Skrevet av Emne: Energi=motorsykkelXmotorsykkel  (Lest 116828 ganger)

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #60 : 01. september 2008, 22:29 »
Jeg har prøvekjørt min gamle kropp, og den skal ikke gå Stoltzen i morgen. Den kan gå på torsdag, men helst ikke hvis det regner.  Grin

Vi får komme tilbake til torsdag. Kan ikke se at regn kan være noe problem med de spekklagene vi drasser rundt på. Regn er bare god, og nødvendig kjøling.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #61 : 04. september 2008, 14:13 »
Onsdag 030908
Mark:
5x60
5x100
5x130


Kom meg alt for sent på trening pga hendelser på jobben. Etter oppvarmingen i mark ringte telefonen pga nye hendelser på jobben som gjorde at jeg bare måtte gi opp treningen. Jævlig irriterende at ikke folk kan lære å klare seg uten meg  Angry Drittdag.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal bli sterk.
« #62 : 05. september 2008, 00:29 »
tragisk
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #63 : 05. september 2008, 21:08 »
Fredag 050908
Bøy: 5x20
5x60
5x100
5x112,5
5x117,2
5x122,5
5x127,5
4x132,5
Benk:
5x20
5x60
5x82,5
5x87,5
5x92,5
5x97,5
2x102,5


Nok en drittdag Angry Har vært en slitsom uke på jobben, har ikke fått nødvendig hvile i det hele tatt. Alt var svinetungt. I benken kom det klart frem at det var bare en ting og gjøre. Gå hjem og legge seg. Nå blir det soving spising og mer soving. I morgen er det cross og da skal jeg ha futt i kroppen.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal bli sterk.
« #64 : 06. september 2008, 12:00 »
Drittdag ja, det kunne man merke! Du hentet deg fort inn igjen, du klarer ikke være sint for lenge og det er en god egenskap. Men syns egentlig at med SÅ dårlig opplading til fredagstrening så ble bøyen bra(som vanlig)!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #65 : 06. september 2008, 18:10 »
Lørdag 060908:
Motocross: 3x10min


Ikke noe overskud i dag heller. Fikk kjørt litt likevel. Ganske uinspirert. Magen er litt i ulage, det kan forklare at jeg føler at jeg har fått ME.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #66 : 06. september 2008, 18:13 »
Drittdag ja, det kunne man merke! Du hentet deg fort inn igjen, du klarer ikke være sint for lenge og det er en god egenskap. Men syns egentlig at med SÅ dårlig opplading til fredagstrening så ble bøyen bra(som vanlig)!

Har jo egentlig ingen å være sint på, så det er ikke noe vits å trekke det ut. Blir bare så skuffet når jeg føler meg som en slappfisk. Grunnen til at bøyen er såpass grei er nok bare fordi det er så lette vekter.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal bli sterk.
« #67 : 06. september 2008, 19:49 »
Har jo egentlig ingen å være sint på, så det er ikke noe vits å trekke det ut. Blir bare så skuffet når jeg føler meg som en slappfisk. Grunnen til at bøyen er såpass grei er nok bare fordi det er så lette vekter.

Slappfisk? Lette vekter?
Nettopp! bøy e jo viktigst!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal finne på noe nytt
« #68 : 07. september 2008, 13:49 »
Etter noen øl igår med NullFokus ble det avgjort å begynne på helt nytt opplegg. Det er slutt på den styrkeløft orienterte treningen. Vi skal begyne med rykk og støt, og få veiledning av personlig trener.
For min del er dette fordi jeg egentlig er mer enn sterk nok til å kjøre motocoss og bør egentlig ikke bli verken større eller sterkere. I tillegg blir jeg tung i kroppen av å trene på den måten jeg gjør tre ganger i uken, det går utover kjøretreningen. Men jeg vil gjerne beholde styrken og bli endel mykere. Derfor tenker jeg olympisk løfting kan være veien å gå. Dessuten tror jeg det skal bli gøy å prøve noe helt nytt.
Viss noen har noen meninger, eller tips, fyr løs!!
Die trying

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Endre skal bli sterk.
« #69 : 07. september 2008, 16:20 »
Høres ut som en plan! Få hjelp av en kyndig, og gi gass. Gleder meg til å se resultatene.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #70 : 07. september 2008, 17:06 »
Høres ut som en plan! Få hjelp av en kyndig, og gi gass. Gleder meg til å se resultatene.
Det er en av PT ene på VT som trener på den måten, tenkte å få han til å vise, det er jo jobben hans. Skal bli spennende å se resultatene.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #71 : 10. september 2008, 19:41 »
Mandag 08/Tirsdag090908
Hagearbeid hele dagen:
Saging av trær
Bæring av kvister
bæring av stokker

Tungt for ryggen, ble veldig svett, gikk nok masse kalorier. Gikk glipp av en økt på vektertorget og en kjøretrening. Investering i ekteskapet.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #72 : 10. september 2008, 19:55 »
Onsdag 100908
Frontbøy:
5x20
5x40
5x50
5x60
3x70
5x70
Mark med overgrep:
5x60
5x100
5x120
5x130
3x140
4x140
Chins i smith rack:
5xmegselv
5xmegselv
3xmegselv
3xmegselv
Militærpress:
5x20
8x40
8x50
5x60
Roing:
10min-2260m 146watt snitt


Endelig en god økt Cheesy Første trening med litt nytt fokus. Frontbøy kom seg veldig i dag. Forandret litt på arm vinklene og vips så hadde jeg den bevegeligheten jeg trengte. 70 kg var vondt første gangen men etter litt jussing så var det peanøtter, som det bør være. Fett!!
I mark var det nytt med overgrep. Dette er innført for at jeg skal begyne med olympiske løft. En utfordring å holde tunge vekter på denne måten.
Chins ble kjørt i smith stativet idag. Endelig noe fornuftig å bruke dette forferdelige plass-sløseriet til. Fint å holde i en tjukk rett stang. God greptrening.
Roing skal jeg avslutte treningene med framover fordi cross proffene trener det. Skal strekke det til 15min etterhvert, siden heatene mine er 15min + to runder. Det er den utholdenheten jeg trenger. Roingen gikk som cross kjøringen, fort i to minutter og rolig etter det. Det er dette jeg må gjøre noe med. Denne økten var for å få ett utgangspunkt slik at jeg kan ha progresjon framover.
Die trying

Utlogget Hellbouncer

Sv: Endre skal bli sterk.
« #73 : 13. september 2008, 18:52 »
Lørdag 130908
Motocross: 3x10 min


Fin liten økt. Fokuserte på å ikke være så stiv i svingene. Hadde god framgang på det. Ikke noe kondis økter idag og ingen spesielt raske økter heller. Vil ikke syke meg selv ut da det er løp neste helg. Bare kos.
Die trying

Utlogget NullFokus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Endre skal bli sterk.
« #74 : 15. september 2008, 12:29 »
Lærer du deg dette før helgen blir det garantert en god plassering!
Mål: bli like høy som torkel ravndal

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!