Skrevet av Emne: sliten  (Lest 974 ganger)

Utlogget kbohler

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

sliten
« : 17. oktober 2007, 20:52 »
hei jeg lurer på en ting. hvor mye har kost og si på vordan jeg føler med sykisk og  pysisk... jeg har spist utrolig mye dritmat di siste 8 ukene. jeg var nede på 108 nå veier jeg 119. har ikke trent så mye heler. føler mek slåp tiltaks løs nesten lit sykk.

Utlogget Tannfeen

Sv: sliten
« #1 : 17. oktober 2007, 20:55 »
Temmelig mye vil jeg anta. Jeg foreslår at du starter å trene, det pleier å hjelpe mye på humøret også.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: sliten
« #2 : 17. oktober 2007, 22:34 »
Kosthold har "alt" å si på hvordan man føler seg. Spiser du bare mcdonalds mat sier det seg selv at kroppen vil mangle ganske mange viktige stoffer.

Foreslår at du leser litt rundt på forumet angående kosthold, samt at du begynner å trene littegrann. Kosthold og trening går hånd i hånd.

Det kan virke "uoverkommelig" til å begynne med, men hvis du først klare å gjøre en sunnere livstil til en del av rutinen, kan jeg nesten garantere at du vil føle deg "friskere" og mer opplagt.

Lykke til! Smiley
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget kbohler

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: sliten
« #3 : 17. oktober 2007, 23:19 »
takk for alle svar.. har gåt på og av diet og trent for et mål di siste 4 år...  før verdens lenskte spise dag. så jeg hopper at det blir bedre.. trode ikke mat hade så stor innvirkning på den sykiske formen!!!!!

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: sliten
« #4 : 17. oktober 2007, 23:20 »
Let opp profilen til "DanielP" her på forumet, sett deg ned og les gjennom den....bedre motivasjon får du ikke Smiley
Smiley

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: sliten
« #5 : 18. oktober 2007, 00:01 »
Fytti svarte! Visste ikke om profilen til DanielP, jeg. Står virkelig respekt av den "forvandlingen" der!
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!