Skrevet av Emne: Rapport fra WSM 07  (Lest 19076 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #30 : 16. september 2007, 07:07 »
Skog sitt heat ferdig med Fingers.
Magnus, Terry, Ravis, skog og Jason.
Alle klarte alle fingersene!!
Skog gjorde en kjempeinnsats og vi er alle fornøyde.

Bøs USA

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #31 : 16. september 2007, 07:10 »
Pfister going strong

During an action packed Fingal's Fingers event Phil Pfister took no prisoners. He showed his fellow competitors why he won the title last year. He flipped over his fingers in an indescribable manner. Dominic Filiou from Canada put in a strong performance, too, flipping all five fingers. Poland's Jarek Dymek had to stop his attempt because of a twisted ancle. But as a strongman he won't give up and so we will see him again tomorrow.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #32 : 16. september 2007, 07:11 »

*hvisker*: "Who is da best?..... Mariuzs is!"  Wink

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #33 : 16. september 2007, 07:14 »
WSM: Pfister Flying, Pudzianowski Huge  by Randall J. Strossen, Ph.D. | ©2007 IronMind

The qualifying round of the World’s Strongest Man contest started today and two of the favorites - defending champion Phil Pfister and three-time winner Mariusz Pudzianowski - were quick to impress.

Pfister’s group had two events today, the Farmer’s Walk + Barrel Carry, and Fingal’s Fingers, and he won both of them. Dominic Filiou is currently is second place in this group.

Group two had the Farmer’s Walk + the Barrel Carry, and Don Pope won, with Mark Westaby in second place.

Group three had the Duck Walk + Barrel Carry, and Fingal’s Fingers, both of which were won by Mark Felix. Kevin Nee and Florian Trimple are tied for second place.

Group four had just the Duck Walk + Barrel Carry, which was won by Mariusz Pudzianowski, who was said to be "huge," and Dave Ostlund, who was second, was reported to have looked very good.

Group five had the Duck Walk + Barrel Carry, which was won by Terry Hollands, and the Fingal’s Fingers, which was won by Magnus Samuelsson. Hollands leads the group and Raivis Vidzis is in second place.

The Barrel Carry was the tough event today and as one person put it, “You could either do it or you couldn’t . . . it seemed like the guys who could do it, just picked it up and ran, and the guys who thought about it, just couldn’t do it." Grip guys will be happy to hear that one observer attributed Dave Ostlund’s strong performance on this event to his nail bending prowess.

All of these results are unofficial - please see the World’s Strongest Man site for all the latest official information, which includes up to the minute details on such details as the schedule and events

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #34 : 16. september 2007, 08:26 »
Lene og Bill. Hentet fra http://viking.mobilblogg.no

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #35 : 16. september 2007, 08:31 »
Hentet fra WWW.SPORTSFOOD.NO
Dag 1 WSM 2007 :

Så var vi i gang-WSM Anahein California. Det er 4 dager med kvalifiseringer før vi har 10 finalister. Alle grupper er godt fordelt, noe vi så på resultatene i dag fra alle grupper. Jeg kan ikke gi dere alle resultater p.g.a restriksjoner fra TWI. Men vil alikevel gi dere en kort forklaring på gruppen til Richard...
les resten av rapporten her: http://sportsfood.no/default.pl?showArticle=85&pageId=21

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #36 : 16. september 2007, 19:12 »
Melding fra Espen:

Da er dag 2 igang! Skog skal ikke løfte før klokken 00.00 norsk tid, da skal han løfte stokk for reps på 125 kg.
Nå er det Hercules Hold på 160 pr. neve. Jeg var tester for ESPN på denne øvelsen, men jeg syns selv jeg sugde big time. Er nok ikke mentalt innstilt på å prestere siden jeg ikke er med.. Artig Læll! STUPE LÆLL, Æ!!! Hehe!
Bøs, USA.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #37 : 16. september 2007, 19:26 »
mer fra espen:
Mariusz vant akkurat hercules i sitt heat. Han har nå to grenseire og går nok greit til finalen.
Phil sitt heat starter nå, og hvis han vinner idag igjen, er han også ganske safe, da han vant to øvelser i går. I tillegg til Phil og Mariusz, så er det faktisk Terry som ser sterk ut... Overrasker meg hvis ikke de tre tar pallplassene!! Men mye igjen, og alt kan skje...
Smiley

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Rapport fra WSM 07
« #38 : 16. september 2007, 20:54 »
Svend Viking tester Hercules Hold...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Rapport fra WSM 07
« #39 : 16. september 2007, 20:55 »

Mariusz and "Grand-father" as he calls Svend... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #40 : 16. september 2007, 21:10 »
Fra Espen:

Phil vant sitt heat, så han er mer eller mindre i finalen. Da er de to favorittene i realiteten klare.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #41 : 16. september 2007, 21:48 »
Espen skriver:

Da er siste gruppe ferdig med hercules hold. Phil, Mariusz og Florian vant hvert sitt heat..
Gruppe 3 er veldig åpen, med mark felix, Kevin Nee.. den er den tetteste gruppa akkurat nå. Jeg vil nå hilse til Pia mi, Miss A; Kjæmpegla i dæ! Og te mamma som e snill å passe Ante mens æ e i usa.

Enda noen timer til Skog skal ha stokk for reps.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rapport fra WSM 07
« #42 : 17. september 2007, 06:06 »
Da har skog løfta stokk på 125 kg; Magnus fikk 13, Skog 11, Jason 12 og Ravis 12, Terry fikk 11. Det var den eneste øvelsen idag, imorgen er det markløft. ;-)


Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Rapport fra WSM 07
« #43 : 17. september 2007, 07:49 »
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Rapport fra WSM 07
« #44 : 17. september 2007, 07:50 »
Sakset fra http://viking.mobilblogg.no/

Utrolig forskjell på gruppene. Richard gjorde 11 repper og kom på delt siste plass i gruppen.
Dette fordi Magnus S gjorde 13, og Jason og Ravis fikk 12. De 3 andre fikk 11 reps.
I gruppen til Janne gjorde Mariusz 18 reps.......just to show off !!! Janne fikk kun 8 reps.
Magnus leder nå gruppen til Richard. Terrry fikk overraskende bare 11 han også......og datt dermed ned på delt 2 plass i denne tette gruppen. I morgen skal vi opp kl.05.30 for å dra til Crystal Cowe for 3 dag av kvalifiseringen.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!