Skrevet av Emne: Jonathon Davie  (Lest 4216 ganger)

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

Jonathon Davie
« : 16. desember 2003, 14:07 »
Australske Jonathon Davie kom på 16. plass i årets Mr. Olympia.
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Kathrine

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Re:Jonathon Davie
« #1 : 29. desember 2003, 01:42 »
Sier det igjen; aaaltfor mye!

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

Re:Jonathon Davie
« #2 : 06. januar 2004, 09:50 »
Til Kathrine: Jon Davie synes du er aaaltfor mye også!
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Jonathon Davie
« #3 : 06. januar 2004, 10:48 »

Sier det igjen; aaaltfor mye!

Jepp, og sprinterne løper alt for fort også har jeg hørt....... Hva og hvem du blir kåt på er derimot rimelig uinteressant i denne tråden.  Wink Ta det under "off topic" isteden du jenta mi


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget ecliving

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 313
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 313

Re:Jonathon Davie
« #4 : 06. januar 2004, 12:16 »
Selv om det kommer mye lavmål komentarer fra en del gutter her på forumet, betyr ikke at dere trenger å synke ned på samme nivå...
If you can squat heavy and have solid shits, what more can you ask of life?

- Jon Pall Sigmarsson -

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Jonathon Davie
« #5 : 06. januar 2004, 12:54 »



Sier det igjen; aaaltfor mye!

Jepp, og sprinterne løper alt for fort også har jeg hørt....... Hva og hvem du blir kåt på er derimot rimelig uinteressant i denne tråden.  Wink Ta det under "off topic" isteden du jenta mi
[/size]

Hallo?? Har du sett kommentarene til dere gutter på bildene av fitness og byggedamene som er lagt ut? Da må vel damene få lov til å si sin mening om gutta også! For øvrig enig med Kathrine.
[/size]

Jeg anser meg selv som et individ og ikke "dere gutter". Alle arabere er ikke som Osama vet du......

Jeg har i allefall ikke blandet mine seksuelle preferanser borti min karrakteristikk av fitness, styrkeløft eller byggerdamene...... Til det har jeg alt for stor respekt for det arbeidet som ligger bak. Dessuten har jeg mindre interesse av å slenge dritt om noen basert på et bilde. Kathrines kommentar (slik jeg leser den) blir som om jeg skulle sagt om Frøken B at hun er alt for sterk dersom persene hennes ble lagt ut for en styrkeløftkommentar. Kunne seff sagt det med ironi dah....

Jeg tar imidlertid i sedvanlig stil selvkritikk på min litt syrlige kommentar. For det kan jo være at det Kathrine mener rett og slett er at mindre muskuløse byggere er mer tiltalende estetisk - og der er også jeg hjertens enig.
Slik jeg imidlertid oppfattet henne så er byggeridealet hennes på Brad Pit nivå og da er det etter min mening ikke bygging hun kommenterer, men hva hun selv ville tillatt inn på soverommet.....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Jonathon Davie
« #6 : 06. januar 2004, 14:56 »
Vil egentlig ikke noe spess jeg.  Annet enn å si at sprintere løper for fort for tiden........ Les det som du vil.

Kathrine er ikke den eneste som har fått akkurat den type misshagsyttringer fra min side. Slenger en sarkastiske usakligheter om seg så tåler en sikkert å få svar på tiltale...... Kathrine er nok ikke noe unntak vil jeg tro...


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
Re:Jonathon Davie
« #7 : 06. januar 2004, 15:16 »
altås, kathrine kommer jo med slike kommentarer på hver eneste byggerpost.. mitt tips til henne er at hun dropper å sjekke bodybuilder-forumet.. så kan hun kose seg med andre og mer passende, for henne, deler av forumet. Det er liten vits i å se på bilder du ikke liker, for så å komme med totalt ukvalifiserte ytringer på hver eneste bodybuilderpost..


og til dere "alle gutter blablablabla" der oppe? jeg blir så ufattelig lei av folk som skla sette alle av hannkjønn i bås pga et par fjortiser som kommer med overkåte pubertetskommentarer. jeg vil nå heretter omtale alle jenter på forumet som "de jentene som ikke har peiling på bodybuilding og som kommer med dumme kommentarer om at bodybuildere er for store" helt til dere klarer å fatte at det fatisk er forskjellige skapninger som poster .. ikke to skapninger, hunnkjønn og hannkjønn..




http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Re:Jonathon Davie
« #8 : 06. januar 2004, 15:23 »



Sier det igjen; aaaltfor mye!

