Skrevet av Emne: Håndbakutøver tatt i doping..  (Lest 53726 ganger)

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #270 : 09. oktober 2007, 09:20 »
Har han lovt til å spise opp resten av kostilskuddene som inneholdt både clenbuterol, oksandrolon og oksandrolon-metabolitt under denne utestengelses perioden?


Jeg syns nesten han bør offentliggjøre hvilket kosttilskudd som ga utslag. Er'n på slanker'n eller? Tongue
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #271 : 09. oktober 2007, 09:45 »
Jeg syns nesten han bør offentliggjøre hvilket kosttilskudd som ga utslag. Er'n på slanker'n eller? Tongue

Jeg synes ikke han har noen form for rapporteringsplikt. Han er tatt, han er utestengt i to år, han får masse snakk bak ryggen... er ikke det straff nok?
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #272 : 09. oktober 2007, 09:54 »
Jeg synes ikke han har noen form for rapporteringsplikt. Han er tatt, han er utestengt i to år, han får masse snakk bak ryggen... er ikke det straff nok?

Nei, men ettersom dette kom av et forurenset tilskudd(?), vil vi vel ikke at dette skal skje med andre, vil vi vel? Til advarsel for andre, mener jeg ..
Ingen vecka utan deca!

Utlogget letour

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #273 : 09. oktober 2007, 11:58 »
Jeg synes ikke han har noen form for rapporteringsplikt. Han er tatt, han er utestengt i to år, han får masse snakk bak ryggen... er ikke det straff nok?
Dopingtatte utøvere burde bli utestengt for livstid. Det hadde vært straff nok.
Representanten for den lille mannen er den største av dem alle.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #274 : 09. oktober 2007, 13:27 »
Dopingtatte utøvere burde bli utestengt for livstid. Det hadde vært straff nok.

Det er vi ikke enig i, men den krangelen tar jeg ikke i denne tråden. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #275 : 09. oktober 2007, 14:10 »
Det er vi ikke enig i, men den krangelen tar jeg ikke i denne tråden. Wink

Er du enig med meg ang #278 da?
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #276 : 09. oktober 2007, 14:48 »
Det er vi ikke enig i, men den krangelen tar jeg ikke i denne tråden. Wink

hvem er vi?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #277 : 09. oktober 2007, 14:56 »
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget letour

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #278 : 09. oktober 2007, 14:58 »
Greit nok at vi ikke er enige. Da er vi enige om å være uenige.

Syns forøvrig at det er syns at Rørbakken ikke kjemper sin sak og viser at han faktisk brukte et forurenset kosttilskudd (Hvis det virkelig er sant da).
Representanten for den lille mannen er den største av dem alle.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #279 : 09. oktober 2007, 15:03 »
Da er vi enige om å være uenige.

Det er jeg sterkt uenig i.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #280 : 09. oktober 2007, 15:03 »
Er du enig med meg ang #278 da?

Tja... 

Egentlig mener jeg det har vært mer enn nok spekulasjoner nå, og at saken burde legges død - ihvertfall for oss som ikke har noenting med hva som har skjedd og ikke skjedd. Jeg personlig liker ikke denne uthengingen av utøvere som er tatt i doping - det være seg i håndbak, sykling eller noen annen idrett. Jeg liker ikke all denne spekuleringen og synsingen, og jeg liker ikke all denne "lynsjestemningen" det blir hver gang en utøver tester positivt.

Egentlig skulle jeg bare latt være å kommentere i denne tråden... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #281 : 09. oktober 2007, 15:05 »
Jeg synes ikke han har noen form for rapporteringsplikt. Han er tatt, han er utestengt i to år, han får masse snakk bak ryggen... er ikke det straff nok?

Er det plutselig en straff og offentliggjøre hvilket tilskudd som gav positiv dopingprøve da utøveren selv hardnakket hevder at det var forurenset tilskudd som som var synderen? 

En skulle da tro at en som er for en ren idrett ville advare andre utøvere om hvilken produsent som sørget for at han ble tatt.  what


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #282 : 09. oktober 2007, 15:07 »
Simen; med straff mener jeg alt dette pratet om ham, både her og andre steder. Det i seg selv er en straff i mine øyne.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #283 : 09. oktober 2007, 15:13 »
Har snakka med Lars om dette, og det er ikke bare bare å påstå at AKKURAT ETT tilskudd er "forurenset" osv...

Og som det står i intervjuet med ham, så tar han ikke den utgiften med å få dem testet, heller, og da blir det bare synsing... så jeg syns det vil være feil av ham å gå ut med at ENTEN produkt a, b eller c må ha inneholdt ett eller annet osv... Smiley Mot amerikanske firma kan det bli MEGET dyrt å påstå slikt uten å ha bevis.

Smiley

Men  nå skal det sies at clenbuterol-forurensing i et tilskudd vil være en såpass sensasjon, at det burde være av almenn interesse å få sjekket det tilksuddet... likeledes Anavar-positiviteten også.. Dette burde være ADN oppgave, og ikke utøveroppgave.

ADN bør være like opptat av å finne årsaken som de er opptatt av å finne utøveren... De kunne faktisk spart idretten for noen skandaler i DE TILFELLENE hvor forurenset tilskudd har skylden, og hjulpet utøver medå finne sannheten før utøveren lynsjes i media... jfr Hattestad, Ånes og Grimseth. Smiley

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Håndbakutøver tatt i doping..
« #284 : 09. oktober 2007, 15:19 »
Simen; med straff mener jeg alt dette pratet om ham, både her og andre steder. Det i seg selv er en straff i mine øyne.

Jepp, men du spurte om det ikke var straff nok. Så da noen kommer ut å sier han burde offentliggjøre hvilket tilskudd det var snakk om, da er det plutselig blitt en rapporteringsplikt, det å bli tatt, utestengt og baksnakket burde være straff NOK.


Som Egil sier så er det jo ikke å anbefale å gå ut å slenge dritt om et amerikansk firma uten å ha rykkdekning for det, men det blir en annen sak.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!