Skrevet av Emne: Provoserende ting du hører fra personer med liten peiling, om trening  (Lest 22377 ganger)

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
"Ei venninne av meg spiste sunt, og røyket ikke, men hun fikk kreft"
Legg merke til at dette ble sagt av ei eldre dame i klassa mi etter at vi hadde hatt to måneder onkologi på skolen.. Jeg antar at det ene tilfellet overstyrer all forskningen onkologene presenterte om hvordan dårlig livsstil forårsaket kreft.
Diskusjonen var tapt, alle var enige i at man kunne drite i livsstil pga det enkelttilfellet.

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Æ føle du har en litt sånn dærre søring-holdning mot mæ

 Grin
Haha, evig bra..!:D
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget jcdy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 415

  • Født i 88,begynte å trene august 05
En av mine verste trenings fiender er av og til muttern...dette sa hun til min fastlege engang når vi var inne på konsultasjon om min leververdi.jeg spurte legen om han kunne ta hormon prøve på meg,altså sjekke nivåene mine(er helt ren) og da kommer moren min ut med en herlig utbrudd.Jo sønnen min tar no sånn greier etter treninga kan det ha noe å gjøre med leververdiene? legen:hva er det han tar? mamma-jo han tar noe i form av pulver.så sier jeg:det er protein pulver og er nødvendig i kosten min pga treningen etc.Mamma sier til legen:nei nei det kan ikke være proteiner det siden det er pulver og du har jo blitt litt stor og du sover for mye.tror det må være no ulovlig siden han ikke vil svare meg når jeg spør.

JEG SVARER HENNE IKKE FORDI HUN ER PLAGSOM!men er fortsatt glad i henne:P
to be strong or big,thats the question Cheesy

Utlogget jcdy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 415

  • Født i 88,begynte å trene august 05
mor "du trenger ikke trene mer, du er stor nok"

dame "man får bare luft av å trene vekter, man blir ikke sterk"

far "Du blir å se oppblåst ut av alt protein pulveret"

ser dere hva jeg har å leve med Tongue

Jeg føler med deg!Samme problemet hjemme....
to be strong or big,thats the question Cheesy

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
unnskyld men dama som mener du får luft i musklene, er hun blond ?

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Jeg er så heldig som har foreldre som har Veteran t-skjorter fra treningssenteret og drikker på proteinpulver selv Cheesy

janne

  • Gjest
Typisk nord-norsk greie? Er så jævla typis sør-norsk greie og komme med sånn dritt!

Skjønner? Blir bare dumt!

haha....tror ikke du tok den jeg.....Nann er fra Nord Norge selv hun....jeg også for den saks skyld (selv om vi IKKE skriver på dialekt....hehe) Grin

Utlogget Mr_Erik1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 735

  • Pumping iron..!:-D
Har en kompis som trener litt. så fikk jeg telefon fra han en kveld en gang, der han sa"Fest no, ta og dra deg hit!"
Eg sa"Nei for i helvette, eg ska trene! Det ekje vits i å stikke å drikke seg dritings når du ska få muskla vettu"
Kompisen min sa"Joda! her nettopp trena, og nå sitter jeg og drikker meg dritings, funker helt bra!!"

Hva skal man til sånt? Tongue
eat,train,sleep,repeat.

Utlogget JAJ

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

En av mine verste trenings fiender er av og til muttern...dette sa hun til min fastlege engang når vi var inne på konsultasjon om min leververdi.jeg spurte legen om han kunne ta hormon prøve på meg,altså sjekke nivåene mine(er helt ren) og da kommer moren min ut med en herlig utbrudd.Jo sønnen min tar no sånn greier etter treninga kan det ha noe å gjøre med leververdiene? legen:hva er det han tar? mamma-jo han tar noe i form av pulver.så sier jeg:det er protein pulver og er nødvendig i kosten min pga treningen etc.Mamma sier til legen:nei nei det kan ikke være proteiner det siden det er pulver og du har jo blitt litt stor og du sover for mye.tror det må være no ulovlig siden han ikke vil svare meg når jeg spør.

JEG SVARER HENNE IKKE FORDI HUN ER PLAGSOM!men er fortsatt glad i henne:P
haha, evig bra!

Utlogget JAJ

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

haha....tror ikke du tok den jeg.....Nann er fra Nord Norge selv hun....jeg også for den saks skyld (selv om vi IKKE skriver på dialekt....hehe) Grin
hehe, okei! Intern humor da Smiley Er forøvrig ikke fra nord-norge selv.....

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Har en kompis som trener litt. så fikk jeg telefon fra han en kveld en gang, der han sa"Fest no, ta og dra deg hit!"
Eg sa"Nei for i helvette, eg ska trene! Det ekje vits i å stikke å drikke seg dritings når du ska få muskla vettu"
Kompisen min sa"Joda! her nettopp trena, og nå sitter jeg og drikker meg dritings, funker helt bra!!"

Hva skal man til sånt? Tongue

At du er en jævla kjiping!
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
"vedder på at hvis jeg bare hadde giddet hadde jeg lett greid å trene meg så muskuløs at jeg så tykk ut."
Og ja, en jente som sa det.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Typisk nord-norsk greie? Er så jævla typis sør-norsk greie og komme med sånn dritt!

Skjønner? Blir bare dumt!

jeg er finnmarking, og slike ting og kommentarer har jeg kun hørt i nord-norge..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sitat
Sitat fra: Nann-Rosita på 11. oktober 2007, 13:52
Hehehehehehe

Typisk nord norsk ? Piller er kun om man er sjuke. Ler..
Bella bruker brusetabletter når det gjelder C-vitaminer . Og bestemor trodde dette var antibiotika.. For det fikk man som brusetabletter før ( de var grusomme ) .
Typisk nord-norsk greie? Er så jævla typis sør-norsk greie og komme med sånn dritt!

Skjønner? Blir bare dumt!



Nu hva du morsom ! Ja nu hva du jæveli morsom. Æ riv ballan a dæ å strappe dæm opp i ræva di, din føirrbainna kukslæikar.

DETTE VILLE MARTIN HA SAGT.  Kæm Martin ? Martin føirrbainna Scanche, din idiot.



Ja dette leste jeg på internettene.



Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Haha fy faen så bra=P

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!