Skrevet av Emne: -  (Lest 28328 ganger)

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

No shit, Sherlock! Grin
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

it's william Wink
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Razz - overgangen fra et trygt liv slik du beskriver det til å bli student er stor.

tro meg - ting ordner seg..


mitt tips:


lag to lister...


ene listen så skriver du opp alt som er positivt- ALT.. hver minste ting.

på den andre skriver du det du ønsker å endre.


se på den positive listen, ganske mye, ikke sant?

på endringslisten kan du nå prioritere punktene i to lister.

en liste for det du kan endre, og en liste for det som er ikke mulig å endre.



aksepter det som du ikke kan endre.


den andre listen lager du til din misjon.

sett opp punktene i den rekkefølge du ønsker å endre dem, en prioriteringsrekkefølge.


deretter angriper du punkt en - f.eks å flytte nærmere byen.


lag en slagplan for hvordan du skal få til dette.

eks: lese avisannonser, sette inn annonse, lese hybel.no, finn.no, si fra til alle du kjenner, henge opp lapp på skolen.

etter en tid kommer det i boks.

da tar du neste punkt.  slagplan, angripe, løsning.

husk:

Winners never quit, quitters never win!


Utlogget Everhard

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Zoloft 50mg <---Det hjelper på depresjonen. Etter en mnd så har du glemt dama og du kan mestre livet ditt på en mye bedre måte... Smiley
Det må du til legen for å skaffe, men mitt intrykk fra denne tråden sier meg at det blir sikkert ikke noe problem.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Medikamenter bør man unngå så lenge som mulig - det er min mening. Løp heller rævva av deg i skauen, eller dans deg sanseløs på en nattklubb.

Utlogget Everhard

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sant nok, men disse seratoninreopptakshemmerne har noe for seg. Sånn teknisk så kommer jo depresjon av at seratoninnivåene i hjernen blir for lave og at man har problemer med å bygge disse opp igjen. Hvis man tar medisin så hindrer disse at seratoninnivåene senkes og man får bygget disse opp igjen over tid.
Men det er jo antakelig en bakenforliggende årsak til at disse hormonnivåene tappes ned, og hvis årsaken er kjent så er jo kansje behandling hos psykolog på sin plass. En annen sak er at noen mennesker blir deprimerte (tappes for seratonin) uten noen spesiell grunn. Dette er jo individuelt.
Det som er opplest og vedtatt er at trening hjelper ihvertfall.

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Medikamenter bør man unngå så lenge som mulig - det er min mening. Løp heller rævva av deg i skauen, eller dans deg sanseløs på en nattklubb.
Helt enig, funket for meg. Om du tenker på henne tar du skoene fatt og løper!
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
trening hjelper. slag i livet er noe man vokser på og må tåle. da stiller man sterkere rustet siden.

foøvrig å behandle symptomer fremfor årsaker er jeg negativ til mht medikamentbruk.

å kjenne på smerte er bra for ens karakter.

Sant nok, men disse seratoninreopptakshemmerne har noe for seg. Sånn teknisk så kommer jo depresjon av at seratoninnivåene i hjernen blir for lave og at man har problemer med å bygge disse opp igjen. Hvis man tar medisin så hindrer disse at seratoninnivåene senkes og man får bygget disse opp igjen over tid.
Men det er jo antakelig en bakenforliggende årsak til at disse hormonnivåene tappes ned, og hvis årsaken er kjent så er jo kansje behandling hos psykolog på sin plass. En annen sak er at noen mennesker blir deprimerte (tappes for seratonin) uten noen spesiell grunn. Dette er jo individuelt.
Det som er opplest og vedtatt er at trening hjelper ihvertfall.

Utlogget korani

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Ikke tilgi, Hadde det kjedd meg jeg hadde gått ut å banket alle jeg møtte på. Å få noen slag er også godt av og til.  bare ikke bråk med noen for svære

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Ikke tilgi, Hadde det kjedd meg jeg hadde gått ut å banket alle jeg møtte på. Å få noen slag er også godt av og til.  bare ikke bråk med noen for svære

Med den uttalesen der, tror jeg du kun har mottatt slag litt for mange ganger,  så funker nok heller dårlig Wink
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget Radio Starr

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 729
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 729

  • Eid..
Ikke tilgi, Hadde det kjedd meg jeg hadde gått ut å banket alle jeg møtte på. Å få noen slag er også godt av og til.  bare ikke bråk med noen for svære

LOL! er du 14?
Styrke, Explosivitet, og ikke utholdenhet Grin

Utlogget V.M

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 276
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 276

Du kan faktisk velge å se positivt på dette. To grunner til det.