Jepp, og sprinterne løper alt for fort også har jeg hørt....... Hva og hvem du blir kåt på er derimot rimelig uinteressant i denne tråden.  Wink Ta det under "off topic" isteden du jenta mi
[/size]

Hallo?? Har du sett kommentarene til dere gutter på bildene av fitness og byggedamene som er lagt ut? Da må vel damene få lov til å si sin mening om gutta også! For øvrig enig med Kathrine.
[/size]

Enig. Respekter Kathrines mening om at hun synes det der er for mye!
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
Re:Jonathon Davie
« #9 : 06. januar 2004, 15:48 »
altså, kommer hun med en kvalifisert vurdering av en kroppsbygger og hvorfor han har for mye masse.. så er det en ting, en totalt idiotisk kommentar om "han er for stor" er bare dumt.


hver gang når gutter er så dumme at de sier at en fitnessjente er for stor.. blir de nedsabla og kjørt på for flere sider.. ingen moderatorer som kommer for å trøste og tørke tårer da.. men men, hvorfor skal en forvente like regler og saklighet spør nå jeg...


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget ecliving

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 313
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 313

Re:Jonathon Davie
« #10 : 06. januar 2004, 15:48 »
Jeg slenger med leppa til skinnyass guttepjokker som alltid klager over for at byggerdamer ser ut som menn, og jeg tar meg også friheten å komme med mishagsytringer (som min litt mer siviliserte meningsfelle tric kaller det  Wink ) til jenter som kommenterer en sport (eller hva du velger å kalle kroppsbygging) de ikke kan noe om!!

Så diskriminere gjør jeg ikke  Smiley
If you can squat heavy and have solid shits, what more can you ask of life?

- Jon Pall Sigmarsson -

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
Re:Jonathon Davie
« #11 : 06. januar 2004, 23:17 »
tror akkurat det kan være vanskelig for mange, hvertfall før de får av seg skylappene...


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
Re:Jonathon Davie
« #12 : 11. januar 2004, 12:38 »
Forstår ikke at dere diskuterer dette engang... det er og vil ALLTID være HELT offtopic å på generelt grunnlag kommentere ditt syn på menn/damer med for mye muskelmasse <her>. (I tråder med bilder av en bestemt person) Lag en tråd om fenomenet bodybuildere og hvorfor de ikke ser bra ut, ikke sabboter tråder med å fortelle at vedkommende ikke "ser bra ut", i og med at det ikke har noe med saken å gjøre.

Forøvrig er jeg enig i at man ikke trenger få huden full pga et slikt mini-overtramp, det er tross alt langt verre tullsnakk i mange poster. Personlig ville jeg i utgangspunktet bare ignorert det. Og ja, jeg er helt enig i at bodybuildere ser helt forjævelig ut. NESTEN alle sammen, men det betyr ingen ting her. Fyren så veldig bra ut, med utgangspunkt i de kriterer som faktisk betyr noe. (Størrelse, symmetri etc) Magen så litt rar ut thou.. kan være poseringa.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Re:Jonathon Davie
« #13 : 12. januar 2004, 08:32 »

Forstår ikke at dere diskuterer dette engang... det er og vil ALLTID være HELT offtopic å på generelt grunnlag kommentere ditt syn på menn/damer med for mye muskelmasse <her>. (I tråder med bilder av en bestemt person) Lag en tråd om fenomenet bodybuildere og hvorfor de ikke ser bra ut, ikke sabboter tråder med å fortelle at vedkommende ikke "ser bra ut", i og med at det ikke har noe med saken å gjøre.

Forøvrig er jeg enig i at man ikke trenger få huden full pga et slikt mini-overtramp, det er tross alt langt verre tullsnakk i mange poster. Personlig ville jeg i utgangspunktet bare ignorert det. Og ja, jeg er helt enig i at bodybuildere ser helt forjævelig ut. NESTEN alle sammen, men det betyr ingen ting her. Fyren så veldig bra ut, med utgangspunkt i de kriterer som faktisk betyr noe. (Størrelse, symmetri etc) Magen så litt rar ut thou.. kan være poseringa.

Jepp og det mente dommmerne også - 16. plass er jo ikke noe å rope JIPPI!!!! for......  Grin Ellers er jeg hjertens enig. For min del var det bare litt tullprat for å få dagen til å gå.....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!