Skrevet av Emne: Bare bittelitt hjelp :)  (Lest 1264 ganger)

Utlogget Zelah

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2

Bare bittelitt hjelp :)
« : 10. februar 2004, 17:00 »
Heisann. Lurer på om noen av dere som er "gamle travere" i gamet kan fortelle meg beste veien til å miste noen kilo? Har nemlig skadet kneet mitt og kan ikke legge sårlig press på det, men kan sykle veldig lett. Hjelper det noe særlig å sykle en halvtimes tid og så vekter ca tre-fire ganger i uken? Trener de forskjellige muskelgruppene til forskjellige tider da jeg vet de må hviles en stund mellom hver økt. Spiser sunt, mat med lav GI-index og lite fett. Treningsøktene varer ca en ,til en og en halv time. Trenger jeg å sykle lenger? Hvor mye kcal trenger jeg hverdag for å "holde ut" men ikke legge på meg?  Jeg er jente på 21 år, er 1.57 høy, og har nå lagt på meg litt så jeg veier 59kg. Skulle gjerne hatt litt flatere mage liksom  Grin Takk for all hjelp på forhånd!
Zelah

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
Re:Bare bittelitt hjelp :)
« #1 : 10. februar 2004, 17:46 »
Sykling er bra, gå tur før frokost er også bra fettforbrenning.

Når det gjelder kosthold så pass på å få i deg nok proteiner og også sunt fett, vi trenger fett i kosten, bare pass på at det er riktig type fett.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
Re:Bare bittelitt hjelp :)
« #2 : 11. februar 2004, 15:31 »
Du må ligge i kcal underskudd med andre ord. på en rolig dag skal du ha i deg 1860kcal i følge dinkost. trekk i fra 3-500kcal på dette så går du ned nesten bare fett.
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Bare bittelitt hjelp :)
« #3 : 18. februar 2004, 17:03 »
Sykkling er bra ja, kan du gå morgenturer som zoria forseslår ( før frokost) så har mange bra erfaring med at dette hjelper mye på fettforbrenningen din. Svømming er jo også veldig fint - og veeeldig lite belastende for knær o.l;)
Og som jeg sier til alle de som er så opptatt av disse ekstra kiloene- et ønske om å bli kvitt de er forståelig ( selv jeg ønsker det) , men pass på å ikke bli for opphengt i det Wink det er fett du vil bli kvitt ,ikke muskler, og det kan man klare uten nødvendigvis å gå så mye ned i vekt- hvis man trener styrke samtidig så klart. Muskler veier jo nemlig mer enn fett Cheesy
Men stå på du! Dette klarer du fint. bare pass på å spise nok, riktig og ofte  Cheesy

Utlogget small

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 757

  • Livet er hardt, men jeg er hardere""
SV: Bare bittelitt hjelp :)
« #4 : 16. april 2004, 11:46 »
 Wink jepp sykle er bra,svømme også, ikke heng deg for mye opp i vekten. stå på  2thumbsup
chapow.(nobody messes with a strongman) BP
107kg 175cm

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Bare bittelitt hjelp :)
« #5 : 16. april 2004, 12:34 »
Husk at sykling/gange/svømming i helt rolig tempo er god fettforbrenning. Du kan også legge opp styrketreninga for max forbrenning under økta. dette er faktisk veldig effektivt - du finner en artikkel om veksthormon/melt-down trening på iform.no - kjør supersett med korte pauser.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!