1  Du fortjener noe bedre Vær glad for at du ikke kastet bort mye mer enn 7 måneder på noe som
        absolutt ikke er noe å samle på. Tiden er dyrebar, og det er folk som har kastet bort mye lengre tid
        enn deg ( meg selv inkl ) på noe som nesten var dømt til å misslykkes. Vær derfor glad for at dere
        ikke var lenger sammen, tid du nå kan bruke på bedre ting, feks finne en som fortjener deg.

2      Du kommer styrket ut av dette. Du bør egentlig se veldig positivt på dette fordi nedturen vil bli mye
        mindre om noe sånt skjer igjen. Har selv gått på et par smeller, og merker nå at jeg ser på forhold
        på en mindre naiv måte. Ikke lur deg selv til å tro at dette varer evig, men nyt heller tiden du har
        med damen. Er det en dame som er utro bak din rygg feks så har ho også missbrukt tillitsforholdet
        og i mine øyne er det da ikke særlig vanskelig å glemme ho heller

Når jeg ser nå i ettertid så skjønner jeg ikke en dritt av hvordan jeg kunne reagere som jeg gjorde etter den første smellen. Det hadde aldri skjedd igjen men det er nok også fordi man er blitt sterkere av erfaring. En annen ting er at jeg har fått noe som er mye viktigere enn havarerte forhold, nemlig ei datter. Synes det er helt sykt å høre folk få selvmordstanker fordi ei dame de elsker som atpåtil er ei skikkelig bitch har holdt på med utroskap eller gjort det slutt. Hva faen er det ? Man burde jo tatt på seg festantrekket og feiret den store dagen istedet. Å miste et barn, da snakker vi virkelig sorg som kan ta knekken på selv den sterkeste, og da tenke på at man skal sørge hardt pga teite utro damer blir nesten for dumt

Hvis damen ber om tilgivelse for sin oppførsel ville jeg svart at jeg ikke ser noen grunn for å gi henne det. Men også latt ho forstå at det ikke blir noen stor sorg å avslute et forhold som ikke har fungert uansett, og at det ikke er noe problem å "glemme" henne. Ikke vis hverken bitterhet eller tilgivelse ovenfor slike damer  Smiley
        

Utlogget korani

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Med den uttalesen der, tror jeg du kun har mottatt slag litt for mange ganger,  så funker nok heller dårlig Wink
nei har faktisk aldri fått bank før, og er heller ingen 14.
men av og til kan det være eneste måten å få ut sinne på om det er så jævlig ille

Utlogget V.M

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 276
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 276

Sitat
Ikke tilgi, Hadde det kjedd meg jeg hadde gått ut å banket alle jeg møtte på. Å få noen slag er også godt av og til.  bare ikke bråk med noen for svære   

Ja, desverre så finnes det noen som oppfører seg som deg.  Angry  Å banke andre som ikke har gjort enn dritt pga dama har vært jævlig mot deg sier det meste om deg. Liker ikke vold selv men når man møter mennesker som uprovosert skal banke "skiten" ut av deg er det ingenting som smaker bedre enn å gi tilbake med samme medisin. Bare synd at det er så mange "forsvarsløse" mennesker som hater bråk som blir utsatt for slike tullinger, og som gjør at de knapt tør våge seg ut på byen en lørdags kveld.

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

nei har faktisk aldri fått bank før, og er heller ingen 14.
men av og til kan det være eneste måten å få ut sinne på om det er så jævlig ille

Hadde jeg vært deg hadde jeg faktisk svart ja til å være 14 år. Så du mener at helt tilfedlige folk skal bli slått til pga du har det vondt? Skal alle andre straffes for noe som har skjedd deg? De kan ikke noe for det. Nei gutt, du har fått for lite ris i din barndom!
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!