to test it. Referee Colin Bryce explained the rules to the men. He also had advices on how to meet the challanges as good as possible. On the whole the athletes looked strong. The favorites seem to be in great shape. No one showed a weakness. It will be a great competition this year. That’s for sure!

wsm website.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #17 : 14. september 2007, 22:37 »
Nå har vi møtt over 200 unger, de spiste lunch sammen med oss, og alle ville ha autografer og var helt ville etter å herje med oss store ungene! Smiley
Nå har selveste Kaz ankommet!! Morsom type! Ellers så ser det ut som at Kevin Nee er ok, og stiller imorgen. Det er mange som har små skader, men ingen lar småting komme i veien for å delta, så mine sjanser er små.
Jeg skal ihvertfall hjelpe Richard så mye jeg greier! Vi skal få EN fra trønderbataljonen til finale!!!
Litt skuffa bøs, wsm, anaheim, california.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Rapport fra WSM 07
« #18 : 15. september 2007, 10:43 »
Koselig melding fra Silje (Richards vakre halvdel) i morgentimene i dag;

Espen har sagt han har meldt dere fortløpende.
Nå er det kvelden før det braker løs. Stemningen er spent mellom utøverne, og det går endel rykter om diverse skader o.l. Richard er i kjempeform og alt er vel.
Oppdatering fra Espen eller meg i morgen! :-)

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #19 : 15. september 2007, 11:15 »
The clock is ticking. Tomorrow at 8.30 a.m. the MET-Rx World's Strongest Man competition kicks off with the Farm Walk and Barrel Carry. Come and visit the Anaheim Convention Center to watch the event live. Admission is free. Today's schedule was filled with nonsport activities for the athletes. Official photos were shot and interviews had to be conducted. As a special a group of young children had the opportunity to meet and greet the strong men. They were shooting unforgettable pictures as well as getting signatures of their favorite athletes. And that was it regarding the formalities of the event. Now the participants have some well needed time to relax and prepare for tomorrow. Make sure you'll be there to watch the best World's Strongest Man competition there ever was!

wsm website

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #20 : 15. september 2007, 11:18 »
Ifølge mine beregniger blir 08.30 i Anaheim 23.30 her.... altså i kveld. Hvis noen har bedre peil på tidssoner enn meg, så send med PM med riktig klokkeslett, eller legg det ut i diskusjonstråden. Smiley

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=62596.0

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Rapport fra WSM 07
« #21 : 15. september 2007, 14:14 »
Egenhendig stjålet fra www.sportsfood.no  Grin

World Strongst Man Anaheim California 2007 !!!

Hei alle sammen, etter en veldig lang reise fra oslo er vi nå alle på plass i california. Richard Skog er den utøveren som skal delta for Norge per dato. Ingen andre utøvere er blitt syke, skadet eller misset lege testen.......desverre for Espen Aune. Richard er i bra form. Har testet utstyret i går-var den utøveren som løp lettest med tønner !!!. Det er fantastisk vær her, 35 C. Vi bor på Hilton Hotel Anaheim. Vi kan faktisk se bort på Disneyland !. Hotellet er bra, flott svømmebasseng og gym. I dag har det vært filming av utøvere. Jeg jobber for CHANNEL 5, England. Jeg gjør intervjuer med utøverene, samt presenterer øvelsene. Bill Kazmaier jobber for ESPN, USA på samme måte. Det er en flott stemning her blant utøverene. Magnus Samuelsson er veldig stor og trent. Janne Virtanene sier han er i god form. Jarek Dyek vrikket ankelen 1 dag før han kom hit, men benet blir bedre og bedre så han stiller opp. Mariusz virker veldig nervøs er sky til tider. Han er bare ute av rommet når det er måltider......han har med seg faren sin i år. Har skjeldent sett noen som er så like i utseende. Regjerende mester, Phil Phister er i godt humør. Han sier han er bedre trent i år enn han var i fjor. Han er stor, ca 160 kg. I morgen er første kvalifiserings dag. 2 grupper skal gjør 2 øvelser, mens 3 grupper skal kun gjøre 1. Så bytter man i over i morgen. Det er jevne grupper,men på papiret ser gruppe 3 lettest ut. Vi har filmet i hele dag, vært på Huntington Beach. Espen, Magnus og Jouko har dannet en klubb-klubben for de solbrente.....vi har vel alle gått på en liten smell når det gjelder været her. Vi må nok finne frem solfaktor 50 i morgen, tuller ikke !. Det er alltid litt trykket stemning dagen før dagen...alle vil bare begynne. Det utrolig deilig å være her uten press om å bli sendt hjem før finalen !!!. Livet på denne siden er godt !. Vi er litt påvirket av jetleg enda-9 timer er stor tidsforskjell. Svend Alexander  har sovnet under middagen kl.19.00 og er lys våken kl.04.45. I går hadde familien Karlsen gjort power walk ute, trent, spist frokost og løpt 60 meter i gangen for tid før kl.07.00. Dagen bir fort lang da.....Alle har det bra, nå gjenstår det bare å få begynt !. Vi skriver mer i morgen når action begynner ! Stay tuned !. Viking hilsen Svend Viking i California.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #22 : 15. september 2007, 19:43 »
Espen:

Da er racet igang! Det braker løs np, med to øveser;Medley og fingal fingers. Richard skal i ilden ca klokken 20.00 Norsk tid!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #23 : 15. september 2007, 20:21 »
Hvis jeg har skjønt meldingene riktig, så... :

Phil Phister vant lett første øvelsen i sitt heat. Mariuzs likeså i sitt. Ifølge Espen er alle hans sjanser ute, siden fløyta har gått og alle stiller... Nå gir han alt for å hjelpe sin venn Richard! Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #24 : 15. september 2007, 20:37 »
Richard har gjort første øvelse, Medley!
Terry Hollands vant, Raivis Vidsis nummer to og Richard nummer 3 foran Bergmann og Samuelson. !

Neste øvelse er Fingal Fingers som starter om to timer.  Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #25 : 15. september 2007, 22:28 »
It's Showtime

Today at around 9 a.m. this years World's Strongest Man competition was declared open. It is set up just in front of the Anaheim Convention Center. All the athletes seemed ready to go as the weather was nice and the audience excited. The first event was the Farmer's Walk & Barrel Carry. The big question was how do favorites like last years WSM Phil Pfister, USA or Polands Mariusz Pudzianowski struggle through the beginning of the competition. The answer is: excellent! Both men showed no weakness and reached exceptional times. They enter the next challenge head to head.


Asked if there were any surprises during the first event, german strong man Florian Trimpl said: "I was a little surprised that Mariusz showed up that strong right from the beginning." He added: "It is a totally different thing to carry the Barrels for example during the familiarisation compared to doing it during the actual event. The adrinaline flows and you have to make sure you don't get too excited. But most of the times you can reach better result in a competition like that. Practise is practise."

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #26 : 15. september 2007, 23:41 »

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #27 : 15. september 2007, 23:44 »

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #28 : 15. september 2007, 23:52 »
om 30 minutter skal gruppe 1,3 og 5 i ilden for dagens andre øvelse. (fingal fingers)
de andre gruppene skal bare ha en øvelse idag.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #29 : 16. september 2007, 01:11 »
Espen:

Phil vant øvelsen i sitt heat igjen. Han va sinnsykt go!! Skog skal snart i ilden.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!